LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
mikeyweert
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2009 10:20

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door mikeyweert »

Ik snap bij god niet waarom mensen problemen hebben met All-in-Solo.
Ik had ook een spoedopleiding ,en All-in-solo heeft zich netjes aan hun woord gehouden!

Ok,ik ben de eerste keer gezakt,mar dat was mede door m'n eigen schuld.
Gisteren de 14e Juli 2009 ben ik geslaagd!!!

Verder heb ik nooit problemen gehad wat afspraken betreft.

Ik kan niks anders als lof geven over All-in-Solo!!

Heel erg bedankt All-in-solo en rijschool You Too

Groeten uit WEERT
Mikey

sven1945
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2009 21:16

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door sven1945 »

Beste mensen,

Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald en in 1 keer evenzo als mijn theorie.
Ook ik heb mijn rijlessen-in de haast- gekocht bij All in Solo te Rotterdam. Eerst een proefles aangevraagd waarbij ik na afloop een contract heb ondertekend voor 28 rijlessen. Achterop dit contract de algemene bepalingen.
Misleidend vond ik de reclame op hun website van "2de rijexamen gratis" mocht je de eerste keer zijn gezakt. Bij zeven rijlessen bij een ongeïnspireerd rijinstructeur die mij toen uitlegde, dat mocht je zakken voor dit rijexamen je eerst zes lessen bij AiS moet kopen voordat je kan afrijden. Zo staat dit niet vermeld op hun website.
Ook staat op hun website dat de slagingspercentage hoog is maar na verder kijken op het internet blijkt uit een overzicht dat de slagingspercentage laag is, 10-15% bij 50 examens.
Ik heb het gelukkig gehaald maar kan deze rijschool niemand aanbevelen.

criminal
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2009 13:19

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door criminal »

In eerste instantie heb ik een goede indruk van all in solo, totdat ik ben gaan rekenen.

Ik betaal aan all in solo 1.12 euro per minuut voor de les.
Terwijl als ik meteen bij de rijschool zou gaan waar aan all in solo mij heeft uitbesteed zou ik 0.60 euro per minuut betalen.

Baby-L
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2009 15:44

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door Baby-L »

Hallo iedereen!
wat een nare verhalen over deze rijschool. Begin dit jaar besloot ik daar mijn eerste rijles te nemen. en ik ben ook blij dat dit bij de eerste en laatste keer bij hun gebleven is. Ik kreeg een irakees of turks achtige man, die al heel sex belust was, hij keek me vies aan, was handtastelijk, liet me rijden naar dijkjes waar geen hond te bekennen was, en daar randde die viespeuk mij aan. ik heb hem een mep verkocht, en ben toen naar huis gerend.

Ik heb toen all in solo aangeschreven, en kreeg toen mijn les geld terug. Maar verder word niet gesproken over wat de man MIJ aan deed. BELACHELIJKE RIJSCHOOL! En de man werkt er blijkbaar nog.

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door cliff »

Wel eens gedacht om aangifte te doen bij de politie????? :?
Baby-L schreef:Hallo iedereen!
wat een nare verhalen over deze rijschool. Begin dit jaar besloot ik daar mijn eerste rijles te nemen. en ik ben ook blij dat dit bij de eerste en laatste keer bij hun gebleven is. Ik kreeg een irakees of turks achtige man, die al heel sex belust was, hij keek me vies aan, was handtastelijk, liet me rijden naar dijkjes waar geen hond te bekennen was, en daar randde die viespeuk mij aan. ik heb hem een mep verkocht, en ben toen naar huis gerend.

Ik heb toen all in solo aangeschreven, en kreeg toen mijn les geld terug. Maar verder word niet gesproken over wat de man MIJ aan deed. BELACHELIJKE RIJSCHOOL! En de man werkt er blijkbaar nog.

Baby-L
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2009 15:44

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door Baby-L »

Hallo cliff,
Ik ben al bij de politie geweest begin dit jaar, maar ze vonden het te weinig wat er gebeurd was, omdat ik ook weg gerend was, terwijl hij me wel betast had. ik was er kwaad om... Want ja, je moet eerst verkracht worden :S

Arco90
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2010 14:01

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door Arco90 »

