| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] webwinkel Danny’s stuntpaleis
webwinkel Danny’s stuntpaleis
Wij hebben op 23 - 12 - 09 kinderschaatsen gekocht bij Danny’s stuntpaleis via Marktplaats. Ze adverteerden daar met vandaag besteld morgen geleverd. Ze hebben ook een internet winkel en staan geregistreerd als bedrijf. Er lag toen ijs en het leek ons heel aantrekkelijk om zo snel schaatsen te kunnen kopen voor onze kinderen. De schaatsen zijn na diverse keren bellen uiteindelijk na een week geleverd. Helaas, de maat viel erg klein en onze kinderen pasten de schaatsen daardoor niet. Mijn vrouw heeft diverse keren gebeld en de eigenaar zei dat het een eenmalige aanbieding was en we de schaatsen niet terug konden sturen. Nou weten wij dat volgens de Nederlandse wet elke consument bij aankomen bij een bedrijf via internet binnen 14 dagen mag afzien van de koop zonder opgaaf van reden. Uiteindelijk na veel moeite in overleg met de klantenservice hebben we de schaatsen op 28 – 12 – 09 aangetekend terug gestuurd met een brief erbij betreft ontbinding van de koop. Inmiddels is het 22 februari en hebben we nog steeds niets vernomen en geen geld terug ontvangen. Ik heb twee keer gebeld en ingesproken op de voice mail. De telefoon wordt niet opgenomen en er wordt ook niet terug gebeld. Ook op onze e-mail krijgen wij geen gehoor. Tot op heden hebben wij dus nog geen geld terug ontvangen. Wij willen anderen hiermee waarschuwen geen aankopen te doen bij de internet winkel Danny’s stuntpaleis. Als er meer gedupeerden zijn horen wij dit ook graag. Mocht iemand advies voor ons hebben wat we nu verder nog kunnen doen dan ook graag een reactie.. Groet, Hans Jan
-
stofzuigertje
Re: webwinkel Danny’s stuntpaleis
Wegens snel groeiende kids bestel ik meestal maatje groter en extra sokken lossen de maat wel op...
Verder is in dit soort winters ...
meestal uitverkocht en gekkenhuis dus kun je het verwachten.
Verder is in dit soort winters ...
meestal uitverkocht en gekkenhuis dus kun je het verwachten.
-
Sunshine80
Ik heb even via Google gezocht en je bent helaas niet de enige:
http://www.klachtenoplossing.nl/dannys-stuntpaleis-5/
-
Sunshine80
Oh je bent al bekend met die site. Ik zie jouw klacht bovenaan staan...Sunshine80 schreef:Ik heb even via Google gezocht en je bent helaas niet de enige:
Vergeet mijn reactie dan maar.
Ook wel een raar artikel wat ze aanbieden, gezien de branche waarin ze opereren.
Maar mijn inziens had je het artikel gewoon mogen retourneren. Hun algemene voorwaarden rammelen ook want ze brengen je 7 euro in rekening als je iets retourneert. Ik neem aan dat je bij je bestelling ook al verzendkosten hebt betaald. Je mag bij retourneren van je hele bestelling maar 1 keer verzendkosten betalen, dus of de kosten die je al betaald hebt of kosten om te retourneren.
Ik zou ze toch een laatste aanmaning sturen (liefst aangetekend) waarin je ze sommeert binnen 8 dagen het geld terug te storten (en dus ook geen 7 euro kosten in rekening brengen als je al een keer verzendkosten hebt betaald (je moet even het artikel zelf zoeken waarin dit staat)). Als ze dit niet doen geef je de vordering uit handen inclusief alle kosten die je maakt. Je kunt het ook gelijk uit handen geven, je hebt ze al een paar keer de kans gegeven te betalen toch?
Maar mijn inziens had je het artikel gewoon mogen retourneren. Hun algemene voorwaarden rammelen ook want ze brengen je 7 euro in rekening als je iets retourneert. Ik neem aan dat je bij je bestelling ook al verzendkosten hebt betaald. Je mag bij retourneren van je hele bestelling maar 1 keer verzendkosten betalen, dus of de kosten die je al betaald hebt of kosten om te retourneren.
Ik zou ze toch een laatste aanmaning sturen (liefst aangetekend) waarin je ze sommeert binnen 8 dagen het geld terug te storten (en dus ook geen 7 euro kosten in rekening brengen als je al een keer verzendkosten hebt betaald (je moet even het artikel zelf zoeken waarin dit staat)). Als ze dit niet doen geef je de vordering uit handen inclusief alle kosten die je maakt. Je kunt het ook gelijk uit handen geven, je hebt ze al een paar keer de kans gegeven te betalen toch?
Ik hoorde nog van mijn vrouw dat ze toen ze de schaatsen bij hem bestelde de maat aan hem heeft doorgegeven en daar advies over heeft gevraagd.
Ook ik heb 2 paar van deze schaatsen bij hem besteld en terug gestuurd omdat het een andere kleur betrof dan op de site stond aangegeven, en ze ook te klein waren !
