LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEBITEL >>>>KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rene Bicker
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2009 07:55

Re: DEBITEL >>>>KPN

Ongelezen bericht door Rene Bicker »

Helaas kan ik met een ieder van u meevoelen. Ik heb nu zes weken geleden voor het eerst gebeld naar der KPN met de mededeling dat ik nooit ingestemd hebt met een overgang van provider en dat mijn contract dus ogenblikkelijk ontbonden moet worden. Nu ben ik zes telefoontjes en een berg (valse) beloftes verder en is mijn contract nog steeds niet ontbonden. Er is al wel een keer of vier een email verstuurd naar het zogenaamde expert team dat dit soort klachten moet afhandelen.

Ik moet zeggen dat ik onpasselijk wordt van het incompetente gedrag van de KPN klantenservice en van het totale gebrek aan respect voor de wet (door gebruik te maken van een negatieve opt-in regeling).

Heeft iemand een rechtstreeks telefoonnummer van dat 'expert' team?

Hoppers Bite
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2009 15:41

Re: DEBITEL >>>>KPN

Ongelezen bericht door Hoppers Bite »

Ik kan je uit ervaring maar één wijsheid meegeven: Lector et emergo. Vrijvertaald betekent dat zoiets als 'ik worstel en overwin'.

Ben ook al wéken bezig geweest met bellen, bellen, bellen, bellen, bellen, bellen, bellen - maar als het goed is krijg ik vanochtend nog mijn nieuwe Vodafone abonnement met telefoon afgeleverd en ben ik eindelijk verlost van KPN. Een klein feestje waard.

Ik loop beroepshalve veel in grote organisaties rond (nee, nog niet bij KPN geweest - wel een tijd als interimmer voor een KPN-concurrent gewerkt) en weet dat het vaak ongeschreven beleid is om klanten in dit soort situaties te ontmoedigen en radeloos te maken. Zit 'm doorgaans niet in de mensen aan de telefoon, maar in de enorme stapel regels en scripts die die medewerkers nauwgezet moeten naleven.
Waarom? Alleen de echte diehards onder de consumenten geven niet op. Maar dat is slechts een handjevol. De rest schrikt echter van dit soort incompetent gedrag, mort wat maar dient wèl braaf zijn contract uit. Ik durf te wedden dat de meeste Debitel-klanten gewoon zuchtend zijn overgestapt.

Gelukkig werk ik nu in een organisatie die wel begrijpt dat je naar de klant moet luisteren om zijn loyaliteit te verdienen. Dat betekent niet dat de klant altijd gelijk moet krijgen, maar wel dat je op basis van gelijkwaardigheid met elkaar communiceert en daardoor elkaars respect krijgt.

Maar respect? Dat woord moeten ze bij KPN maar eens in het woordenboek opzoeken. Staat op pagina 2384 in de elfde (herziene) druk van de Dikke van Dale haarfijn uitgelegd.

Ben van debitel
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2009 16:10

Re: DEBITEL >>>>KPN

Ongelezen bericht door Ben van debitel »

Rene Bicker schreef:Helaas kan ik met een ieder van u meevoelen. Ik heb nu zes weken geleden voor het eerst gebeld naar der KPN met de mededeling dat ik nooit ingestemd hebt met een overgang van provider en dat mijn contract dus ogenblikkelijk ontbonden moet worden. Nu ben ik zes telefoontjes en een berg (valse) beloftes verder en is mijn contract nog steeds niet ontbonden. Er is al wel een keer of vier een email verstuurd naar het zogenaamde expert team dat dit soort klachten moet afhandelen.

Ik moet zeggen dat ik onpasselijk wordt van het incompetente gedrag van de KPN klantenservice en van het totale gebrek aan respect voor de wet (door gebruik te maken van een negatieve opt-in regeling).

Heeft iemand een rechtstreeks telefoonnummer van dat 'expert' team?
Vervelend om te lezen dat de overstap naar KPN u niet goed bevallen is en dat u hier al enige tijd mee bezig bent om dit op te lossen. Om u goed van dienst te kunnen zijn vraag ik u om uw gegevens per mail naar ons toe te zetten, u mag de mail sturen naar [email protected]. Excuses voor het ongemak.

robertlogger
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 nov 2008 16:58

Re: DEBITEL >>>>KPN

Ongelezen bericht door robertlogger »

KPN/Debitel kon het toch niet laten om mij met een hak te zetten. Op 13/12 wordt mijn Debitel-aansluiting beëindigd en op 20/12 mag mijn nieuwe provider(Ben/T-Mobile) het nummer pas overnemen. In het ongunstigste geval is dit nummer een weekje buiten gebruik.
Ik hoop dat ze er bij KPN veel lol aan zullen beleven. Ik ben allang blij dat ik onder KPN uitkom.....

Maria van debitel
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 okt 2009 12:16

Re: DEBITEL >>>>KPN

Ongelezen bericht door Maria van debitel »

robertlogger schreef:KPN/Debitel kon het toch niet laten om mij met een hak te zetten. Op 13/12 wordt mijn Debitel-aansluiting beëindigd en op 20/12 mag mijn nieuwe provider(Ben/T-Mobile) het nummer pas overnemen. In het ongunstigste geval is dit nummer een weekje buiten gebruik.
Ik hoop dat ze er bij KPN veel lol aan zullen beleven. Ik ben allang blij dat ik onder KPN uitkom.....
Beste Robert Logger,
In de brief krijgt u 3 opties:
1. opzeggen per 12 december 2009
2. automatisch overgaan naar KPN
3. overgaan met een commercieel aanbod naar KPN

Indien u per se niet naar KPN wilt overstappen, heeft u twee opties: of u kunt uw nummer opzeggen per 12 december of u vraagt een uitportering aan bij uw nieuwe provider. I.v.m. administratieve handelingen moet u dit voor 9 december aanvragen (eerder mag ook, 5 werkdagen in de toekomst kan het nummer worden meegenomen). De uiterlijke datum waarop het nummer kan worden overgezet is 31 december 2009.
Dit houdt in dat u eerder dan 20 december het mobiele nummer kunt meenemen. Let wel op dat uw nieuwe provider (Ben/T-Mobile) voor 9 december 2009 het nieuwe verzoek dient in te dienen.

Deuveren
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2009 23:48

Re: DEBITEL >>>>KPN

Ongelezen bericht door Deuveren »

Hoi

Ik heb ook een vraag omtrend Debitel -> KPN

Zoals ik wist zou debitel overgenomen worden.
Ik ben meerdere malen gebeld door Kpn voor een ''aantrekkelijk aanbod'', maar altijd werd er overdag gebeld. Ik ben gewoon scholier en zit van 9 tot meestal 6 uur op school en kan dus een gesprek niet beginnen. Nu wordt er niet meer gebeld en is er automatisch een abonnement bij Kpn begonnen.
Ik ontving recent een rekening van maar liefst €57.33, omdat kpn mij voor de Online 135 had ingesteld.
Ik wil dit abonnement helemaal niet en ben dus over een niet geaccepteerd abonnement heen gegaan.

Kan ik dus nu dit contract per direct stoppen? Ik wil graag overstappen naar Hi voor een student abonnement

Alvast bedankt

robertlogger
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 nov 2008 16:58

Re: DEBITEL >>>>KPN

Ongelezen bericht door robertlogger »

Sorry dat ik het bericht gemist heb. Een cruciaal ding is dat je bij de overstap akkoord moet gaan met de algemene voorwaarden. Als je dit niet doet, danwel niet akkoord gaat met de( dan gewijzigde) algemene voorwaarden, mag je gewoon opzeggen.

Gesloten