Hallo allemaal,

Ik heb dus mijn rekeningnummer doorgegeven via de tel. aan all in solo omdat ik bij hun rijlessen wou volgen. Ze hadden mij een contract opgestuurd maar deze had ik nog niet ondertekend en heb voor de rest ook nog niet direct gezegd dat ik akkoord ging. Nadat ik mijn rekening nummer gegeven had begon ik te twijfelen. Ging op internet en las op dit forum al die negatieve berichten. Gelijk heb ik een mail gestuurd dat ik geen rijles meer hoefde van hun. Toen hebben zij niks terug gestuurd en kreeg ik een week later een mail met daar in gegevens van mijn instructeur. Toen heb ik weer gemaild dat ik er mee wil kappen en dat ze me met rust moeten laten. Toen hebben ze gelijk 900 euro met automatische incasso van mijn rekening afgehaald (niet eens op de afgesproken datum die op het contract staat, het contract dat ik niet eens heb ondertekend). Nu ben ik dus gruwelijk kwaad op die stel oplichters. Ik ga maandag naar de bank en hoop dat ik men geld terug krijg. Anders naar de politie (waar ik weinig vertrouwen in heb). En als dat niet werkt zal ik zelf een bezoekje brengen aan dat oplichters hol van all in solo..

Iemand toevallig nog tips.

groeten,

Arco

v.d.Heyden
Berichten: 741
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

De bank kan de automatische incasso storneren (terug halen). Daarna gewoon even afwachten wat All-in-Solo doet, waarschijnlijk niets.

En nu op zoek naar een betrouwbare rijschool.

Veel succes.

v.d.Heyden

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door cliff »

Gewoon storneren en je mail verkeer goed bewaren met datum erbij.
Arco90 schreef:Hallo allemaal,

Ik heb dus mijn rekeningnummer doorgegeven via de tel. aan all in solo omdat ik bij hun rijlessen wou volgen. Ze hadden mij een contract opgestuurd maar deze had ik nog niet ondertekend en heb voor de rest ook nog niet direct gezegd dat ik akkoord ging. Nadat ik mijn rekening nummer gegeven had begon ik te twijfelen. Ging op internet en las op dit forum al die negatieve berichten. Gelijk heb ik een mail gestuurd dat ik geen rijles meer hoefde van hun. Toen hebben zij niks terug gestuurd en kreeg ik een week later een mail met daar in gegevens van mijn instructeur. Toen heb ik weer gemaild dat ik er mee wil kappen en dat ze me met rust moeten laten. Toen hebben ze gelijk 900 euro met automatische incasso van mijn rekening afgehaald (niet eens op de afgesproken datum die op het contract staat, het contract dat ik niet eens heb ondertekend). Nu ben ik dus gruwelijk kwaad op die stel oplichters. Ik ga maandag naar de bank en hoop dat ik men geld terug krijg. Anders naar de politie (waar ik weinig vertrouwen in heb). En als dat niet werkt zal ik zelf een bezoekje brengen aan dat oplichters hol van all in solo..

Iemand toevallig nog tips.

groeten,

Arco

bouchrabouchra
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2011 07:37

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door bouchrabouchra »

Ik heb mijn rijbewijs twee dagen geleden gehaald bij ALL-IN-SOLO en mijn rij instructrice heet Emine een hele lief dame, echt professioneel, dankzij haar heb ik mijn fouten kunnen corrigeren, en zij heeft alles gedaan om mij te helpen, en het examen was op tijd geregld, heb echt niets te klagen, heb al eerder twee rijscholen gehad en die van All-in-solo was de beste ( dankzij Emine ) dus het ligt allemaal aan of je de goeie rij instructeur treft.
Nogmaals wil ik haar bedanken en All-in solo ook :D :D :D

albertus2706
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2011 10:16

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door albertus2706 »

Hierbij nog een bericht over all in solo!

Ik lees wel dat er oudere berichten zijn maar slechte verhalen blijven nu eenmaal langer hangen dan goede!

Ik moet zeggen dat ik wel een goede ervaring heb met all in solo. Dat moet ook gezegd worden.

Vorige week mijn rijbewijs gehaald! Helemaal top en blij! Goede rij instructeur. Saglem is zijn naam. Top en blij met deze rij school die mij goed heeft geholpen bij theorie en mij goed hebben voorbereid op mijn praktijk examen!

Groetjes Albertus.

Dani'92
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2012 19:35

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door Dani'92 »

Hallo,

Ook ik wil graag even wat kwijt over de ASOCIALE praktijken van All in solo!!!!

Via internet kwam ik terecht bij All in solo (had ik maar 1 keer verder naar beneden Gescrold dan had ik het gelijk al nooit meer gedaan) op de site spraken ze me erg aan. Snel je rijbewijs, geen gedoe, EN gratis herexamenS. Aanmelden dus!

Proefles gepland, jongen was keurig op tijd kan ik niks van zeggen. Na kort rond te hebben gereden kwamen we weer bij mij thuis, super gereden had maar 19 lessen nodig! Klonk als muziek in mijn oren. (moet er wel even bij vermelden dat ik al 12 lessen bij een andere rijschool had gehad.)

