LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H2O mop

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

Ik heb de oudere uitvoering van de H2O mop.....daar zit de stoomreiniger er apart bij, misschien dat zoiets beter werkt? Ik heb geen problemen met een druppend apparaat.
Maar, wat ik mij afvraag.....zie dat soms de H2O mop gelijk na proberen is terug gestuurd.....u bljkbaar niet....dan moet u Tel sell niet de schuld geven van een ondeugelijk apparaat, maar uw eigen laksheid.....Vriendelijke groet, fijne voortzetting van deze zonnige woensdag en rest vd week......

Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

Samia schreef:Het apparaat is gewoon onhandig in gebruik. Wanneer ik de knop naar beneden duw, dan gaat ie ook niet gelijk uit. Ik moet het meerdere malen doen voordat ie uit wilt gaan.

Verder heb ik ook de extra accesoire set erbij gekocht en ook die werkt niet naar behoren!
Natuurlijk houdt het apparaat niet direct op met stomen, als het wordt uit gezet....als u een fluitketel van de vuurbron haalt, houdt die ook niet gelijk op met fluiten/stomen......

bolletje74
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2007 16:52

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door bolletje74 »

Ik heb ook de H20 mop in gebruik sinds een jaartje of 2.
Ik heb dus nog de oude versie, de witte. Wil niet zeggen dat het een vreselijk ding is maar zoals ze beloofden liet deze geen water achter, nu dat doet ie wel . Ik gooi er dus nooit heel veel water in want anders is je hele vloer kletsnat. Ook wordt mijn laminaat er heel erg dof van en lichter van kleur. De stoom is ook heet. De mop werkt absoluut niet zoals op tv beweerd wordt. De aan en uitknop zit bij mij bij het handvat en dat werkt wel goed. Ik zou niet nog eens zo'n mop kopen. Tegenwoordig staat ie netjes in de kast, mop van 129,00 euro. Miskoop is het wel geweest voor mij althans.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door seconds-out »

Madelieverd schreef: Natuurlijk houdt het apparaat niet direct op met stomen, als het wordt uit gezet....als u een fluitketel van de vuurbron haalt, houdt die ook niet gelijk op met fluiten/stomen......
Vraag me toch af waarom jij zo n waardeloos apparaat met hand en tand verdedigd?

bentebrunsvelt
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2010 11:20

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door bentebrunsvelt »

ik ben best dik tevrede over ,ij H20 mop gebruik het al half jaar al
grt ben

L-Vosje
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door L-Vosje »

Er is geen sprake van stoom in de H2O mop maar van waterdamp, en dat is iets heel anders.
Als die mevrouw die in de commercial het plastic speelgoedje schoon zou spuiten met echte stoom dan zou ze nu met ingezwachtelde handen in de ziektewet zitten.
Stoom is voor ons oog niet eens zichtbaar, er is slechts sprake van warme/hete waterdamp.
Ik denk dat een vochtig en warm microvezeldoekje altijd wel wat vuil zou opnemen, en dat is waarschijnlijk ook de verklaring dat er mensen zijn die vinden dat het apparaat goed zijn werk doet.
Om bacterien te doden heb je aanzienlijk hogere temperaturen nodig dan handwarm en de claim dat de H2O mop bacterien dood klopt dan ook totaal niet.
In de commercial zie je oa dat er van alles bespoten word met de H2O mop, maar het ontgaat me volledig wat dat zou bijdragen aan schoonmaken.
Iets natmaken is niet hetzelfde als iets schoonmaken.
Ik denk dat in het filmpje van Radar betreffende de H2O mop niet rechtstreeks getest word, de dames benadrukken slechts wat er in de echte test fout ging, het oog wil ook wat he.
Als Radar geen gelijk zou hebben dan zou er nu al een dagvaarding bij ze liggen van Best of shopping.
Wat betreft het niet kunnen uitzetten van het apparaat in het Radarfilmpje weet ik zeker dat het hier een defecte schakelaar betrof en niet het weg ebben van de opgebouwde druk.
Om zolang na te spuiten als zichtbaar in het Radar filmpje heb je een behoorlijk reservoir nodig en daarin is niet voorzien.
Verder zie ik in de commercial nogal wat witte wolken opstijgen, dat zijn dure wolkjes die verder niets meer met schoonmaken te doen hebben.

