Al een maand probeer ik mijn domeinnaam die gehost wordt door Online te verhuizen naar een andere provider. Het enige wat Online hoeft te doen is mij een autorisatiecode te mailen, die ik vervolgens door kan geven aan de nieuwe provider. Mijn website, die ik nodig heb voor mijn bedrijf, is al een maand uit de lucht en ik kan niets doen. Een ander www adres nemen kan niet want al mijn contacten kennen mijn website en bovendien staat het op al mijn vistekaartjes en briefpapier etc dus dat zou een dure grap worden om dit ook allemaal te vernieuwen.
Online doet gewoon niets en stuurt mij van het kastje naar de muur. 'Ja we zijn er druk mee bezig'. Waarmee?! Ik hoef alleen een simpele code te hebben, meer niet! Kortom, Online gijzelt mij want ik kan niet zomaar weg bij Online voordat ik mijn domeinnaam verhuist heb.
Kent iemand dit probleem en beter nog: weet iemand wat ik moet doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online gijzelt
Re: Online gijzelt
Dat hangt er vanaf, staat de domeinnaam bij het SIDN op jou naam? Of op die van Online.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 mar 2010 18:29
Re: Online gijzelt
Geen flauw idee, volgens bij mij Online.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 mar 2010 18:29
Re: Online gijzelt
Ik heb trouwens een .com domeinnaam, daar gaat het SIDN niet over (heb ik me net telefonisch laten vertellen). Zij hebben mij doorverwezen naar Norid, een Noors (?) bedrijf. Heb hen een mail gestuurd.