Hallo beste lui,
ik ben blij dat NEM met jullie het op een akkoordje gegooid heeft..
Maar moeten jullie luisteren. Ik krijg nog 163 euro, van NEM terug, dat bedrag is onterecht van mijn rekening afgeschreven. Ik heb inmiddels contact gehad met
X ,X,X van NEM, ik noem geen namen, maar het lijkt wel, en ik denk dat,dat wel het geval is, dat de mensen die je aan de telefoon hebt, krijgt,.. of mentaal niet in orde zijn of uit een totaal ander land komen. Ik , ga volgende week dinsdag naar het kantoor(4man-sterk)...Zal ik jullie nog wat vertellen...schrik niet!!..mijn lieve Moeder (85jr) is nu bij het NEM, en zij weet niet hoe ze daar terecht gekomen is...Ja zegt ze tegen me, er was een vriendelijk joch aan de deur, maar ik heb niks getekend...!!!Wat verschrikkelijk..ze was jarenlang bij Eneco, en ze kennen haar,..Ze heeft geen ene cent schuld. ik heb een behoorlijk appeltje te schillen met die lui van NEM..!!!!Er hangt ze een stevige boete over het hoofd....!!! en nog meer....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 163 euro
Re: 163 euro
Even ademhalen, rustig nadenken.marinitur schreef:Hallo beste lui,
ik ben blij dat NEM met jullie het op een akkoordje gegooid heeft..
Maar moeten jullie luisteren. Ik krijg nog 163 euro, van NEM terug, dat bedrag is onterecht van mijn rekening afgeschreven. Ik heb inmiddels contact gehad met
X ,X,X van NEM, ik noem geen namen, maar het lijkt wel, en ik denk dat,dat wel het geval is, dat de mensen die je aan de telefoon hebt, krijgt,.. of mentaal niet in orde zijn of uit een totaal ander land komen. Ik , ga volgende week dinsdag naar het kantoor(4man-sterk)...Zal ik jullie nog wat vertellen...schrik niet!!..mijn lieve Moeder (85jr) is nu bij het NEM, en zij weet niet hoe ze daar terecht gekomen is...Ja zegt ze tegen me, er was een vriendelijk joch aan de deur, maar ik heb niks getekend...!!!Wat verschrikkelijk..ze was jarenlang bij Eneco, en ze kennen haar,..Ze heeft geen ene cent schuld. ik heb een behoorlijk appeltje te schillen met die lui van NEM..!!!!Er hangt ze een stevige boete over het hoofd....!!! en nog meer....
en........
opnieuw beginnen
graag feitelijk en stap voor stap uitleggen, van het bovenstaande krijg ik hoofdpijn.
-
Re: 163 euro
Beste,Goedemiddag,
Ik heb op dit forum al het een en ander gelezen over NEM. Ik ben al 2 jaar bezig om inzicht te krijgen over hun administratieve organisatie, dit nadat ik tot heden wordt gemaand om betalingen te voldoen op grond van een betalingsachterstand, die helemaal niet bestaat. Ik heb mijn buik vol van NEM. Graag zou ik in contact willen komen met mensen die, ook tot wanhoop worden gedreven door NEM. Ik heb gevraagd of het NEM, opnieuw als topic in een tv-uitzending, kan worden opgenomen.
Ik ben zodanig ten einde raad, dat ik serieus overweeg, om op een wel heel erg kwaadaardige manier NEM, duidelijk te maken, dat het zo niet verder kan
Marini
Dit is al het tweede topic wat je opent over hetzelfde onderwerp. Maar in beide gevallen geef je 0,0 informatie zodat er niemand is die je een zinnige suggeste kan geven.