Tot mijn stomme verbazing ontving ik gisteren een email met daarin zelfs het nummer (!) van de verstuurde kaart. Met andere woorden die helpdesk
(1) ziet niet alles in het systeem (ze claimen van wel), of
(2) weet niet alles te vinden in het systeem (ze claimen van wel), of
(3) ziet het wel maar zegt het niet
De feiten wijzen op een combinatie van (2) en (3).
Was er maar een goede route om dit soort zaken te escaleren; gewoon een afdeling naar wie ze probleem gevallen kunnen doorsturen en waar mensen zitten die er nu eens WEL verstand van hebben...
Nog zo'n leuke; iemand van de helpdesk vroeg me welke kleur de kaart had; daarna suggereerde hij dat die kaart nog 4 (vier!) jaar geldig zou zijn (ja hoor, ik had echt de helpdesk voor de studenten OV-chipkaart aan de lijn). Om het helemaal 'af' te maken vertelde hij dat ik de huidige niet (!!) chipkaart dan maar in de automaat moest steken om mijn 'bestelling' op te halen... En dan moet je toch netjes blijven...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)