LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HD tv van Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
DarkRaverrr
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 feb 2010 18:04

HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door DarkRaverrr »

Ook ik heb HD tv van tele2 besteld. Het was allemaal wat vertraagd maar afgelope maandag heb ik de decoder in huis gekregen. Ik alles aangesloten en gedaan maar mijn decoder komt niet verder dan Loading... Ik heb al 10 medewerkers van tele2 gesproken en allemaal zeggen ze maar dat ik mijn modem moet resetten maar ik blijf het niet doen! Als ze nou in de handleiding hadden gezet wat betekend als het blauwe ledje op de decoder bijvoorbeeld constant aan is of wat als hij knippert. Al hadden ze dat iniedergeval maar tegen hun personeel gezegt want die weet dat ook niet. Ze denken allemaal dat mijn decoder geen signaal krijgt ofzo maar dat krijgt hij wel als het goed is wat ik denk over dat ledje. Iniedergeval gaat de technische dienst me weer binnen 2 dagen terug bellen dus voor mij even geen tv. Maar ik blijf bellen. Ik weet nou toch het nummer en het keuzemenu uit mijn hoofd. Iniedergeval toppie Tele2 zo met de olympische spelen.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Goedemiddag,

Vervelend dat je nieuwe decoder het nog niet doet. Natuurlijk hoop ik dat de decoder inmiddels naar behoren werkt en je iemand van de technische dienst hebt gesproken. Als dit niet het geval is, zou je dan ajb je gegevens naar mij willen sturen? Graag wil ik dan je klacht in behandeling nemen. Ik heb een postcode en huisnummer of een klantnummer van je nodig om de klacht in behandeling te kunnen nemen. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

DarkRaverrr
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 feb 2010 18:04

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door DarkRaverrr »

Nou toevallig ben ik nu weer naar tele2 aan het bellen, althans ik sta al 15min in de wachtrij voor de technische dienst. Nee hij doet het nog niet en ik wordt ook nog is onbehoorlijk behandeld. Ik heb het gevoel alsof ik weer terug ben bij de KPN en daar ben ik absoluut niet blij mee! Ik heb juist alles van KPN opgezegt omdat ik gek van ze werdt. Bij internet en bellen van tele2 nooit geen problemen gehad. Kheb zelfs nooit hoeven bellen maar nu.. Oke het gesprek is afgerond. Ze gaan het neerleggen bij het hoofdkantoor. Het zou een bekend probleem zijn en het zou aan de software liggen maar bij phillips tv's zou het al opgelost zijn zei ze. Maarja ik wordt dus wederom over 2 werkdagen terug gebelt en wederom zullen ze het dan oplossen. Als ik haar moet geloven. Maarja dan zullen ze me toch eerst de software op moeten sturen als ik ze dinsdag heb geproken dus voor je het weet is het dan alweer na het weekend.. Zucht

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Goedemiddag,

Ik hoop dat je klacht inmiddels is opgelost, anders kan je vandaag of van de week alsnog je gegevens naar mij sturen. Dan kan ik deze klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

casie60
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 feb 2010 16:49

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door casie60 »

Ikzelf heb ook het nieuwe interactieve modem van Tele2 sinds 17 februari.
Na het aansluiten kreeg ik ook steeds de melding 'loading' op mijn tv.
Na wat speuren kwam ik er achter dat mijn stekkertje twee draadjes omgewisseld waren( groen/wit en blauw.) Na deze correct te hebben aangesloten werkte de decoder van tele2 maar wat een teleurstelling, geen haarscherp beeld wat ze beloven maar een wazig beeld net of er een lichte mistlaag voor zit. Dan telkens dat het beeld een seconde of 2 stopt en regelmatig gekras van het geluid en het beeld veranderd even in blokjes. Al bij al een grote teleurstelling. Ik zal Tele2 bellen wat hier aan te doen is. Moet je iets ook accepteren als men niet kan na komen wat men belooft?