Vervolgens krijg ik een mailtje met de naam van me rijinstructeur. Ik bel em op en heb gelijk al moeite met hem verstaan, praat zeer slecht Nederlands en het verloopt heel onprofessioneel.

De eerste les stapt de beste man uit steekt gelijk een peuk op en gaat een beetje om zich heen staan kijken. Oké.. Na wat verteld te hebben over de buitenkant gaan we rijden. Ik versta er continu niks van. En als ik perongelijk op de rotonde de verkeerde Afslag wil nemen omdat ik niet had verstaan dat we links moesten, TREKT IE AAN M'N STUUR. En niet zomaar een beetje. Ik was helemaal verbaasd.

Onder t rijden praat hij bijna niet (niet dat t wat uitmaakt ik versta hem toch niet) hij drinkt Alleen maar sport shakes, en geeft alleen maar negátief commentaar, iets wat heel vervelend is.

Dan komt 'ie na de 5e les met de mededeling dat ie even 4 weken op vakantie gaat.
Fijn. Had op z'n minst een vervanger verwacht bij zo'n groot bedrijf maar nee.
Die 4 weken werden er 6.
En ondertussen had ik heel mijn pakket al afbetaald!
Er begonnen toch twijfels te komen, maar misschien zou een andere instructeur gewoon beter zijn.

Ik all in solo gebelt, niet 1 niet 2 nee 5 keer! Voordat ik een andere instructeur kreeg.
Werd telkens niet terug gebelt en heb er Als een politieagentje achteraan moeten lopen.
Toen stuurde ze me eindelijk een mailtje met een 'nieuwe' instructeur.
Was t gewoon de zelfde!
Dat werd dus t 6e telefoontje.
Toen stuurde ze gelijk een nieuwe mail, met deze keer echt een nieuwe instructeur.
Heb deze gelijk gebelt, hij zou eind vd middag even terug bellen..
3 dagen later nog niks!

Toen was ik t zo spuugzat dat ik all in solo nogmaals heb gebelt met de mededeling dat t genoeg was zo en ik het geld, min die 5 lessen, terug wilden.
Ik heb toen telefonisch contact gehad met Hans Volmer.
Hij vond het allemaal erg vervelend voor me en slijmde 3x in de rondte.
Alleen dat geld.. ( ik had in termijnen van 3 maanden betaald, elke 1e van de maand werd t afgeschreven) dat moest ik maar van 2 maanden via de bank terug storneren, en die laatste maand zouden hun over 8 WEKEN terug boeken. Waarom dat zo lang moest duren? Geen idee.

Vandaag waren die 8 weken om, niks op me rekening. Weer bellen dus! De eerste die ik te spreken kreeg komt met de smoes, nee mevrouw de 8 weken zijn pas over 7 dagen om.
Nee meneer, 20 aug. Afgesproken het is nu de 15e. Reken maar uit.
Oké, ik ga je even doorverbinden met (de 'goedzak van All in solo') Hans Volmer!

Wat hij toen zei deed mijn oren klApperen.
Mevrouw zei hij, u krijgt geen geld meer van ons. Wij krijgen geld van u! Pardon??? Ja, want de theoriecursus van 65 euro gaat er ook nog af. En met zijn berekeningen moest ik hun dan nog 21 euro ofsoiets betalen
Ik heb heel die rot cursus van hun nooit gedaan maar dat ter zijde, op de site staat: DE THEORIECURSUS ZIT IN HET LESPAKKET INBEGREPEN. OFTEWEL DIE HAD IK ALLANG BETAALD.

Ik heb in termijnen 1084,50 betaald, dat is dus 3maanden 361.50. Ik heb 2 maanden terug kunnen storneren, ik hou dus 1 maand over. Min 5 lessen, die volgens de site 39,75 kosten per les. Dus dat is 198.75. 361.50 -198.75 = 162.75

Dus al zou ik die 65 euro van die theoriecursus nog moeten betalen, hou ik alsnog geld tegoed van All in solo!!!!

Ze lullen maar wat raak, en beloven je dingen die ze absoluut niet nakomen.
Het zijn niet alleen de instructeurs, het is het hele bedrijf.

ik hoop dat er snel wat aan gedaan word, want mensen die geld willen verdienen met het bedonderen van mensen die er hard voor werken, Die mogen van mij heel lang achter de tralies verdwijnen

michelled
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2013 22:07

Re: ALL-IN-SOLO Rijopleidingen

Ongelezen bericht door michelled »

Dames en heren.

Graag zou ik mijn ervaring met deze club willen delen.

