LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zijn er ook eegaleasers in de zaal???
Zijn er ook eegaleasers in de zaal???
Hallo lotgenoten,
Mijn contract loopt binnenkort af, ben lid van leaseverlies en eegalease en mijn vrouw heeft vernietigd.
Ik ben niet van plan om te betalen en ben op zoek naar praktijkervaringen in gelijke situaties.
Ook naar eventueel advies hoe te corresponderen met Dexia(heb de relevante info op deze site reeds gelezen).
Alvast bedankt voor serieuze reacties.
S.
Mijn contract loopt binnenkort af, ben lid van leaseverlies en eegalease en mijn vrouw heeft vernietigd.
Ik ben niet van plan om te betalen en ben op zoek naar praktijkervaringen in gelijke situaties.
Ook naar eventueel advies hoe te corresponderen met Dexia(heb de relevante info op deze site reeds gelezen).
Alvast bedankt voor serieuze reacties.
S.
Re: Zijn er ook eegaleasers in de zaal???
Hallo Sjefke,
Als je de relevante info gelezen hebt, wat is dan je vraag?
Je betaalt niet, dexia stuurt 2 x een aanmaning, vervolgens komen aanmaningsbrieven van het incasso bureau(bedrag verhoogt met ongeveer 15 procent incassokosten, daarna de dagvaarding.
Ik neem aan, gezien je reactie, dat je in het bezit bent van de voorbeeld brieven die je naar dexia en het incasso bureau kunt sturen(even zoeken naar de voorbeeldbrieven die Sara Etty heeft gemaakt).
Zoek een advocaat(kom je in aanmerking voor toevoeging?)
Dus, wat is de vraag?
Groeten,
Piet
Als je de relevante info gelezen hebt, wat is dan je vraag?
Je betaalt niet, dexia stuurt 2 x een aanmaning, vervolgens komen aanmaningsbrieven van het incasso bureau(bedrag verhoogt met ongeveer 15 procent incassokosten, daarna de dagvaarding.
Ik neem aan, gezien je reactie, dat je in het bezit bent van de voorbeeld brieven die je naar dexia en het incasso bureau kunt sturen(even zoeken naar de voorbeeldbrieven die Sara Etty heeft gemaakt).
Zoek een advocaat(kom je in aanmerking voor toevoeging?)
Dus, wat is de vraag?
Groeten,
Piet
Piet,
Ik ben niet van plan om te betalen en ben op zoek naar praktijkervaringen in gelijke situaties. .
Dat was mijn vraag!.
In de verschillende topics heb ik inderdaad gelezen wat jij ook al schetst.
Ik wil graag weten welke periodes er tussen de verschillende brieven zitten en of er al eegaleasers gedagvaard zijn.
Als dit laatste al gebeurd is wanneer kunnen we dan de eerste rechtzaken/uitspraken tegemoet zien.
Ik lees veel verhalen over dat eegaleasers "grote" kans maken op een goede afloop. Maar in de media (Radar ect.) wordt hier nauwelijks of niet over uitgewijd. Ook stichting eegalease is al een behoorlijke tijd in de lucht en ik had eigelijk al wat meer van hun verwacht.
Zoals reeds gezegd wil ik wachten met betalen. Maar als ik belast wordt met de extra kosten van GGN EN er is tegen die tijd niet meer nieuws over eventuele eegalease rechtzaken zit er een kans ik dat in onder protest ga betalen. Ik realiseer me ook dat ik in die situatie onafhankelijk van de uitslag naar mijn centen kan fluiten.
De correspondentie met dexia loopt nu volop en ik maak veelvuldig gebruik van de concepten van dit forum.
Een advocaat inschakelen zie ik nog niet zo zitten en dat gevoel is gesterkt door de uitspraken van dhr. Bos.
Dus praktijkervaringen van eegaleasers die reeds gedagvaard zijn zijn welkom!. (Dit is een nieuwe gerichte vraag).
Bedankt voor je 3/4 serieus antwoord Piet
Gr. S.
Ik ben niet van plan om te betalen en ben op zoek naar praktijkervaringen in gelijke situaties. .
Dat was mijn vraag!.
In de verschillende topics heb ik inderdaad gelezen wat jij ook al schetst.
Ik wil graag weten welke periodes er tussen de verschillende brieven zitten en of er al eegaleasers gedagvaard zijn.
Als dit laatste al gebeurd is wanneer kunnen we dan de eerste rechtzaken/uitspraken tegemoet zien.
Ik lees veel verhalen over dat eegaleasers "grote" kans maken op een goede afloop. Maar in de media (Radar ect.) wordt hier nauwelijks of niet over uitgewijd. Ook stichting eegalease is al een behoorlijke tijd in de lucht en ik had eigelijk al wat meer van hun verwacht.
Zoals reeds gezegd wil ik wachten met betalen. Maar als ik belast wordt met de extra kosten van GGN EN er is tegen die tijd niet meer nieuws over eventuele eegalease rechtzaken zit er een kans ik dat in onder protest ga betalen. Ik realiseer me ook dat ik in die situatie onafhankelijk van de uitslag naar mijn centen kan fluiten.
De correspondentie met dexia loopt nu volop en ik maak veelvuldig gebruik van de concepten van dit forum.
Een advocaat inschakelen zie ik nog niet zo zitten en dat gevoel is gesterkt door de uitspraken van dhr. Bos.
Dus praktijkervaringen van eegaleasers die reeds gedagvaard zijn zijn welkom!. (Dit is een nieuwe gerichte vraag).
