LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Herbalife is een arrogante onderneming!
Herbalife is een arrogante onderneming!
Wie heeft er net zoals ik ervaring (negatief) met Herbalife.
Ik bood de smaken die ik niet lekker vind te koop aan op Marktplaats, maar mijn advertentie wordt tot twee keer van Marktplaats afgegooid. Wat een arrogantie. Hebben ze niet genoeg aan die potten verdiend? Moet ik het zo weg kwakken in de vuilnisbak? Dat is eeuwig zonde want die potten zijn erg duur. De grote graaiers hebben hun geld binnen en dus mag jij het bekijken. Geld weg, dikke pech!
Belachelijk gewoon, men biedt toch ook Philips, Samsung en allerlei andere merken aan op MP?!
Wie heeft er ook last van de arrogantie van Herbalife en werd ook van Marktplaats geknikkerd??
Ik bood de smaken die ik niet lekker vind te koop aan op Marktplaats, maar mijn advertentie wordt tot twee keer van Marktplaats afgegooid. Wat een arrogantie. Hebben ze niet genoeg aan die potten verdiend? Moet ik het zo weg kwakken in de vuilnisbak? Dat is eeuwig zonde want die potten zijn erg duur. De grote graaiers hebben hun geld binnen en dus mag jij het bekijken. Geld weg, dikke pech!
Belachelijk gewoon, men biedt toch ook Philips, Samsung en allerlei andere merken aan op MP?!
Wie heeft er ook last van de arrogantie van Herbalife en werd ook van Marktplaats geknikkerd??
-
- Contacteer:
Re: Herbalife is een arrogante onderneming!
@ @home -
MP is niet de enige optie.
Mischien een andere site proberen?
Daarnaast - hoe weet je dat herbalife erachter zit?
Ik heb de indruk dat MP soms bewuste willekeur toepast - omdat aantoonbaar onjuiste advertenties wel blijven staan - zelfs na melding.
MP is niet de enige optie.
Mischien een andere site proberen?
Daarnaast - hoe weet je dat herbalife erachter zit?
Ik heb de indruk dat MP soms bewuste willekeur toepast - omdat aantoonbaar onjuiste advertenties wel blijven staan - zelfs na melding.
-
Er zijn meer bedrijven die Marktplaats advertenties weg laten halen.
Iemand die ik ken heeft zoiets met Pip.
Zij maakt van Pip dekbedovertrekken allerlei producten die ze verkoopt en Pip en Marktplaats zijn hier fel op tegen.
Ik begrijp dat wel, dat is immers patentbreuk.
Punt is geloof ik met Herbalife, dat de verkopers getraind worden voor ze producten mogen verkopen en zich consulent mogen noemen. (pin me er niet op vast, ik weet dit niet zeker)
Als dit zo is, is het natuurlijk logisch dat de producten van Marktplaats worden verwijdert.
Topic starter is geen consulent, heeft geen opleiding gehad en is dus een illegaal verkooppunt.
Het is vervelend voor topic starter, maar naar mijn mening staat Herbalife dan in zijn recht.
Daar is niets arrogants aan, zij beschermen enkel hun vastgelegde merknaam en bedrijfsstructuur.
Beter is dus voortaan eerst een kleine verpakking aan te schaffen en te proberen voor je opgescheept zit met grote potten troep die je vies vindt smaken.
Iemand die ik ken heeft zoiets met Pip.
Zij maakt van Pip dekbedovertrekken allerlei producten die ze verkoopt en Pip en Marktplaats zijn hier fel op tegen.
Ik begrijp dat wel, dat is immers patentbreuk.
Punt is geloof ik met Herbalife, dat de verkopers getraind worden voor ze producten mogen verkopen en zich consulent mogen noemen. (pin me er niet op vast, ik weet dit niet zeker)
Als dit zo is, is het natuurlijk logisch dat de producten van Marktplaats worden verwijdert.
Topic starter is geen consulent, heeft geen opleiding gehad en is dus een illegaal verkooppunt.
Het is vervelend voor topic starter, maar naar mijn mening staat Herbalife dan in zijn recht.
Daar is niets arrogants aan, zij beschermen enkel hun vastgelegde merknaam en bedrijfsstructuur.
Beter is dus voortaan eerst een kleine verpakking aan te schaffen en te proberen voor je opgescheept zit met grote potten troep die je vies vindt smaken.
Ha ha, ik lach me suf. Of het om medicijnen gaat. Het betreft hier gewoon een voedingssupplement waar niemand zich een buil aan kan vallen. Mensen die dit kopen zitten vaak al aan de Herbalife en kunnen op deze manier goedkoop twee potten Formule 1 kopen.
Ik vind het echt van de zotte hoor! Kinderachtig geneuzel. Ik heb trouwens ook een reactie van iemand gehad die bevestigde mijn vermoedens al. Zij was ooit ook consulente. En als ik dan lees dat die potten inkoop $ 2,50 kosten, dan kap ik er als een speer mee. Zij zullen zich niet rotlachen en rijk worden over mijn rug!
Exit voor Herbalife!
Ik vind het echt van de zotte hoor! Kinderachtig geneuzel. Ik heb trouwens ook een reactie van iemand gehad die bevestigde mijn vermoedens al. Zij was ooit ook consulente. En als ik dan lees dat die potten inkoop $ 2,50 kosten, dan kap ik er als een speer mee. Zij zullen zich niet rotlachen en rijk worden over mijn rug!
