Goedemiddag,
Ondertussen heeft de zaak een erg nette wending gekregen.
M.i. niet nodig hier slecht te blijven spreken over bestelmaar.nl omdat zij nu aantoonbaar moeite doen dit op een keurige wijze op te lossen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelmaar.nl - iPhone ter reparatie opgestuurd
Bestelmaar.nl - iPhone ter reparatie opgestuurd
Laatst gewijzigd door Balena op 15 feb 2010 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bestelmaar.nl - iPhone ter reparatie opgestuurd
Er is weer nieuws omtrent mijn iPhone.
Nu, vandaag, weer gebeld met bestelmaar.nl en eindelijk goed nieuws.
Ik heb afgelopen vrijdag een erg boze mail verzonden.
Met alle afspraken en toezeggingen hierin om mijn woorden kracht bij te zetten en mijn eisen duidelijk te stellen.
Mevrouw die ik sprak zei meteen; "ik heb uw naam hier vanochtend al horen vallen!" "Ik zal u doorschakelen".
Ik zal er even bij zeggen dat ik mijn boze mail ook heb geccd naar de directeur van customer cares, tros radar en de consumentenbond
Ik houd er niet van aan het lijntje te worden gehouden.
Vriendelijke vrouw gesproken, ze maakte meteen haar excuses.
Ze beaamde dat vanaf het moment dat ik mijn iPhone heb opgestuurd ter reparatie alles fout gelopen is.
Ik had moeten ontvangen;
- Ontvangstbevestiging = niet gehad
- Wel of niet garantiegeval = niet gehad
- Status reparatie = niet gehad
- Hoe lang het duurt = niet gehad
Er was wel een bijkomend probleempje, ik krijg niet mijn eigen gerepareerde iPhone terug....omdat ze die naar een andere klant hebben gestuurd
Kortom; een ander heeft nu MIJN iPhone...nou ik mag hopen dat er niet echt veel gegevens meer van opstaan, maar is even minder belangrijk
Mijn reactie hierop: ow.........(lange stilte), ik zag de bui al hangen.
Maar...zei de vriendelijke mevrouw, ik heb met mijn manager overlegd en besloten dat u een nieuwe iPhone toegestuurd krijgt.
Toch nog iets positiefs in deze weken!!!
Echter moeten ze even kijken of de iPhones op voorraad zijn, de manager belt mij vanmiddag nog even en ik heb uiteraard om een bevestiging van de gemaakte afspraken via de mail gevraagd. Gelukkig heb ik haar mailadres al wel.
Uiteraard zal ik hier blijven posten, zodat jullie een indruk krijgen van de verdere afhandeling.
Nu, vandaag, weer gebeld met bestelmaar.nl en eindelijk goed nieuws.
Ik heb afgelopen vrijdag een erg boze mail verzonden.
Met alle afspraken en toezeggingen hierin om mijn woorden kracht bij te zetten en mijn eisen duidelijk te stellen.
Mevrouw die ik sprak zei meteen; "ik heb uw naam hier vanochtend al horen vallen!" "Ik zal u doorschakelen".
Ik zal er even bij zeggen dat ik mijn boze mail ook heb geccd naar de directeur van customer cares, tros radar en de consumentenbond
Ik houd er niet van aan het lijntje te worden gehouden.
Vriendelijke vrouw gesproken, ze maakte meteen haar excuses.
Ze beaamde dat vanaf het moment dat ik mijn iPhone heb opgestuurd ter reparatie alles fout gelopen is.
Ik had moeten ontvangen;
- Ontvangstbevestiging = niet gehad
- Wel of niet garantiegeval = niet gehad
- Status reparatie = niet gehad
- Hoe lang het duurt = niet gehad
Er was wel een bijkomend probleempje, ik krijg niet mijn eigen gerepareerde iPhone terug....omdat ze die naar een andere klant hebben gestuurd
Kortom; een ander heeft nu MIJN iPhone...nou ik mag hopen dat er niet echt veel gegevens meer van opstaan, maar is even minder belangrijk
Mijn reactie hierop: ow.........(lange stilte), ik zag de bui al hangen.
