| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eindafrekening
-
de heer jan
eindafrekening
Ik heb een WinstVerDriedubbelaar, die op 17 november ten einde liep.
Ik ben lid van Stichting Leaseverlies en van Eegalease en heb daarom de bekende brieven aan Dexia geschreven.
Daarna niets meer getekend of teruggestuurd, ook het keuzeformulier niet.
Ik heb vandaag de eindafrekening ontvangen (€ 5459,45).
Uiteraard wil ik niet betalen. Moet ik nu afwachten tot het incassobureau zich meldt, of moet ik voor die tijd een brief aan Dexia sturen, en zo ja, welke brief?
Graag een goede tip.
Ik ben lid van Stichting Leaseverlies en van Eegalease en heb daarom de bekende brieven aan Dexia geschreven.
Daarna niets meer getekend of teruggestuurd, ook het keuzeformulier niet.
Ik heb vandaag de eindafrekening ontvangen (€ 5459,45).
Uiteraard wil ik niet betalen. Moet ik nu afwachten tot het incassobureau zich meldt, of moet ik voor die tijd een brief aan Dexia sturen, en zo ja, welke brief?
Graag een goede tip.
Re: eindafrekening
heer jan, de keuze om wel of niet te betalen is geheel persoonlijk.
Hangt vooral af van de persoonlijke situatie. Ga er van uit dat dexia blijft intimideren en dreigen. incassobrieven en uiteindelijk de dagvaarding waardoor je nu al wordt verplicht een advocaat te nemen.
Is de prive-situatie goed genoeg om dit te doorstaan ? Betaal dan niet.
Wanneer ik je restschuld zie, dan is dit nog een redelijk bedrag vergeleken met de vele anderen die een restschuld hebben van meer dan 10000 euro, dan zou ik overwegen om elders een lening af te sluiten of te lenen bij familie/kennissen als dat kan.
Afbetalen van de restschuld dan wel onder protest en voorbehoud van rechten, en dit in een aparte brief aangetekend aan dexia melden.
sterkte met je beslissing,
Hangt vooral af van de persoonlijke situatie. Ga er van uit dat dexia blijft intimideren en dreigen. incassobrieven en uiteindelijk de dagvaarding waardoor je nu al wordt verplicht een advocaat te nemen.
Is de prive-situatie goed genoeg om dit te doorstaan ? Betaal dan niet.
Wanneer ik je restschuld zie, dan is dit nog een redelijk bedrag vergeleken met de vele anderen die een restschuld hebben van meer dan 10000 euro, dan zou ik overwegen om elders een lening af te sluiten of te lenen bij familie/kennissen als dat kan.
Afbetalen van de restschuld dan wel onder protest en voorbehoud van rechten, en dit in een aparte brief aangetekend aan dexia melden.
sterkte met je beslissing,
JH je leest de topics niet goed en geeft constant verkeerde adviezen.
Jan Hullie. Je hebt de contracten van je vriendin betaald volgens jouw zeggen. Je bent een nul komma nul . En een lijster die schijt ook veel.
Jan Hullie. Je hebt de contracten van je vriendin betaald volgens jouw zeggen. Je bent een nul komma nul . En een lijster die schijt ook veel.
-
F. Duchateau
Die JH is echt verschrikkelijk. Probeert in IEDER topic minimaal 3 keer te reageren, voegt nooit iets zinnigs toe en maakt met iedereen ruzie.
JL,
Je leest weeeeeer niet wat er gevraagt wordt!!!!!
GRAAG EEN GOEDE TIP.
Kost het weer te veel moeite om NIET te reageren!.
Nogmaals groeten aan je collega's
S.
Je leest weeeeeer niet wat er gevraagt wordt!!!!!
GRAAG EEN GOEDE TIP.
Kost het weer te veel moeite om NIET te reageren!.
Nogmaals groeten aan je collega's
S.
Kijk eens in de spiegel ducato dan zie je een nog grotere verschrikking !
eentje die werkelijk met iedereen ruzie zoekt.
Ik wens niemand iets ergs toe maar voor jou maak ik graag een uitzondering !
eentje die werkelijk met iedereen ruzie zoekt.
Ik wens niemand iets ergs toe maar voor jou maak ik graag een uitzondering !
Met jou praat ik niet meer. Je weet niet eens het verschil tussen een P en een A.
Dag Luc.
Dag Luc.
lezen is nooit een sterke zijde geweest van verleasers zoals JL bijvoorbeeld. Overigens, tussen de regels doorlezen is ook een kunst.
Dat is niet iedereen gegeven. Zo heeft een ieder weer andere kwaliteiten. Laten we elkaar in de waarde laten he!
jl ik voel me niet aangesproken door jou ik heet geen jan en zeker geen hullie welterusten
Dat is niet iedereen gegeven. Zo heeft een ieder weer andere kwaliteiten. Laten we elkaar in de waarde laten he!
jl ik voel me niet aangesproken door jou ik heet geen jan en zeker geen hullie welterusten
Hallo de heer Jan,
Het is verstandig een brief terug te sturen naar dexia.
Ook als het incasso bureau ingeschakelt wordt, geef antwoord terug.
Op de site van dhr Blok staan een aantal voorbeeldbrieven:
http://home.hccnet.nl/l.blok
Ook is het verstandig alvast op zoek te gaan naar een advocaat in de omgeving die al meerdere dexia zaken in behandeling heeft.
Laat je informeren over je mogelijkheden en de kosten (heb je recht op toevoeging?).
Groeten,
Piet
Het is verstandig een brief terug te sturen naar dexia.
Ook als het incasso bureau ingeschakelt wordt, geef antwoord terug.
Op de site van dhr Blok staan een aantal voorbeeldbrieven:
http://home.hccnet.nl/l.blok
Ook is het verstandig alvast op zoek te gaan naar een advocaat in de omgeving die al meerdere dexia zaken in behandeling heeft.
Laat je informeren over je mogelijkheden en de kosten (heb je recht op toevoeging?).
Groeten,
Piet