Bedankt voor je 3/4 serieus antwoord Piet
Gr. S.
Sjefke,
Volgens mij staat je gulp open. Blijf van Piet af. Eikelenboom en oh ja plas maar wild om je heen.
Voor meer info ga naar je advocaat. En anders naar de dichtstbijzijnde EHBO-post voor een zakske friet.
Volgens mij staat je gulp open. Blijf van Piet af. Eikelenboom en oh ja plas maar wild om je heen.
Voor meer info ga naar je advocaat. En anders naar de dichtstbijzijnde EHBO-post voor een zakske friet.
Het forum is niet meer geschikt, en betrouwbaar om informatie uit te wisselen
Zo'n figuur als Sjefke naait de boel op. En zulke mensen moet je met gelijke munt terugbetalen. Niet weglopen voor die malloten maar het forum is niets meer geheel met je eens.
Best Jan Legio,
1. Kijk ff naar je eigen gulp, ik zou maar zorgen dat die open staat met al dat gezeik op anderen.
2. Piet is niet zo bang aangelegd
3. Dat van die advokaat zie boven
4. en dat laatste kan ik echt niets mee.
Bedankt voor de NOT serieuze reactie maar ben niet anders gewend!.
Groeten aan je fijne collega's
S.
1. Kijk ff naar je eigen gulp, ik zou maar zorgen dat die open staat met al dat gezeik op anderen.
2. Piet is niet zo bang aangelegd
3. Dat van die advokaat zie boven
4. en dat laatste kan ik echt niets mee.
Bedankt voor de NOT serieuze reactie maar ben niet anders gewend!.
Groeten aan je fijne collega's
S.
Hoi hier Astrid,
Kijk even bij het onderwerp: Zijn er mensen die gezamelijk een advocaat willen nemen.
Ik ben namelijk ook een eegaleaser.
Groetjes Astrid
Kijk even bij het onderwerp: Zijn er mensen die gezamelijk een advocaat willen nemen.
Ik ben namelijk ook een eegaleaser.
Groetjes Astrid
Sjefke met zo'n naam op het forum komen dan maak je je zelf toch belachelijk of niet. Ouwe Dexia ontslagen medewerker. Wie in jou trapte zit nu nu met de blaren, ouwe hypotheek-adviseur.
Gevoelige snaar geraakt JongeLeur ??
Bedankt voor de tip Astrid, ik ga ff kijken.
S.
Bedankt voor de tip Astrid, ik ga ff kijken.
S.
Sjefke als jij niet wilt betalen, is dat jouw zaak. Maar je argumenten kloppen niet, dus wordt ons Sjefke het haasje en dat wil ik niet. Je denkvermogen is even op hol geslagen. Dus probeer ik je te helpen.
Sjefke 1+1=34
Sjefke 1+1=34
JE,EL
Bekritiseren van argumenten heb ik geen moeite mee, maar doe dit in normale taal zonder te veel ondertonen.
S.
Bekritiseren van argumenten heb ik geen moeite mee, maar doe dit in normale taal zonder te veel ondertonen.
S.
-
JL, onvoorstelbaar wat kan jij een onzin uitkramen !
Hallo lotgenoten,
Mijn vrouw loopt binnenkort af, ben lid van leaseverlies en eegalease en mijn vrouw heeft vernietigd.
Ik ben niet van plan om te betalen en ben op zoek naar praktijkervaringen ...
Als je zulke dingen schrijft neem ik je niet serieus.
Mijn vrouw loopt binnenkort af, ben lid van leaseverlies en eegalease en mijn vrouw heeft vernietigd.
Ik ben niet van plan om te betalen en ben op zoek naar praktijkervaringen ...
Als je zulke dingen schrijft neem ik je niet serieus.
Jofele Leo,
En daar gaat ie weer.
Heb ik gevraagt of jij mij serieus wilde nemen?.
Als je dat niet doet neem dan de moeite om NIET te reageren.
Maar ja dat schijnt moeilijk te zijn gezien je overige postings.
Dit was de laatste reaktie aan jou, jij hebt gewonnen
S.
En daar gaat ie weer.
Heb ik gevraagt of jij mij serieus wilde nemen?.
Als je dat niet doet neem dan de moeite om NIET te reageren.
Maar ja dat schijnt moeilijk te zijn gezien je overige postings.
Dit was de laatste reaktie aan jou, jij hebt gewonnen
S.
he sjatootje ook weer hier.
JL staat trouwens voor Jan ***. Ik ben zelf in alles getrapt vandaar. Heus geen kritiek maar je vraagstelling vind ik een beetje narrogant.
We zijn allemaal in de val gelopen van de misleidende werving door legiolease die met gretigheid door dexia is overgenomen omdat dexia euro- en dollartekens in de ogen kreeg hoe zij op eenvoudige wijze de gewone mensen een poot uit kunnen draaien.
Maar de galg is in opbouw voor de boeven van dexia. barbertje moet hangen en dat gaat ook gebeuren !
Maar de galg is in opbouw voor de boeven van dexia. barbertje moet hangen en dat gaat ook gebeuren !
Beste mensen wees wijs en betaal absoluut niet, totdat meer bekent is van : a)St Leaseverlies b)Eegalease c)Cie Oord e)AFM f)DSI en de eerstvolgende rechtspraken welke nog zullen komen de komende tijd.
Het is op dit moment onze enige kracht en macht om ons te verzetten tegen de werkwijze van DEXIA.
Het is op dit moment onze enige kracht en macht om ons te verzetten tegen de werkwijze van DEXIA.