aanbieding samsung star bij vodaphone
Ik heb 3 weken geleden via de Grazia de samsung star white met abonnement besteld mijn abonnement is direct ingegaan ik had nl een sim only van vodaphone en telefoon zou binnen een paar dagen nageleverd worden want hij was op voorraad
na vele keren belllen waar de telefoon bleef zeg men nu dat hij een week geleden door TNT is opgehaald in het distrubutiecentrum van vodaphone en dat ik nog even geduld moet hebben. Mocht hij eind van de week niet geleverd zijn dan moet IK kontakt opnemen met TNT waar mijn telefoon is maar ze geven mij geen barcode wat ik nodig heb zodat TNT kan nagaan waar het toestel is. inmiddels even gebeld met hoofdkantoot TNT Den Haag en zei wisten mij te vertellen dat er ontzettend veel klachten binnen komen over deze werkwijze van Vodaphone maar kunnen helaas niets doen zonder Barcode. Volgens mij worden we allemaal getild door deze provider en aan de telefoon voor uitleg krijg je nog een grote mond toe en schuiven ze het af op TNT terwijl hun verantwoordelijk zijn voor deze afgesloten contract. n wat ik zo nu al lees op dit forum ga ik dit contract ontbinden want op deze manier wens ik niet behandeld te worden. Misschien kan trosradar hier iets aan wijden op tv.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanbieding samsung star bij vodaphone
Re: aanbieding samsung star bij vodaphone
Op 3 februari weer contact gehad met vodaphone bleek de telefoon helemaal nog niet verzonden te zijn maar nog steeds in distributiecentrum te liggen. Deze dag contract direct beëindigd. Nu vandaag weer gebeld want kan geen sim only afsluiten omdat ik nog een abonnement heb staan bij hun tot 2012. Ze beloven nu binnen 48 uur een mail te sturen waarin staat dat het contract is beëindigd. Dus even afwachten maar.
Vandaar dat ik altijd bij een winkel wat bestel.
Het contract beëindigen heeft nogal wat voeten in aarde gehad heb nl volgens mij iedereen al een keer aan de telefoon gehad van vodaphone klanteservice.08000200580 Ze beloofde mij allemaal een bevestigingsmail te sturen wat ik maar niet kreeg.
Inmiddels is het dan al 9 febr. en nog niets gehoord weer gaan bellen en tot mijn verbazing kreeg ik nu te horen dat dit contract niet kon worden beëindigd omdat ik al een simkaartje had waar ik mee belde. Voor de goede orde dit simkaartje heb ik al sinds 2006 (simonly vodaphone) Hoop geruzie aan de telefoon wat uiteindelijk niets opschiet en heb toen contact gezocht met een ander nummer 0800-0200043 en daar kreeg ik eindelijk een aardige dame die mij wist te vertellen dat deze verlenging van mijn abonnement met de samsung star kon worden beëindigd zij heeft het allemaal geregeld voor mij. Ik ben er dus nu vanaf. Maar het kost je wel veel geregel en energie. Maar ik heb nu wel de Samsung star white besteld bij GSMPlaza.nl eerst even gebeld of het op voorraad was en voor 130 euro had ik de samsung 24 uur later binnen.Zo kan het dus ook!! En een nieuw simonly afgesloten.
En het is nog eens een te gekke telefoon ook!!
Inmiddels is het dan al 9 febr. en nog niets gehoord weer gaan bellen en tot mijn verbazing kreeg ik nu te horen dat dit contract niet kon worden beëindigd omdat ik al een simkaartje had waar ik mee belde. Voor de goede orde dit simkaartje heb ik al sinds 2006 (simonly vodaphone) Hoop geruzie aan de telefoon wat uiteindelijk niets opschiet en heb toen contact gezocht met een ander nummer 0800-0200043 en daar kreeg ik eindelijk een aardige dame die mij wist te vertellen dat deze verlenging van mijn abonnement met de samsung star kon worden beëindigd zij heeft het allemaal geregeld voor mij. Ik ben er dus nu vanaf. Maar het kost je wel veel geregel en energie. Maar ik heb nu wel de Samsung star white besteld bij GSMPlaza.nl eerst even gebeld of het op voorraad was en voor 130 euro had ik de samsung 24 uur later binnen.Zo kan het dus ook!! En een nieuw simonly afgesloten.
En het is nog eens een te gekke telefoon ook!!
Zie http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=75424 voor meer ervaringen omtrent deze actie van Vodafone.
Via deze Samsung Star link kun je zien waar deze GSM in de aanbieding is. Er staan maar liefst 29 Samsung Star aanbiedingen met abonnement op deze site. Als je de Samsung star als los toestel zonder abonnement zoekt dan zie je ruim 90 prijzen van alle winkels in Nederland.
Dat moet keuze genoeg zijn!
Dat moet keuze genoeg zijn!
bovenstaande reacties komen me heel erg bekend voor. Halverwege december heb ik deze aanbieding besteld. Iedere telefoon die ik uitzocht was als ik een week of wat later informeerde niet meer op voorraad. Inmiddels drie modellen en drie maanden later heb ik de hoop opgegeven. Het lange wachten en vele bellen is erg frustrerend geweest, maar hoogtepunt in dit verhaal is dat ik nu al twee weken niet meer mobiel kan bellen. Dit omdat de dienst is overgenomen van mijn vorige profider door Vodafone.
Ik heb nu wel een sim-kaart van Vodafone ontvangen, maar geen telefoon. Zodra ik ga bellen met de sim-kaart zit ik aan het abonnement vast of betaal een boete om hier weer onderuit te komen. Ik heb besloten om alles te cancellen met behoud van mijn nummer, maar ook hier weet Vodafone geen raad mee. Wat een drama... had ik niet verwacht van een grote naam als Vodafone...
Ik heb nu wel een sim-kaart van Vodafone ontvangen, maar geen telefoon. Zodra ik ga bellen met de sim-kaart zit ik aan het abonnement vast of betaal een boete om hier weer onderuit te komen. Ik heb besloten om alles te cancellen met behoud van mijn nummer, maar ook hier weet Vodafone geen raad mee. Wat een drama... had ik niet verwacht van een grote naam als Vodafone...
-
het schijnt juridisch dat je er wel vanaf kunt, want zij plegen in feite contractbreuk,antivoda schreef: Ik heb besloten om alles te cancellen met behoud van mijn nummer, maar ook hier weet Vodafone geen raad mee. Wat een drama... had ik niet verwacht van een grote naam als Vodafone...
maar hoe je dat voor elkaar krijgt?
mogelijk rechtshulp inroepen...
zie overigens de link boven van v.Bakel, daar is nog veel meer van dit soort ellende beschreven