Maar...zei de vriendelijke mevrouw, ik heb met mijn manager overlegd en besloten dat u een nieuwe iPhone toegestuurd krijgt.
Toch nog iets positiefs in deze weken!!!
Echter moeten ze even kijken of de iPhones op voorraad zijn, de manager belt mij vanmiddag nog even en ik heb uiteraard om een bevestiging van de gemaakte afspraken via de mail gevraagd. Gelukkig heb ik haar mailadres al wel.
Uiteraard zal ik hier blijven posten, zodat jullie een indruk krijgen van de verdere afhandeling.
Re: Bestelmaar.nl - iPhone ter reparatie opgestuurd
Moet/Mag je inderdaad doen, ben namelijk zelf wel benieuwd hoe dit afloopt.Balena schreef: Mijn reactie hierop: ow.........(lange stilte), ik zag de bui al hangen.
Maar...zei de vriendelijke mevrouw, ik heb met mijn manager overlegd en besloten dat u een nieuwe iPhone toegestuurd krijgt.
Toch nog iets positiefs in deze weken!!!
Echter moeten ze even kijken of de iPhones op voorraad zijn, de manager belt mij vanmiddag nog even en ik heb uiteraard om een bevestiging van de gemaakte afspraken via de mail gevraagd. Gelukkig heb ik haar mailadres al wel.
Uiteraard zal ik hier blijven posten, zodat jullie een indruk krijgen van de verdere afhandeling.
Re: Bestelmaar.nl - iPhone ter reparatie opgestuurd
jor schreef:Daar kan ik nu heel kort over zijn.Balena schreef: Mijn reactie hierop: ow.........(lange stilte), ik zag de bui al hangen.
Maar...zei de vriendelijke mevrouw, ik heb met mijn manager overlegd en besloten dat u een nieuwe iPhone toegestuurd krijgt.
Toch nog iets positiefs in deze weken!!!
Echter moeten ze even kijken of de iPhones op voorraad zijn, de manager belt mij vanmiddag nog even en ik heb uiteraard om een bevestiging van de gemaakte afspraken via de mail gevraagd. Gelukkig heb ik haar mailadres al wel.
Uiteraard zal ik hier blijven posten, zodat jullie een indruk krijgen van de verdere afhandeling.
Ik heb zojuist een mail van bestelmaar.nl ontvangen waarin het gesprek wordt bevestigd.
Tevens staat hierin zwart op wit dat ik eind deze week mijn nieuwe iPhone zal ontvangen.
Perfecte oplossing m.i.!
Moet/Mag je inderdaad doen, ben namelijk zelf wel benieuwd hoe dit afloopt.
Re: Bestelmaar.nl - iPhone ter reparatie opgestuurd
Graag verneem ik van je of je de iphone al heb ontvangen.
Als je je gegevens kan mailen dan hou ik dit in de gaten.
Je kan mij mailen op [email protected]
Wendy
Als je je gegevens kan mailen dan hou ik dit in de gaten.
Je kan mij mailen op [email protected]
Wendy
Re: Bestelmaar.nl - iPhone ter reparatie opgestuurd
Zojuist mijn "nieuwe" iPhone ontvangen.
Weliswaar een gereviseerde, refurbished....maar...ziet er prima uit!
Perfect zelfs.
Ff activeren, op mijn naam zetten en dan hopen dat alles blijft werken en het blijft doen.
Even de contacten van de vorige eigenaar er af gooien, staan er nog op helaas.
Ik ben, zoals het nu voelt, erg tevreden!
Weliswaar een gereviseerde, refurbished....maar...ziet er prima uit!
Perfect zelfs.
Ff activeren, op mijn naam zetten en dan hopen dat alles blijft werken en het blijft doen.
Even de contacten van de vorige eigenaar er af gooien, staan er nog op helaas.
Ik ben, zoals het nu voelt, erg tevreden!