In december 2009 begon onze Samsung LCD tv aan de linkerkant van het scherm meerdere gekleurde strepen te vertonen. We hebben contact opgenomen met de servicedienst van Samsung ivm met garantie (tot 1 maart 2010!!) en we werden dezelfde dag keurig gebeld door een servicemonteur van Solectro. Met deze meneer de afspraak gemaakt dat hij langs zou komen op 28 december. Toen de beste man er was kwam hij al snel tot de conclusie dat het lcd scherm defect was. Omdat onze tv een schermformaat heeft van 117 cm, zou hij een nieuw scherm bestellen en bij ons thuis het scherm vervangen. Na ruim 2 weken werden we gebeld door Solectro met de mededeling dat het scherm niet tijdig geleverd kon worden. Daarom zou een medewerker onze tv op komen halen, waarna de inkoopsprijs zou worden gecrediteerd aan het bedrijf waar wij de tv hadden aangeschaft. Die zouden binnen 10 dagen contact met ons opnemen om een nieuwe, vergelijkbare tv te leveren.
Onze tv is inmiddels al meer dan 3 weken geleden opgehaald, we hebben veelvuldig contact gehad met zowel de servicedienst van Samsung en Solectro. Solectro heeft keurig dezelfde dag dat de tv is opgehaald alles aangemeld bij Samsung. En hier gaat het mis: Na meerdere medewerkers te hebben gesproken, waarvan men eerst onze naam niet konden vinden in het systeem.
Meerdere malen pas na lang zoeken in hun systeem konden zien dat ons inmiddels al 5(!!) keer is beloofd dat de creditering opgestart wordt en wij binnen 2 werkdagen een code krijgen waarmee we een nieuwe tv kunnen uitzoeken. Klap op de vuurpijl bleek dat een medewerker die het nu echt zou opstarten niet meer aan de telefoon wilde komen omdat hij vergeten was de zaken op te starten!
We zitten nu al een tijdje te wachten totdat Samsung terugbelt, Solectro heeft bewijs geleverd hun taak te hebben gedaan, maar helaas gaat bij Samsung alles mis wat er mis kan gaan en ondernemen ze niets! Je wordt alleen afgesnauwd dat ze het DRUK hebben, maar volgens mij worden ze daar voor betaald! Net zoals wij voor onze tv betaald hebben!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung LCD LE 46M87BD
Re: Samsung LCD LE 46M87BD
Ik hoop dat u een bewijs van degene die uw (defecte) tv opgehaald heeft ontvangen heeft... zodat u (indien nodig) verhaal kunt halen indien Samsung het laat afweten (wat mij niet zal verbazen).
Heel triest... dat Samsung wederom GEEN service wil- en kan verlenen!
Mijn conclusie:: bij mij komen er GEEN Samsung artikelen in huis!!
Heel triest... dat Samsung wederom GEEN service wil- en kan verlenen!
Mijn conclusie:: bij mij komen er GEEN Samsung artikelen in huis!!
-
Re: Samsung LCD LE 46M87BD
Hallo Ruud
Nou wij zijn ook helemaal niet tevreden over Samsung en de manier van afhandelen.
Ik ben inmiddels 2 weken bezig , om mijn SamsungLCD tv gerepareert te krijgen .
Ik heb dit toestel gekocht bij MediaMarkt maart 2009
2 weken geleden kreeg hij ineens horizontale strepen en een dubbellaags beeld, volgende dag direct naar MM gegaan . Ik moest zelf maar contact op nemen met Samsung , zei beloofde mij in eerste instantie "binnen 2 werkdagen neemt monteur contact met u op en daarna binnen 72 uur is monteur bij u aan huis "!
Vrijdags aan het einde vd dag ben ik maar weer eens gaan bellen en werd door samsung met Solectro in contact gebracht .
Daar was inmiddels de monteur nie tmeer te bereiken en hij zou mij maandags terug bellen.
