hey,
Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn bij deze sportschool. Ik wou hier graag gaan sporten, en heb een lidmaatschap genomen van 3 maanden. Ik hoorde dat ik voor mijn werk een tijd naar het buitenland moest en ben hierom naar de sportschool gegaan, ik had hier 3 x gesport, en heb het opgezegd. Het meisje dat hier werkte, werkte hier nog maar sinds kort, ze stelde veel vragen aan iemand die hier langer werkte. Ze zei dat het in orde was en dat het was opgezegd. Dat ik voor de 3 maanden moest betalen vond ik wel logisch.
Ik ging naar het buitenland en heb lange tijd niet mijn rekening gecontroleerd, had ik dit maar wel gedaan want ze hebben al die tijd iedere maand nog geld van mijn rekening afgeschreven terwijl ik dit had stop gezet! Ik heb contact opgenomen met de sport school en ze wilde dit mij niet terug betalen. Ik vind dit echt een slechte zaak. Ik heb het stop gezet en omdat iemand die hier werkte dit niet goed had gedaan kost dit mij een hoop geld!
weet iemand wat ik hiermee moet doen?
alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fitniss hapert oirschot
Re: fitniss hapert oirschot
hey,
ik heb hier een proefles genomen, en het leek me eigenlijk wel een leuke sportschool! maar er zit er nog 1 net zo ver bij mij vandaan ga ik daar wel heen wat slordig van ze zeg!
ik heb hier een proefles genomen, en het leek me eigenlijk wel een leuke sportschool! maar er zit er nog 1 net zo ver bij mij vandaan ga ik daar wel heen wat slordig van ze zeg!