DarkRaverrr
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 feb 2010 18:04

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door DarkRaverrr »

Vandaag wederom met tele2 gebelt en ze hebben een oplossing gevonden! Ik moet alleen wachten tot de 2e week van maart, maar nee dan moet het echt opgelost zijn meneer! Tsjah vast..

Een ontevrede Tele2 klant!

Belin
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jan 2010 22:11

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Belin »

Heb ook nu ook een week tv van tele2 en inerdaad soms is beeld weg moet ie opnieuw opstarten,geluid weg,blokjes in beeld en inderdaad geluid krast soms.Beetje teleurstelling had met upc betere kwaliteit zonder hdmi kabel dan bij tele 2. en dan nog de prijzen voor eredivisie 7 euro per wedstrijd bij kpn en upc 10 euro per maand kan je kijken wat je wilt.Tele 2 CHEAP?Zeggen ze ook niet van te voren wat eredivisie kost.Belachelijk. :twisted:

Mili0w
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2008 23:28

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Mili0w »

Sinds kort ook digitale tv van tele2 en ik ervaar ook de zelfde problemen als de persoon boven mij (Belin).

Het beeld blijft hangen en het geluid maakt pijnlijke geluiden.. Erg vervelend..
Maar ik heb er het vertrouwen in dat tele2 dit gaat oplossen.. Nog nooit slechte ervaringen gehad met tele2.

casie60
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 feb 2010 16:49

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door casie60 »

Volgens Tele2 is het probleem met de storingen bekend en er wordt aan gewerkt. De software zijn ze aan het verbeteren en half maart moet het probleem verholpen zijn. Dus nog even geduld. :(

Mili0w
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2008 23:28

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Mili0w »

Klopt, had ook even gebeld. Tweede week van maart zou het probleem worden opgelost..

Alle problemen: mislukte opnames, afstemmen van de tvgids, beeld en geluid

Belin
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jan 2010 22:11

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Belin »

O,ja had ook gevraagd of er een tweede televisie op aan gesloten kon worden en ja dat kon hoor.Krijg ik het pakket kan er 1 tv op.Wil nog een decoder bestellen ,kan niet omdat mn internet te laag zou zijn 20 mb.Dus heb nu boven maar digitenne genomen en beeld en geluid is beter dan van tele2.Denk dat eredivisie ook maar boven gekeken wordt want is stuk goedkoper.

DarkRaverrr
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 feb 2010 18:04

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door DarkRaverrr »

Re: HD tv van Tele2
Klopt, had ook even gebeld. Tweede week van maart zou het probleem worden opgelost..

Alle problemen: mislukte opnames, afstemmen van de tvgids, beeld en geluid


Je vergeet een probleem.. Het loading probleem :wink:

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste DarkRaverrr, casie60, Belin, Mili0w,

Ik heb jullie opmerkingen over het niet naar behoren werken van de HD TV gelezen. Graag wil ik jullie hier meer duidelijkheid over geven. Deze problemen zijn bij ons bekend en mijn collega's werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Haperen van het beeld
Er zijn problemen bekend met het beeld en het mogelijke haperen hiervan. Mijn collega's zijn druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. We hopen in de tweede week van maart een software-update hiervoor te kunnen geven.

HD zenders
Half maart is HD televisie beschikbaar voor NL1, NL2 en NL 3. Overige zenders volgen nog in de loop van dit jaar.

Kosten Ere Divisie Live
Alle wedstrijden van de Ere Divisie zullen vanaf het nieuwe voetbal seizoen in de vorm van een abonnement worden aangeboden. De kosten die hieraan verbonden zijn bedragen 12,50 per maand.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

im
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:28

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door im »

Helaas hebben wij hetzelfd loading probleem. Na bijna 2 jaar bijna zonder problemen een totaalpakket gehad te hebben. De laatste paar weken kregen we steeds vaker storingen en haperingen met de oude decoder. Dus besloten we de nieuwe hd recorder te nemen. Helaas sinds 17 februari nog steeds geen televisie met de nieuwe decoder, gelukkig hebben we de oude nog. Inmiddels wachten we ook al een week tot de technische dienst weer terug belt.
Ik heb nu maar zelf weer contact opgenomen met tele2 via e-mail, en ze 2 weken de tijd te geven om het probleem op te lossen en ze anders in gebreke te stellen en het contract te laten beeindigen.