Inderdaar smaandags (8 feb 2010) belde hij om de klacht te veriferen en hij zou 2 onderdelen bestellen......vandaag kwam de monteur ..met 1 onderdeel , maar het probleem was dus niet opgelost. Hij gaat nu dus wéér een ander onderdeel ( display) bestellen , en zodra die er is belt hij voor een nieuwe afspraak , maar dit kon wel weer 1 á 2 weken gaan duren .
Hij deed nog wel een ander voorstel .....de tv meenemen en een leentoestel achterlaten. Hiermee ga ik niet akkoord want dadelijk gebeurt er iets met dat toestel dan ben ik min eigen toestel kwijt .
Ik geef u gelijk dat wat u zegt over de klantvriendelijkheid van Samsung : die is ronduit slecht !!!!!!!!
Het personeel aan de telefoon is zeer onbeschoft , kortaf , en bij mij werd gewoon de verbinding verbroken toen ik vroeg met wie is gesproken heb!
Ik ben er wel over uit d'r komt bij mij nog geen Samsung föhn ( bij wijze van spreke) meer in huis , ze houden je op allemanieren aan het lijntje en wimpelen het af naar Selectro . Ook ben ik niet te spreken over de Media Markt , omdat zij in beginsel verantwoordelijk zijn voor de koopovereenkomst die we hebben , ik heb nl een koopcontract met hen en niet met Samsung of Selectro.
Maarja zo langzamerhand begrijp ik hen geloof ik ook wel als ik zo'n slechte leverancier zou hebben .
Maar reclame is het niet van de MM niet en van Samsung niet
Ik hoop dat uw kwestie gauw tot een deugdelijke oplossing zal komen, veel succes !
Nou wij zijn ook helemaal niet tevreden over Samsung en de manier van afhandelen.
Ik ben inmiddels 2 weken bezig , om mijn SamsungLCD tv gerepareert te krijgen .
Ik heb dit toestel gekocht bij MediaMarkt maart 2009
2 weken geleden kreeg hij ineens horizontale strepen en een dubbellaags beeld, volgende dag direct naar MM gegaan . Ik moest zelf maar contact op nemen met Samsung , zei beloofde mij in eerste instantie "binnen 2 werkdagen neemt monteur contact met u op en daarna binnen 72 uur is monteur bij u aan huis "!
Vrijdags aan het einde vd dag ben ik maar weer eens gaan bellen en werd door samsung met Solectro in contact gebracht .
Daar was inmiddels de monteur nie tmeer te bereiken en hij zou mij maandags terug bellen.
Inderdaar smaandags (8 feb 2010) belde hij om de klacht te veriferen en hij zou 2 onderdelen bestellen......vandaag kwam de monteur ..met 1 onderdeel , maar het probleem was dus niet opgelost. Hij gaat nu dus wéér een ander onderdeel ( display) bestellen , en zodra die er is belt hij voor een nieuwe afspraak , maar dit kon wel weer 1 á 2 weken gaan duren .
Hij deed nog wel een ander voorstel .....de tv meenemen en een leentoestel achterlaten. Hiermee ga ik niet akkoord want dadelijk gebeurt er iets met dat toestel dan ben ik min eigen toestel kwijt .
Ik geef u gelijk dat wat u zegt over de klantvriendelijkheid van Samsung : die is ronduit slecht !!!!!!!!
Het personeel aan de telefoon is zeer onbeschoft , kortaf , en bij mij werd gewoon de verbinding verbroken toen ik vroeg met wie is gesproken heb!
Ik ben er wel over uit d'r komt bij mij nog geen Samsung föhn ( bij wijze van spreke) meer in huis , ze houden je op allemanieren aan het lijntje en wimpelen het af naar Selectro . Ook ben ik niet te spreken over de Media Markt , omdat zij in beginsel verantwoordelijk zijn voor de koopovereenkomst die we hebben , ik heb nl een koopcontract met hen en niet met Samsung of Selectro.
Maarja zo langzamerhand begrijp ik hen geloof ik ook wel als ik zo'n slechte leverancier zou hebben .
Maar reclame is het niet van de MM niet en van Samsung niet
Ik hoop dat uw kwestie gauw tot een deugdelijke oplossing zal komen, veel succes !