LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] amstel bier reclame
amstel bier reclame
zoals velen weten ,gaat amstel bier stoppen met de 3 mannen!vreselijk!
ik vindt hun reclames steengoed! waarom willen ze nu iets anders????
ik vindt hun reclames steengoed! waarom willen ze nu iets anders????
Re: amstel bier reclame
waarschijnlijk willen die heren wat anders. Of ze worden te duur.
Ze doen het al zolang, misschien zijn de ideetjes op.
Tijd voor vernieuwing.
Ze doen het al zolang, misschien zijn de ideetjes op.
Tijd voor vernieuwing.
Net als Momo (die toevallig mijn dochter is) vind ik dat de reclame van Amstel moet blijven, het zijn kleine speelfilms op zich en bij elk nieuw filmpje klopt mijn hart vol van verwachting , wat hebben ze nu weer gemaakt . Amstel betaal ze maar flink, deze heren zijn een goude greep.
ik vind ze kei gaaf, ik mis cora ook nog steeds op tv.... als
ik daar aan denk.... is zij van de buis gehaald ivm satire tegen
het koningshuis.
ik daar aan denk.... is zij van de buis gehaald ivm satire tegen
het koningshuis.
Het lijkt mij fijn, dat mensen zo kunnen genieten van reclamespots die slechts bedoeld zijn om hen over te halen de veel te dure A-merken te kopen, al dan niet uit "Statusoverwegingen".
Het lijkt mij ook fijn en vooral rustgevend, wanneer je niet beseft dat je net zo doortrapt geindoctrineerd wordt als in de eerste de beste sekte. Daarvan denken de sekteleden óók dat alles voor hun zieleheil is en zijn daar innig gelukkig mee. Zalig!
Zalig zijn de armen van geest, want zij zullen zich geen zorgen maken over de boze bedoelingen van anderen en àltijd de schuld van ellende aan anderen kunnen geven!
Rustgevend? Afstompenmd? Vervlakkend? Misdadig?
Nee hoor, gewoon een niet meer weg te denken stukje cultuur van onze op winst gerichte maatschappij.
Leve de hebzucht!
Het lijkt mij ook fijn en vooral rustgevend, wanneer je niet beseft dat je net zo doortrapt geindoctrineerd wordt als in de eerste de beste sekte. Daarvan denken de sekteleden óók dat alles voor hun zieleheil is en zijn daar innig gelukkig mee. Zalig!
Zalig zijn de armen van geest, want zij zullen zich geen zorgen maken over de boze bedoelingen van anderen en àltijd de schuld van ellende aan anderen kunnen geven!
Rustgevend? Afstompenmd? Vervlakkend? Misdadig?
Nee hoor, gewoon een niet meer weg te denken stukje cultuur van onze op winst gerichte maatschappij.
Leve de hebzucht!
nou kritische...........ik weet niet uit welke sekte jij komt.....................................
Hoezo sekte Kritisch heeft gewoon gelijk dochter van me het is een verschijnsel geworden wat niet meer weg te denken is en laten we blij zijn dat er ok nog leuke reklames zijn groetjes Emile Johanne
Momo, waar maak je je druk om. Lekker belangrijk, een reclamespotje dat gaat verdwijnen!!!
Voor mij mag alle tv reclame van de buis.
Voor mij mag alle tv reclame van de buis.
jij mag van mij wel weg van dit forum!
Hey Momo.......ik zal de jongens van Amstel zeker missen, want de reclame spotjes zijn teminste leuk en met humor. Tja Amstel als jullie dit lezen................geef die mannen een nieuw vet contact ja!!
Net als de reclame van Centraal beheer die zijn ook zo leuk. Kora van Mora....ja das ook iemand die echt gemist wordt op de t.v. alleen dat stemmeke al van haar. gaaf typje.
Nou doeiii groetjes
Net als de reclame van Centraal beheer die zijn ook zo leuk. Kora van Mora....ja das ook iemand die echt gemist wordt op de t.v. alleen dat stemmeke al van haar. gaaf typje.
Nou doeiii groetjes
Ik vond ze ook best grappig.
Leo
Leo
oh god ,ben je hier nu ook al?
Vind dat "bemore" wel gelijk heeft hoor "momo"! Jouw reacties op zijn reactie is wel off-topic.
Sommige mensen op dit forum weten de sfeer zo te verpesten!
Iedereen zit iedereen maar af te kraken,gezellig sfeertje hier!
Gegroet,
M. Buisman
Iedereen zit iedereen maar af te kraken,gezellig sfeertje hier!
Gegroet,
M. Buisman
Nou vooral die Bemore en Echte Meisje kunnen er wat van zeg,jemig!
Echt gezellig,
groetjes Miranda
Echt gezellig,
groetjes Miranda
Miranda, wie zegt dat het hier gezellig moet zijn?
Als je niet meelult met de mening van Momo, wordt je hier uitgekotst.
Als je niet meelult met de mening van Momo, wordt je hier uitgekotst.
welke mening?
goed of slecht?
goed of slecht?