Exit voor Herbalife!
-
VioletPrue heeft waarschijnlijk wel gewoon gelijk. Het is voor bedrijven belangrijk om grip te hebben op wat er verkocht wordt of hoe dat gebeurt. Dat kun je kinderachtig vinden, maar er zit vanuit bedrijfsstandpunt gezien wel iets in.
Vraag is alleen of dat jouw probleem is. Als Herbalife zich het recht voor wil behouden om uitsluitend via zelf geselecteerde kanalen te verkopen, zullen ze dat in de algemene voorwaarden vast moeten leggen. Als klant moet je ergens getekend hebben voor de voorwaarde dat je niet door mag verkopen, anders ben je er niet aan gebonden.
Als je het product koopt zonder die voorwaarde, ben je als eigenaar vrij om te doen en te laten wat je met het product wilt.
Vraag is alleen of dat jouw probleem is. Als Herbalife zich het recht voor wil behouden om uitsluitend via zelf geselecteerde kanalen te verkopen, zullen ze dat in de algemene voorwaarden vast moeten leggen. Als klant moet je ergens getekend hebben voor de voorwaarde dat je niet door mag verkopen, anders ben je er niet aan gebonden.
Als je het product koopt zonder die voorwaarde, ben je als eigenaar vrij om te doen en te laten wat je met het product wilt.
-
Dus je verkoopt het ook nog eens onder de verkoopprijs?@home schreef:Ha ha, ik lach me suf. Of het om medicijnen gaat. Het betreft hier gewoon een voedingssupplement waar niemand zich een buil aan kan vallen. Mensen die dit kopen zitten vaak al aan de Herbalife en kunnen op deze manier goedkoop twee potten Formule 1 kopen.
Exit voor Herbalife!
Tja, dan is het helemaal niet vreemd dat je van Marktplaats geknikkerd wordt.
VioletPrue schreef:Dus je verkoopt het ook nog eens onder de verkoopprijs?@home schreef:Ha ha, ik lach me suf. Of het om medicijnen gaat. Het betreft hier gewoon een voedingssupplement waar niemand zich een buil aan kan vallen. Mensen die dit kopen zitten vaak al aan de Herbalife en kunnen op deze manier goedkoop twee potten Formule 1 kopen.
Exit voor Herbalife!
Is niet zo vreemd toch dat ik het voor minder verkoop? Als ik vandaag een nieuwe auto koop en er geen kilometer mee gereden heb, dan zal ik ook de nieuwprijs er niet meer voor krijgen die ik er voor heb betaald! Al verkoop ik die auto een dag later weer! Zo gaat dat nu eenmaal......
Vraag me niet waarom Herbalife je advertenties van marktplaats laat verwijderen.
Maar, je kan de bussen binnen 30 dagen gewoon terug geven aan je leverancier, aangebroken of niet, je krijgt dan gewoon je geld terug.
Herbalife's beleid is 30 dagen niet goed geld terug om wat voor reden dan ook. (is nu waarschijnlijk al te laat.)
Maar, je kan de bussen binnen 30 dagen gewoon terug geven aan je leverancier, aangebroken of niet, je krijgt dan gewoon je geld terug.
Herbalife's beleid is 30 dagen niet goed geld terug om wat voor reden dan ook. (is nu waarschijnlijk al te laat.)
@home schreef:Wie heeft er net zoals ik ervaring (negatief) met Herbalife.
Zo werkt het niet helemaal en de inkoopprijs is nooit $ 2,50 geweest.
Herbalife hanteert verder advies verkoopprijzen en geen verkoopprijzen.
Ik vind het niet erg dat men afgeeft op Herbalife maar informeer je dan eerst goed en niet op verhalen van via via via.
Herbalife hanteert verder advies verkoopprijzen en geen verkoopprijzen.
Ik vind het niet erg dat men afgeeft op Herbalife maar informeer je dan eerst goed en niet op verhalen van via via via.
@home schreef:VioletPrue schreef:Dus je verkoopt het ook nog eens onder de verkoopprijs?@home schreef:Ha ha, ik lach me suf. Of het om medicijnen gaat. Het betreft hier gewoon een voedingssupplement waar niemand zich een buil aan kan vallen. Mensen die dit kopen zitten vaak al aan de Herbalife en kunnen op deze manier goedkoop twee potten Formule 1 kopen.
Exit voor Herbalife!
Is niet zo vreemd toch dat ik het voor minder verkoop? Als ik vandaag een nieuwe auto koop en er geen kilometer mee gereden heb, dan zal ik ook de nieuwprijs er niet meer voor krijgen die ik er voor heb betaald! Al verkoop ik die auto een dag later weer! Zo gaat dat nu eenmaal......
-
Dit is dus niet noodzakelijk waar. Herbalife laat het aan distributeur over om te beslissen of je een tegoedbon voor nieuwe Herbalife producten krijg of dat je je geld retour komt.Maar, je kan de bussen binnen 30 dagen gewoon terug geven aan je leverancier, aangebroken of niet, je krijgt dan gewoon je geld terug.
Me dunkt dit heb ik in een ander Herbalife topic, met de simpele titel HERBALIFE wel afdoende aangtoond.
Laat je dus niet flessen ...