Beloki schreef:Nee maar alle Volkswagendealers zijn op de hoogte gebracht begin 2003 van gebreken aan die motor en dus moeten aanpassen ..
Maar dus niet gedaan toen ze de kans er voor kregen...
Daar gaat het om...
Het klinkt heel logisch moet ik zeggen, en toch heb ik het gevoel dat je er niet mee uitkomt. Een beurt is een beurt, dat is iets heel anders dan het modificeren van een motor.
Ik zou toch eerst nog verder naar informatie zoeken voor je hiermee naar de dealer stapt, want je hebt er niet genoeg aan. Wat je kunt vragen is hoe de dealer er mee om moest gaan, hoe zou hij zeker weten dat alle auto's in zijn regio/die hij verkocht heeft ook daadwerkelijk gemodificeerd zouden worden.
Welke regeling had Pon uitgewerkt om te zorgen dat alle auto's gemodificeerd zouden worden. Immers, mensen verhuizen, en auto's worden doorverkocht. De auto die nieuw in Arnhem is verkocht staat na 5 jaar mischien via Nijmegen, Den Bosch en Oss ergens in Ouderkerk aan de Amstel bij iemand die zelf het onderhoud doet. Welke regeling had Pon dat ook die auto die modificatie kreeg.
Als je die vraag beantwoordt hebt gekregen kom je al een stuk verder denk ik. Immers, als er geen sluitende regeling is, dan heeft Pon boter op het hoofd. Is er wel een sluitende regeling, dan wordt het zoeken naar de vraag waarom jouw auto niet gemodificeerd is.
(Ik geloof er eigenlijk nog steeds niet in, maar je doet zo je best, dat ik je toch even wat zinnige tips wil geven om verder te komen, want... wie weet
)