Ik heb nergens beweerd dat een kat van 21 een uitzondering is, goed lezen Kobusje, het geeft alleen aan dat het nog even kan duren eer ze 28 is! Jammer dat je niet inhoudelijk op zaken reageert maar dat is denk ik wel duidelijk waarom je dat niet kunt of wilt. In andere postst van je komt dat naar voren.Kobus Olienoot schreef:Een kat van 21 is beslist geen uitzondering en die kreten van Pedigree geloof ik net zo min als die van jou.
Jammer voor jou is dat ca. 95% van de mensen met dieren brokken voeren en ook die dieren zijn actief, zijn niet allemaal ziek, hebben een glanzende vacht en ook die vuilnisbak wordt 18 of huiskat kan 23 jaar worden.
En figuren zoals jij slaan een beetje door, weten alles beter, hebben maar één waarheid dat is de hunne, leuteren over de oertijd alsof er niets aan het oerdier verandert is, zijn allemaal ervaringsdeskundig en hebben een beetje een dictatoriale/fundamentalistische inslag.
Succes met je rauwvoer[een tartaarje op zijn tijd is best te doen] en groeten aan tante, de prof en de chemicus.
En figuren als jij slaan door, vooral met taalgebruik die er niet toe doet en nergens op slaat. Dat blijkt wel uit het feit wat je roept over "mijn tante". Ik snap deze intentie niet zo goed eigenlijk, of is het toch het ongenuanceerde gebrabbel van iemand die niet ontwikkeld is?
Dus het zal mij jeuken wat 95% van de mensen doet (als dat al waar is want hoe komt je aan deze cijfers?), maar jij vraagt om onderbouwing van mijn handelen, die geef ik je vervolgens. Daarna ga je dingen roepen die er niet toe doen en ontwijk je mijn vragen. Ik heb je nog niet gehoord over je standpunt van de troep die er in brokken verwerkt wordt. Of je antwoord over de epileptische aanvallen die zijn verdwenen van 1 van mijn hondjes.
Iedereen moet weten wat ie voert. Wel is wat meer transparantie ten aanzien van brokken prettig maar die zullen leveranciers liever niet geven. Ik heb menig dier op zien knappen na het geven van rauw voedsel. En ik ken veel mensen die het geven.
Have fun met brokjes geven en je hoeft mijn kreten niet te geloven, je doet maar. Ook succes met je kant en klare maaltijdjes !