LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
geert62
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2008 16:12

telefoon rekening

Ongelezen bericht door geert62 »

Wij hebben sinds kort problemen met de UPC ze hadden onze telefoon afgesloten.
Dit met een verhuizing wat helemaal niet waar was.
Nu is onze mobile rekening €32,00 maar we krijgen maar €21,00 dat is voor elke dag €1,00 is dit terecht.

Wie weet dit.
mvg geert

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: telefoon rekening

Ongelezen bericht door GodsSon »

Ik snap er helemaal niks van.
Zou je misschien het bericht kunnen verduidelijken?

Zoals ik het lees moet je minder betalen naar aanleiding van een storing of fout, lijkt mij heel netjes.
Snap verder niet wat je nog meer wilt? Meer geld?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: telefoon rekening

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

het lijkt er dus op dat je compensatie wil voor je mobiele rekening omdat je met je gewone niet hebt kunne bellen? Dan geef ik je weinig kans

Schijnbaar hebben hun 1 euro per dag als vaste compensatie.. enigsinds redelijk denk ik

geert62
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2008 16:12

Re: telefoon rekening

Ongelezen bericht door geert62 »

We krijgen maar €21,00 vergoed terwijl we met een mobiel voor €32,00 hebben moeten bellen naar de UPC.
mvg geert

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: telefoon rekening

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Tja... ok dat is het verhaal, je zou graag compensatie willen voor de belkosten die je hebt gemaakt met hun. Dat is altijd een lastig verhaal. Over het algemeen worden die niet zomaar gegeven. Het gaat ook maar om een klein bedrag en zou me er voor de rest niet meer moeite voor doen om meer te krijgen.

stofzuigertje

Re: telefoon rekening

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via E Mail is UPC gratis te bereiken dus mobiele kosten hoeven ze eigenlijk niet te vergoeden.

U wist vooraf het 0900 tarief en de mogelijke kosten bij problemen.

Ze hebben ook enkele winkels waar je gratis kunt klagen, maar die hebben voor de deur wel parkeermeters dus fietsen???

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: telefoon rekening

Ongelezen bericht door Guardian72 »

vogels schreef:@godsson: wat een belachelijke, arrogante gebruikersnaam!
[off-topic!]

@ Vogels - ik geloof dat ik met enige zekerheid kan stellen dat je of atheist bent, of overtuigd anti-christelijk. (of er bang voor bent, kan ook).

Want voor iemand die het christelijke geloof aanhangt, en dan met name de protestantse stromingen is 'godsson' een uiting van wat men gelooft.
Die naam betekent dus in principe niets meer en niets minder dan dat de gebruiker hiervan een overtuigd christen is - danwel pretendeerd dit te zijn.
[/off-topic]

@ geert -
Het klinkt niet terecht.
Maar, zoek even uit waarom men een verhuizing ervan gemaakt heeft.
Want als dat echt een fout van hunzelf is - dan zou je alle gemaakte kosten moeten kunnen terugkrijgen.

Echter - check wel even of je niet de abbo kosten van je mobiele telefoon per vergissing mee hebt geteld - die zal men nooit vergoeden, alleen gesprekskosten die "extra" gemaakt zijn, ten gevolge van de afsluiting.

Zorg voor duidelijke onderbouwing, kopie rekening (gespecificeerd) etc.
Dit maakt het allemaal een stuk makkelijker.

En dan ter overweging - is 11 euro je die energie waard?

Gesloten