DarkRaverrr
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 feb 2010 18:04

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door DarkRaverrr »

Beste Danielle van Tele2,

Mischien moet je iets beter, of wat meer berichtjes lezen want ik het het al eerder gezegt en im ook maar ik wil het best voor je herhalen hoor. Mijn probleem is dat ik geen tv kan kijken!! En dat komt doordat mijn decoder op Loading... blijft hangen! Ow en je collega's kennen nog wel een ander probleem dus en ik mag toch aan nemen dat ze zeer druk zijn dat Loading... probleem op te lossen! Ow en im, over 2 weken is het 18 maart en half maart is bij mij tot 15 maart dus ze hebben tot dan!

casie60
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 feb 2010 16:49

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door casie60 »

Ben benieuwd of het beeld ook beter wordt na 15 maart.
Je kunt nog niet vergelijken met Ziggo, dat is een haar zuiver beeld van tele2 helaas nog niet.
Is het na maart niet verholpen dan ga ik er mee stoppen want ze leveren dan niet wat ze beloofd hebben.
Ben benieuwd maar nog steeds geen beeld is nog erger. :? :?

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Im,

Graag wil ik je helpen om het probleem op te lossen. Vervelend dat je nog niet bent gebeld door de technische dienst hierover. Zou je alsjeblieft je gegevens: postcode/huisnummer of klantnummer naar mij willen toesturen? Dan kan ik je klacht hierover in behandeling nemen. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

im
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:28

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door im »

Beste danielle,

Gisteren heb je reeds een e-mail van mij ontvangen, met het hele verhaal en naam/postcode/ huisnr. Met daarin ook een bevestiging van ontvangst gevraagd. Helaas heb je daar nog geen antwoord op gegeven, wel vandaag hier op het radar forum...
Graag ontvang ik dan ook een ontvangstbevestiging van mijn e-mail en wil ik alle stappen die ondernomen gaan worden schriftelijk (per post of e-mail) ontvangen, en niet alleen maar telefonisch. Helaas is maar al te vaak gebleken dat er bij klantenservice en technische dienst niets genoteerd wordt, of niet opgeslagen... (misschien ligt dit ook aan server-problemen???)

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Im,

Het klopt dat ik nog niet direct op je klacht heb gereageerd, omdat ik mij voornamelijk bezig houdt met het online beantwoorden van vragen en klachten op fora. De e-mail die je mij hebt gestuurd heb ik wel vanochtend in behandeling genomen. Ik zal je hier zo snel mogelijk per e-mail over berichten. Tevens heb ik het naar een 'troubleshooter' gestuurd die hier telefonisch contact met je over op gaat nemen.

Het is bij ons bekend dat er een loading issue is. Het heeft bij ons de hoogste prioriteit om uit te zoeken waar dit aan ligt en om uiteraard zo snel mogelijk met een oplossing hiervoor te komen. Dit probleem is niet specifiek aan een merk of type tv toestel te wijten. Ook hier zal ik zo snel mogelijk bij jou persoonlijk en op het forum op terugkomen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Im en Darkraver,

Jullie hebben beide last van het loading probleem. Dit zou aan twee dingen kunnen liggen:

1. Het ligt aan de randapparatuur (modem) deze kan dan gereset worden, zodat het loadingprobleem opgelost zou moeten worden.
2. Het ligt aan de setup box (decoder).

Wanneer het aan de setupbox blijkt te liggen - als resetten van de randapparatuur dus niet werkt - dan wordt er een nieuwe setup box door ons toegestuurd. In jullie geval is dit zo en graag willen wij jullie zo snel mogelijk een nieuwe setup box toesturen. Van Im heb ik de adresgegevens, van Darkraver nog niet. Zou je deze alsjeblieft naar mij toe willen sturen. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten