LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sky Finance Agency / Scambaiting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Tja, dan moet ik ook maar weer wat terug sturen. Want ik ben een beetje in de war. Ik wil een lening, maar ik word naar het theater gestuurd. :?

Hallo,

Hartelijk bedankt voor je snelle reactie.
Ik vind het erg knap dat U weet dat ik van theater houd, zonder dat ik dat aan U verteld heb. Ik dank U dan ook hartelijk dat U mij adviseert om naar het theater te gaan in Londen. Zodra ik daar ben zal ik zeker eens kijken wat voor een mooie ze daar opvoeren.

Ik weet niet of U het weet? Zoals ik in het voorgaande mailtje al schreef, heb ik niet zo'n hoge dunk van Uw intelligentie. Maar dat adres in londen wat er in Uw briefhoofd staat, nl:
21 Dean Street, London, W1D 3NE

Wel, op dat adres daar zit het Soho theater gevestigd.
Namelijk: Soho Theatre
21 Dean Street
London
W1D 3NE

Dat is dus geen Sky Financial Services.

Nogmaals, ik waardeer het ten zeerste dat U mij dit geweldige theater aanraadt, maar ik ben eigenlijk alleen maar met U in contact om een gunstige lening af te sluiten.
En ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik bij het Soho theater geen lening ga krijgen.

Om nog maar een keer tot de oorspronkelijke vraag te komen: Wat is nu het adres van de Sky Financial Services in Engeland.

mvg,

Piet Pruim,
die hoopt dat Mary Poppins draait
De bijbehorende website was http://www.sohotheatre.com

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door JL »

Redactie nu weten we het wel leuk gedaan Piet Pruim maar pas op dat je geen komiek wordt :mrgreen:

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Zou je eigenlijk nu daadwerkelijk moeten kijken of je toch nog geld kan lenen.

Of dat je eerst een bedrag over moet maken om te kunnen lenen, ik ben benieuwd.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door JL »

Ik heb bij die mensen een lening gekregen van 4 euro aan kosten was ik 3000 euro kwijt :evil:

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Tja, leer mij Nigerianen kennen.

ik heb er 7 jaar tussen mogen wonen, arghhhhh, vandaar dat ik nu groen zie. :mrgreen:

De boodschap is dus, mensen niet doen, trap er niet in!

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Het is bijna over. Charlie vindt mijn vragen maar vervelend. Zou dat zijn omdat hij nergens een goed antwoord op kan geven?
Hello,

Nou waarom ga je niet naar check it out en zie als ik je heb het over wat anders of waar onze branche office.The eigenaar van Soho Theatre is een van de staven en we hebben niet gezien een groot kantoor aan ons bedrijf, dat is de reden waarom vast te stellen we nog steeds gebruiken als onze mensen tak office.For dicht kan gemakkelijk toegang hebben tot us.If er een cliënt die worden genoemd van daar naar ons kantoor here.So zie je waarom het de naam draagt van een theatre.IF u had Er verdwenen in persoon dan u zou hebben gekregen al deze informatie, maar je hebt besloten om het een internet search.I denk dat op dit kruispunt Ik ben ervan overtuigd dat je hier niet voor de lening, maar te blijven ondervragen me.I wens dat u contact met mij op als je ook bent klaar om te gaan met de loan.Also Zorg ervoor dat u bevestigen dat alles wat ik heb gezegd door te gaan naar het kantoor of liever theater zoals u het noemt..

I look forward to receive your response.
Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Dan maar door voor de lening.
Hallo,

Dus nog eens even alles op een rijtje zetten:

- het webadres van Uw dochteronderneming uit Oost Timor werkt niet.
- Uw Engelse vestigingen werken vanuit het Soho Theater in Londen.
- U heeft drie telefoonnummers. Eéntje uit Nigeria, de andere twee onbekend omdat het doorverwijs nummers zijn die geenszins naar de Engelse vestigingen in het Soho theater leiden.
- Uw e-mailadres staat geregistreerd in Mongolie.
- U wilt leneningen aan willekeurige mensen verstrekken, waar dan ook ter wereld.
- Uw bedrijf heeft geen bedrijfsgebouw, ook niet in Nigeria.
- U werkt met valse ID bewijzen, en nep visitekaartjes.
- Uw computer staat in een internet cafe.
- U gebruikt een waardeloos vertaalprogramma, dat Uw berichten op een belachelijke manier vertaalt, waardoor enig vertrouwen in U gelijk teniet wordt gedaan.
- U weigert systematisch om ook maar enige informatie te geven omtrent het bedrijf waar U voor werkt, terwijl daar toch zeker al een boekhouder, een board of directors, en U werken.
- Het zoeken op internet naar Sky Financial Services levert alleen maar waarschuwingen op tegen fraude.
- Dat ik een labiele drugsverslaafde werkloze figuur ben met een grote fantasie die vrijwel bankroet is, maakt U niets uit, U wil mij nog steeds een lening verstrekken.

OK,

Laten we verder gaan met het verstrekken van de lening.
Ik stond vanmorgen aan de deur van het Soho Theater, maar toen ik om een lening vroeg werd ik uitgelachen. Ik zal dus verder moeten gaan met U.

Als U mij even met spoed een foto stuurt waarop U een papiertje vasthoudt met de tekst: Ik ben een Crimineeltje
Dan stuur ik U gelijk al mijn gegevens toe, zodat ik dat geld snel heb..

Ik hoop spoedig van U te horen,

Piet Pruim,
Olympisch medaillewinnaar.

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Het volgende kwam terug.
Hello,

Bedankt voor de email.But ik neem aan dat u wordt gespannen over je huidige toestand, maar we kunnen nog steeds helpen u out.Well wanneer je voelt dat je echt nodig hebt onze diensten kunt u ons en e-mail en wij zullen hier te helpen . Wegens internetfraude kunnen we niet sturen delicate informatie zodat zij niet zal worden gebruikt voor frauduleuze activities.I moet zeggen dat je weer dat we niet legitieme en fraudeurs.


Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Het volgende teruggestuurd:
Hallo,

Jij bent echt niet helder in je hoofd, is het wel?
Je begrijpt er echt geen snars van wat ik allemaal typ. Geeft niet, dat maakt het allemaal wel veel leuker.

Waarom wil je niet gewoon meewerken om wat duidelijkheid te krijgen.
Jouw bedrijf is gewoon totaal onvindbaar en alleen bereikbaar via een mongoloide e-mailadres.
Geeft verder niet hoor, ik vind je nog steeds lief. Maar ik wil gewoon bewijs hebben dat jullie bedrijf bestaat.

Ik denk dat je geen foto durft te sturen, omdat jij iemand anders bent dan op de foto van je bedrijfs ID.
Stuur nou gewoon even een foto, dan kunnen we verder gaan met het afsluiten van de lening.

Ik heb wel haast.

Mvg,

Piet Pruim,
Alweer werkloos.

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

En kreeg weer een mailtje terug:
Hello,

Waarom ga je niet kunnen wij verwerken en overdragen uw lening voor uw situatie komt uit hand.Well u liever waisting tijd op het verkrijgen van I. DS heb je al received.If u onze diensten zodat u zegt en wij zullen maken het. wat we nu nodig hebben is een identiteit van wie we willen o geld geven en accountant van het bedrijf zal gaan met de lening proces van overdracht. .

I look forward to receive your response.
Thanks.

Regards
Mr.Charles Walker.
Marketing Manager
SKY FINANCIAL AGENCY

Pruim.
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 jan 2010 14:20

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pruim. »

Gelijk daarna kreeg ik nog een paar mailtjes van een ander mongools e-mailadres die in steenkolen-engels was opgesteld.

Deze mailtjes zal ik hier maar niet plaatsen, want ze zijn niet geschikt voor de jongere lezertjes. Maar het kwam er op neer dat ik binnenkort allemaal enge ziektes ga krijgen.

Viel me een beetje tegen dat meneer in zo'n vroeg stadium al boos is geworden. Hoewel ik het vermoeden heb dat dit afkomstig was van 1 van z'n collega's die wel doorhad dat ik aan het zieken was.

Dat fake ID bewijs ga ik hier niet posten omdat ik niet weet van wie de foto is die hij heeft gebruikt.

Eigenlijk had ik er een eind aan willen maken, maar ze zijn me net voor geweest, helaas.
Ik heb Charlie uiteraard wel vriendelijk bedankt voor de loze tijd die hij aan mij heeft besteed.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door Pavlova »

Nou meneer Pruim, bedankt in elk geval voor het vermaak! Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die hier wel intrappen overigens.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Geachte heer Pruim,
Ik heb enorm genoten van je creatieve mails richting je vriend Charlie.
Bedankt voor de creatieve manier van voorlichten!
:lol:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Sky Finance Agency / Scambaiting

Ongelezen bericht door jor »

Ik was al bang te worden overgeslagen maar gelukkig krijg ik ook een groot bedrag van onze vrienden in den verre :mrgreen: Nu schijn ik dan wel eerst €100.- per dag te moeten betalen om in aanmerking te komen.Heel grappig allemaal maar als je weet hoeveel mensen er wereldwijd nog intrappen is het eigenlijk helemaal niet zo leuk.Ik kreeg een email waarop stond dat ik $50.000.- moest ontvangen en dus verzon ik even de naam J.Boon :wink: Dat de gegevens zijn geverifieerd kan je natuurlijk met een pond zout nemen, het is het adres van het Paleis op de Dam 8) .
WESTERN UNION MONEY TRANSFER
Address: No. 5 Western Avenue,
West Africa, Nigeria
Tel: +2348056616344


Dear: J.Boon ,


You have been awarded with the sum of $50,000 USD by our office, as one of our customers who use Western Union in their daily business transaction. This award was been selected through the internet, where your e-mail address was indicated and notified.

Your details have been received and verified, your fund will be transferred to you. as a way to thank you for using western union.

If you are ready to pick up this $10,000.00 sent twice your name and address . We have concluded to effect your payment through western union $10,000.00 daily until the $50,000.00 USD is completely transferred.


You are going to be paying €100 Euro daily to get the first M.T.C.N Numbers of $10,000Usd for the transfer of your funds remitted to you daily until we complete transfer of your funds worth $50,000.00USD.

Here is the information of the first daily payment of €100 via Western Union Money Transfer. You have to send the sum of 150 usd here to transfer the first sum of 10,000 USD.

PAYMENT INSTRUCTION'S
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Recievers Name: EKHATOR DESMOND ENOTEMWANTA

Recievers Address: 5 Western Avenue, Nigeria

TextQuestion:Realationship Answer:Friend

AMOUNT SENT:(€)100 EQUIVALENT:$150 USD


Upon receipt of the payment we shall call or email you the first M.T.C.N numbers of the first $10,000 Usd remitted. Remember that, as soon as the payment is made send down to us your payment receipt or the M.T.C.N numbers to our email for verification. Note: You have to keep this confidential to avoid double claim of M..T.C.N numbers.

Regards,
Mr.Gary Epps(Transfer Manager)
WESTERN UNION MONEY TRANSFER

Gesloten