Wie heeft er ervaring met repataties arogantie van AEG.
Onlangs is er een monteur bij mij geweest om dat een helft van de kookplaat het niet deed,na 4keer op en neer geloop na de auto(hoe krijg ik de tijd vol) en het heel even bekijken van de print plaat tot de conclusie gekomen dat waarschijnlijk de print plaat stuk was,oke als leek neem je aan dat hij er verstand van heeft,vond het al knap dat hij zonder ook maar iets door te meten het euvel kende,kwam volgen hem vaker voor.
nieuwe print plaat koste 330 euro ex,dus afgezien van reparatie en nieuwe kookplaat gekocht voor 575 euro,dit alles koste me 83,00 euro inc voorrij kosten,oke hij kon er ook niets an doen dat een plaat van 8 jaar oud stuk gaat.
Op de rekening stond ook bedraag van 3,83 ex voor gebruik klein materiaal,op mijn vraag waar dat dan wel voor was kreeg ik het lachwekkend anwoord gebruik schroevendraaier.
Goed plaat was toch stuk dus ik kon deze gerust open maken,print platen er uit en wat schets mij verbazing een draadje los ,na dit weer gesoldeerd te hebben en stekker in het stop contact werk mijn plaat weer als nieuw.toen baalde ik dus echt,nu zit ik dus met 2 kookplaten.
Na diverse mail na AEG als antwoord dat ze nog wel een nieuwe afspraak wilde maken en weer voorrij kosten betalen,maar stuk is deze dus niet meer.
Had op zijn minst excuses willen hebben en mij geld terug,jammer dat ze niet meer op de mail reageren.
Hoe zo arogant,wie heeft de zelfde ervaring met AEG
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reparatie Inductie Kookplaat door monteur AEG?
Re: Reparatie Inductie Kookplaat door monteur AEG?
Ik lees;
een 8 jaar oude kookplaat dus ik zou eerst zelf zoeken en overwegen of het wel rendabel is een dure monteur te vragen gezien de leeftijd.
Dat het slechts een losse draad was kan niemand weten en ik begrijp niet waarom deze 8 jaren lang vast bleef zitten....
Maar zelf kijken is nooit verboden als de garantie verlopen is.
De huidige apparaten zijn zo lastig en duur te repareren dat vele niet eens het proberen en gelijk nieuw kopen dus U heeft geluk dat je defect vond.
De nieuw gekochte is via marktplaats met garantie door te verkopen dus krijg je toch nog een deel terug.
een 8 jaar oude kookplaat dus ik zou eerst zelf zoeken en overwegen of het wel rendabel is een dure monteur te vragen gezien de leeftijd.
Dat het slechts een losse draad was kan niemand weten en ik begrijp niet waarom deze 8 jaren lang vast bleef zitten....
Maar zelf kijken is nooit verboden als de garantie verlopen is.
De huidige apparaten zijn zo lastig en duur te repareren dat vele niet eens het proberen en gelijk nieuw kopen dus U heeft geluk dat je defect vond.
De nieuw gekochte is via marktplaats met garantie door te verkopen dus krijg je toch nog een deel terug.
Re: Reparatie Inductie Kookplaat door monteur AEG?
Oke, Maar als leek mag je toch verwachten dat een monteur op zijn minst even kijkt wat het euvel nou presies is,er is gewoon niet gekeken,
trouwens 1plaat heb ik nu verkocht.wat betreft gebruik klein materiaal {slijtage schroevendraaier} lig je toch in een deuk,volgende keer mag hij mijn schroevendraaier wel lenen
trouwens 1plaat heb ik nu verkocht.wat betreft gebruik klein materiaal {slijtage schroevendraaier} lig je toch in een deuk,volgende keer mag hij mijn schroevendraaier wel lenen