ik heb me aangemeld bij deze site
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
http://www.indemaling.com/index2.html
en nu krijg ik elke week voor 9 euro een sms-je
afmelden helpt niet ze blijven komen
kan ik dit niet ergens blokkeren ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik hoop dat dit werkt.* Je bericht wordt gratis anoniem verstuurd. Dit is een betaalde abonnementsdienst. De kosten bedragen €9,00/week (incl. 19% btw, excl download-kosten) voor 4 download credits. Stoppen? sms MALING1 STOP naar 2050. Uitleg over de actie zie actie uitleg. Ben je jonger dan 16 jaar? Vraag toestemming aan je ouders of voogd. Op deze dienst zijn de Algemene Voorwaarden van D2 Mobile van toepassing. Aanmelding voor de dienst betekent acceptatie van deze voorwaarden. D2 Mobile werkt volgens de Gedragscode SMS-Dienstverlening en de Reclamecode SMS-Dienstverlening. Na ontvangst van je gratis credits kun je je afmelden. Er geldt geen herroepingsrecht of inzichttermijn. Vragen? Mail naar [email protected] of bel 0900-2110211 (10cpm).
Femque schreef:Ik heb zojuist op verschillende pagina's gekeken maar ik kom er totaal niet uit. Sinds kort worden wij ook overspoeld met smsjes afkomstig van 2050. Als ik op google zoek en op de pagina terecht kom die hier zojuist boven genoemd is en daar 2050 invul en d2fun komt er inderdaad een hele lijst, echter hiervoor staan allemaal namen en ik heb echt geen idee welke ik moet hebben.
We hebben gelukkig nu de sms kunnen achterhalen hoe je jezelf kunt afmelden(deze werd meegezonden):brein1stop.d2-mobile.com , echter deze site doet het niet meer!
Dus als iemand mij kan helpen! Heel graag!
Gr Femque