Accuproblemen Acer Aspire laptop 7520
Heb deze laptop 1 jaar en 3 maanden. Al vanaf het begin kon ik maar 2 uur op de accu werken wat ik al vreemd vond. Om de accu te sparen heb ik hem na ongeveer 9 maanden eruit gehaald omdat ik er sowieso vnl mee op het net werkte, wat ik weinig deed. Nu wilde ik weer op de accu werken, hem erin gezet, maar...nu blijkt de accu niet meer op te laden. Onmogelijk dus om nog op de accu te werken. De laptopshop, waar ik de laptop kocht, wil/kan niets doen omdat 1 jaar garantie is verstreken, behalve mij een nieuwe accu laten kopen of laten repareren voor veel geld. Zij verwezen mij uiteindelijk naar Acer zelf, die niet reageert op mijn mails en dus (ook) niet thuis geeft. Ik ben helemaal perplex, een vrijwel nieuwe laptop à 650,- + nog nieuwere accu nu al voor het belangrijkste deel (reizen) onbruikbaar. Wie heeft gouden tip over wat ik nog kan doen om dit op te lossen? Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Accuproblemen Acer Aspire Laptop 7520
Re: Accuproblemen Acer Aspire Laptop 7520
2 uur werken met een acculading is netjes.
Tja, dat doen de meeste laptop accu's als ze een tijd niet gebruikt zijn.
Om de accu te sparen heb ik hem na ongeveer 9 maanden eruit gehaald omdat ik er sowieso vnl mee op het net werkte, wat ik weinig deed. Nu wilde ik weer op de accu werken, hem erin gezet, maar...nu blijkt de accu niet meer op te laden.
Tja, dat doen de meeste laptop accu's als ze een tijd niet gebruikt zijn.
Een nieuwe accu kopen?Wie heeft gouden tip over wat ik nog kan doen om dit op te lossen?