LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalm gaat vrij uit.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Chiron
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 nov 2009 13:21

Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Chiron »

AMSTERDAM - Oud-DSB-kopstuk Gerrit Zalm kan gewoon aanblijven als topman van ABN Amro. Dat meldt de Telegraaf op basis van bronnen rondom de commissie Scheltema. Het rapport van de commissie bevat niet voldoende belastend materiaal waardoor Zalm automatisch het veld zou moeten ruimen.

Dat ligt anders bij VVD-politicus Ed Nijpels, meldt de krant. Die stapte vrijdag op als voorzitter van ambtenarenpensioenfonds ABP. Maar waar Nijpels de consequenties trok is dat volgens 'nauw betrokkenen' bij de commissie niet noodzakelijk voor Zalm. (AD)


Hoe diep zitten de onderzoekers en onderzochte bij elkaar in de kont, dat dit mogelijk is ?

AllPino
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 nov 2009 19:10

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door AllPino »

Heel diep ! Dit betekent dat na DSB de ABN-AMRO ook niet meer betrouwbaar is.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Janny »

Hiermee ( )is een stukje hoop op rechtvaardigheid de bodem ingeslagen.
Waardoor je nog meer een gedeelte van de overheid gaat wantrouwen inzake hun daden
janny

AllPino
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 nov 2009 19:10

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door AllPino »

Misschien moesten we maar een beginnen te dreigen met een bank-run.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door gtp »

Partijgenoten, vrienden voor het leven?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Niet alleen dreigen, maar DOEN.

Zalm met zijn "lachje" heeft er ook mede voor gezorgd, dat de Dexia gedupeerden niet geholpen werden.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door gtp »

Waren toch ook partij genoten?? Dit noemen ze je toekomst verzekeren zonder premie betaling (vriendschap)

AllPino
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 nov 2009 19:10

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door AllPino »

Als het voor geld is, mag alles.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door S. »

Alleen een onpartijdige instantie kan zulke onderzoeken doen en aangezien nederland een klein landje is wat dat betreft....Misschien dat een van onze buurlanden dit beter op zich had kunnen nemen. :!:


En nu dus die bankrun :arrow:
Zullen we afspreken; voor eind van de week is de abn-amro leeg?

AllPino
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 nov 2009 19:10

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door AllPino »

Hedde gij haast ? Eerst nog ff m'n aandelen ABN-AMRO veilig stellen.

Chiron
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 nov 2009 13:21

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Chiron »

Ik heb m'n tegoed bij A.A. alvast overgeboekt. 't Werd wel als een grapje voorgesteld, maar zoals zoveel grote zaken beginnen met een grapje...
Wie volgt ?

witte angora
Berichten: 32057
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door witte angora »

Zalm? Zo glad als een aal. :wink:

Chiron
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 nov 2009 13:21

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Chiron »

Dat-ie niet in salade beland is..

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Janny »

AA is onderdeel van de overheid geworden.(klopt dit?) dus minder risico om alles kwijt te raken.

Voor Frank de Grave waren enkele maanden voldoende om geloosd te worden /te vertrekken. Voor Zalm was anderhalf jaar schijnbaar nog te kort om door te hebben wat voor vlees hij in de kuip had, om te vertrekken/Ik had meer intelect van Zalm verwacht.En om nu onschuldig voort te gaan. Is ook blindemannetje spelen. janny

Chiron
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 nov 2009 13:21

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Chiron »

Je verwoordt het heel scherp Janny. Dat ik m'n rekening bij A.A. heb leeg gehaald is om een signaal af te geven, dat ik er niet blij mee ben dat Zalm op mijn centjes past.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Noble »

wat een gel^l lees ik hier allemaal...

één lijn trekken?? klagen?? dat zalm ermee weg komt??

de meeeste hier zijn te lui om uit de stoel te komen als er gekke dingen gebeuren zoals steeds méér betalen voor je bankrekening..

de politiek wordt NIET afgestraft, terwijl zij WEL de oorzaak zijn.

opkomst straks met stemmen??
wederom een dieptepunt..je stoel zit zo lekker.

klagers ZAT ..................... doeners?? nihil

helaas dat is van het nederlandse volk geworden...

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door gtp »

DSB-fan schrijf ook weer-uit zijn stoel gekomen-?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door S. »

Even mijn financiële zaken gecheckt. Wij hebben geen banden met abn-amro, gelukkig.
Onze rottige kapitaalmarktrekening van deze bank al jaren geleden opgedoekt. Wat een geklier om je geld er af te krijgen destijds, trouwens.

En ik ga stemmen, dus de luie billen komen van de stoel. Al ga ik met slepende voeten en hangende schouders, want begin een steeds grotere weerzin te krijgen tegen het politieke gedoe en die lui die denken politiek te kunnen bedrijven.
Word ik een ouwe trut? Of zijn die lui echt met het jaar hebzuchtiger en begint mij dit nu pas op te vallen?
De hele idiologie achter ons Nederlandse politieke systeem vind ik goed, alleen zijn er geen goede integere polititci meer te vinden....

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door Janny »

Al ga ik met slepende voeten en hangende schouders, want begin een steeds grotere weerzin te krijgen tegen het politieke gedoe en die lui die denken politiek te kunnen bedrijven.
S.
Je kunt je altijd bij een partij aansluiten en daar daadwerkelijk aan de slag gaan!!
Is interesant werk, alhoewel soms frustrerend, dat jouw goede idee geen weerklank vind.(dan spelen er geen zakelijke maar persoonlijke frustraties een hoofdrol) Maar je bent er wel en je doet wat, zonder te zeggen: die ander!
janny

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Zalm gaat vrij uit.

Ongelezen bericht door S. »

Heb ooit koekjes rondgedeeld om begrip te vragen voor protest tegen bezuinigingen, en allemaal demonstraties. :wink:
Ooit als kind samen met vriendinnetje voor de pvda verkiezingsbiljetjes aan deurknoppen gehangen in een villawijk bij ons in de buurt. En ik snapte niet waarom veel bewoners dit niet op prijs stelden. 8)
Nu met mijn nuttige werk bezig en ook wel vrijwilligerswerk gedaan maar ben niet zo van het gedebatteer wat nu eenmaal bij politiek hoort. Daar word ik kriebelig en ongeduldig van. Hou niet zo van woordenspelletjes die nergens toe leiden.

Maar wie weet, wanneer mijn geduld met de loop der jaren zal toenemen...

Gesloten