Vorig jaar in ergens in de maand maart ging ik op internet zoeken naar een rijschool in leiden. Gezien het cbr in Leiden zit zie ik vaker lesauto's voorbij rijden.

Via Google kwam ik terecht bij all in solo. Prima dacht ik.site zag er netjes uit. Ik mijn gegevens achtergelaten voor een proef rijles. Binnen een paar minuten werd ik al gebeld door het hoofdkantoor voor het maken van een afspraak. Mijn moeder heeft diegene nog even gesproken om te vragen of zei met de intakeles mee mocht. Degene aan de telefoon gaf aan dat dat over het algemeen niet de bedoeling is maar dat er wel intakers hier wel een mee instemmen. Zogezegt om maandag middag om 15.30 hadden wij een afspraak met de intaker staan. Geloof het of niet maar precies om 15.30 werden wij gebeld door iemand die volgens mij wel een intergratie cursus kon gebruiken met de mededeling dat hij ziek was. Mijn moeder zwaar pissed off, want die had er een dag voor vrij genomen. Gelijk gebeld met het hoofdkantoor. die gaven aan dat ze het heel vervelend vonden maar dat ze er in principe weinig aan konden doen omdat de intakers niet in loondienst zijn maar zelfstandig werkten. Al met al werd er gelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna. Mijn moeder kon er op dat moment niet bij zijn omdat ze geen vrij meer kon krijgen, maar degene aan de telefoon gaf aan dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en dat hun ervoor zouden zorgen dat ze een goeie intaker zouden sturen. Dinsdag om 13.00 zou hij langskomen. Die 13.00 werd zonder een enige vorm van communiceren 13.30 maar goed. Zonder ook maar iets uitgelegd te hebben zei de intaker dat er eerst afgerekend diende te worden. dus ook maar gedaan. Ik mocht deze les van hen alleen maar sturen en gas geven en voor dat ik het wist waren we al terug. Ik vroeg hem ook nog of we gingen schakelen en hij gaf aan dat dat niet de bedoeling is want als er iets kapot zou gaan moest hij dat uit zijn eigen zak betalen.

Maar goed.Advies meegekregen van 37 rijlessen met het verzoek of ik ergens onderaan het formulier wou tekenen. Toen ik zei dat ik dit eerst met mijn moeder wou bespreken keek hij ineens heel boos en zei hij iets in een taal die ik niet begreep.

Na de offerte met mijn moeder doorgenomen te hebben toch besloten het formulier in te vullen en op te sturen. Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje van iemand. Ik dacht in eerste instantie dat diegene verkeerd verbonden was. Maar na een paar keer begreep ik de woorden rijles en Aal Sollo. Mijn moeder helemaal over de rooie. Contact opgenomen met hoofdkantoor. Die gaven aan dat het geen probleem was die zelfde dag nog zou ik een andere instructeur toegewezen krijgen. Weer het zelfde liedje. Geen enkel fatsoenlijk woord Nederlands kwam eruit.Mijn moeder maar aangegeven aan het hoofdkantoor dat wij onze geld terug wilden er we er helemaal klaar mee waren. Ze boden of het hoofdkantoor hun excuses en ze zouden het oplossen. Die dag erna kregen wij een mailtje met de naam van onze nieuwe instructeur was ook een naam die lastig was de lezen, maar worden boven worden sprak deze jongen vloeiend en foutloos nederlands. Zodoende maar een afspraak gemaakt. de eerste paar lessen waren best leuk en leerzaam maar na een paar lessen merkte ik dat de instructeur niet meer zo vrolijk was. Ik voelde dat er iets aan de hand was en ja hoor de volgende dag kreeg ik een sms van mijn instructeur dat All in solo hun facturen niet had betaald aan de instructeur en dat hij niet meer zou komen. Ik werd er een beetje ziek van. Weer all-in-solo gebeld. Mijn moeder helemaal tekeer gegaan en na meerdere telefoontjes en weken wachten E600 van de E1750 die door ons was betaald terug gehad. Mijn rijbewijs gehaald met een rijschool uit noordwijk. Die gaven aan dat all-in-solo alleen maar dat soort instructeurs heeft. mensen die nergens anders aan de bak kunnen krijgen leerlingen van all-in-solo en rijden met hun eigen naam op hun dak zodat het lijkt dat die instructeur het heel druk heeft met zijn eigen rijschool, maar het zijn vaak allemaal leerlingen van all-in-solo. All in solo betaald deze instructeurs heel laat maar ze zitten in een soort houtgreep want ze weten dat ze nergens anders aan het werk kunnen omdat ze niet de kwaliteiten hebben van een rij-instructeur en amper nederlands spreken.

Nooit aan beginnen dus!!!!!!!!!!!

Gesloten