Hallo,
Ik heb een geschil met GGN,en wil eigenlijk mijn gal even spugen.
GGN had een vordering op mij die ik maandelijks netjes afbetaalde,wat blijkt mijn vordering bleek al maanden geleden klaar te zijn en deze sukkel bleef maar betalen,nooit heb ik bericht gehad,of hebben ze mijn geld terug gestort.
Ik heb dus geld van hun te goed !
Nu ben ik sinds vorige week maandag bezig mijn geld terug te krijgen,of een reactie te krijgen op mails met betaal bewijzen en telefoontjes,ze hebben mijn telefoon nummer wel en zeggen ook dat ze terug bellen,maar dat doen ze natuurlijk niet.
Constant wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd,of wordt er min of meer gezegd dat ik niet zo moet zeuren en het duurt zolang het duurt.
Of ze het onderzoeken waar mijn geld is is mijn nog steeds niet duidelijk.
GGN heb ik op de hoogte gesteld dat ik contact met mijn bank heb opgenomen en dat hun een onderzoek instellen,of adviseerde zij mij aangiften te doen als ik het geld niet terug krijg.
Ook heb ik ze gewezen op Burgerlijk wetboek 6 afdeling 2. Onverschuldigde betaling.
Wat mij gigantisch irriteert is dat GGN wel goed is met dreigen en sturen van brieven als hun wat van jou willen,en omgekeerd doen ze net of ze niet thuis zijn
Ik heb in mijn meeste recente mail aangegeven dat ik binnen een bepaalde tijd antwoord van hun wil hebben,is niet teveel gevraagt lijkt me. Ik ben al bijna 2 weken bezig !!!
Uiterraad hebben ze zich daar niet aan gehouden.
Net heb ik ze nog even gebeld,en ook met deze dame kwam ik er niet uit en wordt ik bestempeld als onbeschoft omdat ik 'de zeur' gewoon m'n centen wil hebben !!
Groetjes,
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GGN Incasso BV - Nu de andere kant
Re: GGN Incasso BV - Nu de andere kant
Dat meen je toch niet??
Als je het ooit nog terugziet!!
maak er maar 20 weken van voor je je geld weer ziet.Ik ben al bijna 2 weken bezig !!!
Als je het ooit nog terugziet!!
-
Deurwaarder Mark
Re: GGN Incasso BV - Nu de andere kant
Da's niet zo mooi! Hoe ben je er achter gekomen dat je teveel betaald hebt? Is dat al door GGN bevestigd, of is dat jouw mening? Kan het zijn dat het om een vordering met lopende termijnen gaat, zodat de vordering wellicht hoger is geworden?
Als je zeker bent van je zaak, kun je feitelijk niet veel meer doen dan je al gedaan hebt: bellen en mailen. Probeer eens door te vragen naar een leidinggevende als je er niet uit komt.
Mocht je er echt niet binnen een redelijke termijn uitkomen, zou je verdere stappen kunnen ondernemen. Heb je een rechtsbijstandsverzekeraar? Schrijf anders een brief waarin je heb aansprakelijk stelt en rentevergoeding eist, en waarin je ook een klacht kunt aankondigen. Klagen bij de KBvG heeft geen zin, omdat het hier om de incasso-tak gaat, en niet om een deurwaarderskantoor. Maar ermee dreigen kan natuurlijk altijd!
Als je zeker bent van je zaak, kun je feitelijk niet veel meer doen dan je al gedaan hebt: bellen en mailen. Probeer eens door te vragen naar een leidinggevende als je er niet uit komt.
Mocht je er echt niet binnen een redelijke termijn uitkomen, zou je verdere stappen kunnen ondernemen. Heb je een rechtsbijstandsverzekeraar? Schrijf anders een brief waarin je heb aansprakelijk stelt en rentevergoeding eist, en waarin je ook een klacht kunt aankondigen. Klagen bij de KBvG heeft geen zin, omdat het hier om de incasso-tak gaat, en niet om een deurwaarderskantoor. Maar ermee dreigen kan natuurlijk altijd!