In overleg (dat was geen probleem) kwam Selektvracht ze ophalen, en ze zijn daar ook afgeleverd (is bewijs van). Echter: ze zijn zogenaamd niet aangekomen (?), en nu hoor ik helemaal niets meer. Heb meerdere malen gesommeerd mijn geld terug te storten, zoals ook was afgesproken, maar er gebeurt niets.
Nu heeft de vervoerder ook een mail gestuurd, maar ook hier wordt niet op gereageerd. Ik heb al contact gehad met een jurist: beste is om aangetekende brief te sturen, en anders een civiele procedure te starten ....
Graag zou ik gezamelijk actie ondernemen !!! Dit 'soort' moet eens tegengehouden worden vind ik.
Is er een mogelijkheid om prive te mailen, zonder dat iedereen ons emailadres ziet ?
Ik zie graag een mail tegemoet als die mogelijkheid er is.
Mvg, Alice
In overleg (dat was geen probleem) kwam Selektvracht ze ophalen, en ze zijn daar ook afgeleverd (is bewijs van). Echter: ze zijn zogenaamd niet aangekomen (?), en nu hoor ik helemaal niets meer. Heb meerdere malen gesommeerd mijn geld terug te storten, zoals ook was afgesproken, maar er gebeurt niets.
Nu heeft de vervoerder ook een mail gestuurd, maar ook hier wordt niet op gereageerd. Ik heb al contact gehad met een jurist: beste is om aangetekende brief te sturen, en anders een civiele procedure te starten ....
Graag zou ik gezamelijk actie ondernemen !!! Dit 'soort' moet eens tegengehouden worden vind ik.
Is er een mogelijkheid om prive te mailen, zonder dat iedereen ons emailadres ziet ?
Ik zie graag een mail tegemoet als die mogelijkheid er is.
Mvg, Alice
-
inesangorakonijneni
.Volgens de afsraak met Danny heb ik dit bericht verwijderd. Ik heb uiteindelijk mijn spullen gekregen, al heeft het veel moeite gekost..........................................................................................................................
Laatst gewijzigd door inesangorakonijneni op 13 apr 2010 09:20, 3 keer totaal gewijzigd.
Dat is 5 werkdagen geleden.... Denk niet dat hier iets aan de hand is.Ik heb op 22-2 waterflesjes voor de konijnen besteld en niks ontvangen
Met die schaatsen heb ik het idee dat hij ze liever niet terug wil, het was een eenmalige partij die niet in zijn assortiment past en nu ligt er ook al geen ijs meer. Onverkoopbaar dus. Maar dat ontslaat hem niet van zijn plicht jullie terug te betalen als jullie de schaatsen retour hebben gezonden.
Helaas ben ik ook opgelicht door Danny's Stuntpaleis.
Heb op 16 maart een drinkflesje besteld voor konijnen, helaas niks ontvangen. Heb hem meerdere malen gemaild en gebeld, maar krijg geen reactie.
Vind het misselijk dat mensen zo zijn! Ging bij mij maar om een tientje, maar het gaat over de manier waarop zoiets gedaan wordt. Ik laat het er niet bij zitten. Gewoon alle media zoals dit inlichten.
Heb op 16 maart een drinkflesje besteld voor konijnen, helaas niks ontvangen. Heb hem meerdere malen gemaild en gebeld, maar krijg geen reactie.
Vind het misselijk dat mensen zo zijn! Ging bij mij maar om een tientje, maar het gaat over de manier waarop zoiets gedaan wordt. Ik laat het er niet bij zitten. Gewoon alle media zoals dit inlichten.
-
inesangorakonijneni
Hoi loonster
Ik heb ze uiteindelijk gekregen.
Ik heb vanalles geprobeerd om hem te bereiken. Uiteindelijk heb ik een spook bestelling gedaan. Een hele dure broed machine. Toen belde hij mij op om te zeggen dat hij hem wel wilde leveren maar dan moest ik vooruit betalen.
had ik al gedacht.
Maar toen had ik hem dus mooi aan de telefoon. Ik heb gedrijgd met alles wat ik maar kon bedenken. In ieder geval met het hele internet volzetten met slechte reclame. Ook dat ik bij onze konijneclub iedereen zou inlichten dat hij een oplichter is.
Ook op hyves had ik berichtjes geplaatst. Ik had hem ook via diverse mails duidelijk gemaakt dat als ik me ergens in vastbijt ook niet meer los zou laten tot ik bereikt heb wat ik wil bereiken.
Nu dat heeft geholpen, ik had binnen een week mijn drinkflesjes.
Zo laag om zo om te gaan met je klanten. Ik denk dat hij bijna failliet is, waarom zou je anders niet leveren.
Succes ermee, en volhouden. Het werkt echt.
Groetjes Inesangorakonijnen
Ik heb ze uiteindelijk gekregen.
Ik heb vanalles geprobeerd om hem te bereiken. Uiteindelijk heb ik een spook bestelling gedaan. Een hele dure broed machine. Toen belde hij mij op om te zeggen dat hij hem wel wilde leveren maar dan moest ik vooruit betalen.
