Weet iemand of het mogelijk is om je abonnement op te zeggen omdat T-mobile structureel te hoge facturen stuurt? Heb ze het afgelopen half jaar elke maand aan de lijn omdat ze er een zooitje van maken.
bv. ze factureren de volgende zaken:
-Web 'n walk plus
-Web 'n walk standaard
Dan geven ze me vervolgens 100% korting op Web 'n walk standaard en betaal ik voor de plus variant.
En dat terwijl ik standaard heb...
Ik blijf maar bellen, maar ze lossen het niet op. Mijn factuur is ellenlang, alleen maar vanwege het aantal + en - dat ze eraan toevoegen. Als je om uitleg vraagt, snappen de mederwerkers er ook niets meer van.
Het wordt iedere keer wel opgelost, maar ik ben het echt spuugzat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile opzeggen vanwege (onterecht) hoge facturen
-
Re: T-mobile opzeggen vanwege (onterecht) hoge facturen
Ik heb dit probleem namelijk ook ik probeer nu ook mijn contract te ontbinden.
Ik heb zelf een Blackberry Met web 'n Walk abonnement
Ik heb schriftelijk een brief geschreven om mijn contract te laten ontbinden.(zie bijlage)
Dit probleem speelt al sinds januari 2009 (langer dan een jaar dus)
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8976
Ik heb daarop de responce gehad dat ze alleen mijn contract opzeggen per november
Maar ik wil het graag ontbinden ben het ook spuugzat dat ik steeds internet rekeningen krijg van meer dan 100 euro
Moet ik nu een jurist inschakelen ofzo ? ik heb ook een rechtsbijstandverzekering bij DAS kan ik hun mischien inschakelen ?
Ik heb zelf een Blackberry Met web 'n Walk abonnement
Ik heb schriftelijk een brief geschreven om mijn contract te laten ontbinden.(zie bijlage)
Dit probleem speelt al sinds januari 2009 (langer dan een jaar dus)
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8976
Ik heb daarop de responce gehad dat ze alleen mijn contract opzeggen per november
Maar ik wil het graag ontbinden ben het ook spuugzat dat ik steeds internet rekeningen krijg van meer dan 100 euro
Moet ik nu een jurist inschakelen ofzo ? ik heb ook een rechtsbijstandverzekering bij DAS kan ik hun mischien inschakelen ?
- Bijlagen
-
- T-mobile2.zip
- brief aan t-mobile
- (4.96 KiB) 35 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
Beste tijn80 en deejaymitch,
Mag ik jullie vriendelijk vragen ons de gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we jullie verder kunnen helpen?
Wil jullie hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- het forum waarop je gepost hebt;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Mag ik jullie vriendelijk vragen ons de gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we jullie verder kunnen helpen?
Wil jullie hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- het forum waarop je gepost hebt;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Ook ik ben helemaal klaar met T-mobile en de hoge facturen. Vele malen gebeld naar de klantenservice en altijd maar net doen of de rekeningen kloppen. Brief gestuurd en geen respons. Brief nogmaals gestuurd en nu afgelopen week een voicemailbericht (?!) van de klantenservice dat er nogmaals naar gekeken is en alles volgens ze klopt. Wel had ik gelijk dat ik nog € 25,- terug zou krijgen en dat T-mobile dat niet gedaan heeft. Geen excuses o.i.d. En dit allemaal 'professioneel' over de voicemail.
In de brief vroeg ik tevens naar de opties tot ontbinding van mijn contract, waar natuurlijk niet op gereageerd is en waar ik dus nu weer de klantenservice voor mag bellen. Ik heb hier al teveel energie in moeten stoppen en ik ga er niet uit komen met T-mobile die stug net blijft doen of alle facturen kloppen. Vertrouwen is weg en ik ben er helemaal klaar mee.
In de brief vroeg ik tevens naar de opties tot ontbinding van mijn contract, waar natuurlijk niet op gereageerd is en waar ik dus nu weer de klantenservice voor mag bellen. Ik heb hier al teveel energie in moeten stoppen en ik ga er niet uit komen met T-mobile die stug net blijft doen of alle facturen kloppen. Vertrouwen is weg en ik ben er helemaal klaar mee.
@Linda
Als je facturen niet kloppen is een telefoontje vaak ook niet voldoende. Je moet met bewijzen komen dat de facturen niet kloppen. Hoe je dat zou moeten doen weet ik niet, maar je moet iets hebben om aan te tonen dat het niet klopt. T-mobile heeft in de vorm van de factuur al het bewijs van hun registratie gegeven.
En ontbinden is volgensmij bij tmobile niet mogelijk. tenzij je een goede klacht hebt over de dekking, maar het niet kloppen van facturen, zonder dat je het zelf aan kan tonen is vaak geen reden om te ontbinden.
Als je facturen niet kloppen is een telefoontje vaak ook niet voldoende. Je moet met bewijzen komen dat de facturen niet kloppen. Hoe je dat zou moeten doen weet ik niet, maar je moet iets hebben om aan te tonen dat het niet klopt. T-mobile heeft in de vorm van de factuur al het bewijs van hun registratie gegeven.
En ontbinden is volgensmij bij tmobile niet mogelijk. tenzij je een goede klacht hebt over de dekking, maar het niet kloppen van facturen, zonder dat je het zelf aan kan tonen is vaak geen reden om te ontbinden.