Laatst bij UPC schriftelijk klachten ingediend over de kwaliteit van hun uitzendingen. Kleuren kloppen niet (alles is overwegend blauw) de elektronische gids geeft andere programma's aan als getoond. Ondertitelsvallen weg. Steeds meer irritante rode stippen en grotere aankondigingen in beeld terwijl je zit te kijken. Telefonisch werd toegezegd dat de rode stippen zouden verdwijnen en dat zijn er dus steeds meer geworden. Als je daar gebruik van wilt maken werken ze niet. Die aankondigingen kunnen zij niets aan doen, dat doet de omroep. Naar mijn mening zijn zij (UPC) als aanbieder verantwoordelijk voor de kwaliteit. We betalen daar genoeg voor. Schrijven wordt niet beantwoord, moet je maar bellen tegen extra betaling natuurlijk.
Uiteindelijk op weer een reactie via de website een nietszeggend mailtje teruggekregen. Het wordt tijd dat iemand iets doet aan al die irritanmte onvolkomenheden en speeltjes van aanbieders.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwaliteit uitzendingen.
Re: Kwaliteit uitzendingen.
Dat kan ook aan de televisie liggen, maar ik neem aan, dat U dat al gecontroleerd hebt.Kleuren kloppen niet (alles is overwegend blauw)
Dat snap ik niet. Waar worden dan andere programma's getoond en welke zijn dan juist? Of bedoeld U dat het in de EPG aangekondige programma niet uitgezonden wordt en in plaats daarvan een ander programma. Dan snap ik het namelijk welde elektronische gids geeft andere programma's aan als getoond
Het blauwe ligt dus gelukkig niet aan de TV, want de stippen zijn rood.Steeds meer irritante rode stippen
Dat moet wel, want als je niet kijkt heeft het geen zin.en grotere aankondigingen in beeld terwijl je zit te kijken
Wat werkt er niet, de rode stippen?Telefonisch werd toegezegd dat de rode stippen zouden verdwijnen en dat zijn er dus steeds meer geworden. Als je daar gebruik van wilt maken werken ze niet
Ik hoop voor U dat het schrijven van een bericht op dit forum een opluchting voor U geweest en dat UPC zijn zaakjes snel op orde brengt.