Maar toen had ik hem dus mooi aan de telefoon. Ik heb gedrijgd met alles wat ik maar kon bedenken. In ieder geval met het hele internet volzetten met slechte reclame. Ook dat ik bij onze konijneclub iedereen zou inlichten dat hij een oplichter is.
Ook op hyves had ik berichtjes geplaatst. Ik had hem ook via diverse mails duidelijk gemaakt dat als ik me ergens in vastbijt ook niet meer los zou laten tot ik bereikt heb wat ik wil bereiken.
Nu dat heeft geholpen, ik had binnen een week mijn drinkflesjes.
Zo laag om zo om te gaan met je klanten. Ik denk dat hij bijna failliet is, waarom zou je anders niet leveren.
Succes ermee, en volhouden. Het werkt echt.
Groetjes Inesangorakonijnen
Hoi Inesangorakonijnen,
vandaag een mail teruggekregen van Danny. Hij heeft het bedrijf verkocht zegt hij nu, en kijkt niet veel meer op de mail.
Het adres staat leeg, en ik moet me maar de moeite besparen langs te komen.
Ik laat het er echt niet bij zitten.
Groetjes
vandaag een mail teruggekregen van Danny. Hij heeft het bedrijf verkocht zegt hij nu, en kijkt niet veel meer op de mail.
Het adres staat leeg, en ik moet me maar de moeite besparen langs te komen.
Ik laat het er echt niet bij zitten.
Groetjes
-
Guardian72
- Contacteer:
@ Loonster -
Ik denk dat het tijd word om aangifte te doen.
Wel betaald hebben, maar niet meer leveren - en dan zo`n mail (handig trouwens, heb je bewijs!) is op zijn zachtst gezegd niet koosjer.
Eventueel zou je nog eenmaal, per mail, kunnen eisen dat Danny (met hem heb je de overeenkomst, niet met een vermeende koper van zijn winkel) OF spullen levert, OF binnen 10 dagen het bedrag (wel effe vermelden) op je rekening terugstort.
Aanvullen dan met stellen dat als hij dat niet doet, je hem bij deze dan alvast in gebreke stelt, en je de zaak (ter incasso) uit handen geeft, en alle bijkomende kosten ook op hem verhaald zullen worden.
Je zou eventueel van te voren op zoek kunnen gaan naar een no-cure, no-pay incassoburo, en vragen of zij een dergelijke vordering kunnen/willen oppakken.
Of via rechtsbijstand / juridisch loket (voor bijvoorbeeld een formele voorbeeldbrief).
Succes.
Ik denk dat het tijd word om aangifte te doen.
Wel betaald hebben, maar niet meer leveren - en dan zo`n mail (handig trouwens, heb je bewijs!) is op zijn zachtst gezegd niet koosjer.
Eventueel zou je nog eenmaal, per mail, kunnen eisen dat Danny (met hem heb je de overeenkomst, niet met een vermeende koper van zijn winkel) OF spullen levert, OF binnen 10 dagen het bedrag (wel effe vermelden) op je rekening terugstort.
Aanvullen dan met stellen dat als hij dat niet doet, je hem bij deze dan alvast in gebreke stelt, en je de zaak (ter incasso) uit handen geeft, en alle bijkomende kosten ook op hem verhaald zullen worden.
Je zou eventueel van te voren op zoek kunnen gaan naar een no-cure, no-pay incassoburo, en vragen of zij een dergelijke vordering kunnen/willen oppakken.
Of via rechtsbijstand / juridisch loket (voor bijvoorbeeld een formele voorbeeldbrief).
Succes.
Inderdaad fijn dat Danny een en ander even per email heeft bevestigt, goed bewaren. En zoals Guardian72 je melde aangifte doen.Geld aanpakken kunnen we allemaal maar daarna niets meer leveren is oplichting en kan Danny niet zomaar wegschuiven met "ik heb de zaak verkocht". Succes.loonster schreef:Hoi Inesangorakonijnen,
Groetjes
Hallo allemaal,
Danny heeft nu gezegd dat hij vandaag het bedrag terug gaat storten, want hij gaat immers niet liggen piepen om een paar centen.
Ik wees hem op wat andere klachten als je zijn naam op Google intikt, volgens hem zijn dit oude klachten en zijn deze allemaal "netjes" opgelost. Volgens hem zijn deze bestellingen en de meine fout gegaan bij de overgang naar de nieuwe eigenaar. Helaas duurt deze overgang wel erg lang dan.
Ben benieuwd of het geld weer op mijn rekening komt vandaag of morgen.
Groetjes
Danny heeft nu gezegd dat hij vandaag het bedrag terug gaat storten, want hij gaat immers niet liggen piepen om een paar centen.
Ik wees hem op wat andere klachten als je zijn naam op Google intikt, volgens hem zijn dit oude klachten en zijn deze allemaal "netjes" opgelost. Volgens hem zijn deze bestellingen en de meine fout gegaan bij de overgang naar de nieuwe eigenaar. Helaas duurt deze overgang wel erg lang dan.
Groetjes
Ik ook, laat je het even weten?loonster schreef:
Groetjes