vanhattem
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 mar 2010 18:58

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door vanhattem »

Ik heb de bewuste uitzending niet gezien, maar ik zie deze mop wel elke keer voorbijkomen op de televisie en ik verbaas mij telkens weer, dat mensen zulke producten aanschaffen. Uiteraard zullen er voor en tegenstanders van zo'n mop zijn, maar ik houd het gewoon bij mijn eigen onovertroffen vloersysteem van een direct verkoopbedrijf uit Duitsland, dat ik al 17 jaar gebruik en waar ik eens in de vier of vijf jaar een nieuwe vloerdoek voor moet aanschaffen. Geen schoonmaakmiddelen, alleen water. Kan het goedkoper? Bovendien was deze manier van dweilen een aantal jaar geleden als beste getest in de consumentengids.

Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

vanhattem schreef:Ik heb de bewuste uitzending niet gezien, maar ik zie deze mop wel elke keer voorbijkomen op de televisie en ik verbaas mij telkens weer, dat mensen zulke producten aanschaffen. Uiteraard zullen er voor en tegenstanders van zo'n mop zijn, maar ik houd het gewoon bij mijn eigen onovertroffen vloersysteem van een direct verkoopbedrijf uit Duitsland, dat ik al 17 jaar gebruik en waar ik eens in de vier of vijf jaar een nieuwe vloerdoek voor moet aanschaffen. Geen schoonmaakmiddelen, alleen water. Kan het goedkoper? Bovendien was deze manier van dweilen een aantal jaar geleden als beste getest in de consumentengids.
Geen probleem hoor, ff op programma gemist klikken..........

Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

[quote="L-Vosje"]Er is geen sprake van stoom in de H2O mop maar van waterdamp, en dat is iets heel anders.
Als die mevrouw die in de commercial het plastic speelgoedje schoon zou spuiten met echte stoom dan zou ze nu met ingezwachtelde handen in de ziektewet zitten.
Stoom is voor ons oog niet eens zichtbaar, er is slechts sprake van warme/hete waterdamp.
Ik denk dat een vochtig en warm microvezeldoekje altijd wel wat vuil zou opnemen, en dat is waarschijnlijk ook de verklaring dat er mensen zijn die vinden dat het apparaat goed zijn werk doet.
Om bacterien te doden heb je aanzienlijk hogere temperaturen nodig dan handwarm en de claim dat de H2O mop bacterien dood klopt dan ook totaal niet.
In de commercial zie je oa dat er van alles bespoten word met de H2O mop, maar het ontgaat me volledig wat dat zou bijdragen aan schoonmaken.
Iets natmaken is niet hetzelfde als iets schoonmaken.
Ik denk dat in het filmpje van Radar betreffende de H2O mop niet rechtstreeks getest word, de dames benadrukken slechts wat er in de echte test fout ging, het oog wil ook wat he.
Als Radar geen gelijk zou hebben dan zou er nu al een dagvaarding bij ze liggen van Best of shopping.
Wat betreft het niet kunnen uitzetten van het apparaat in het Radarfilmpje weet ik zeker dat het hier een defecte schakelaar betrof en niet het weg ebben van de opgebouwde druk.
Om zolang na te spuiten als zichtbaar in het Radar filmpje heb je een behoorlijk reservoir nodig en daarin is niet voorzien.
Verder zie ik in de commercial nogal wat witte wolken opstijgen, dat zijn dure wolkjes die verder niets meer met schoonmaken te doen hebben.[/quote

U schijnt er verstand van te hebben......]

Samia
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:31

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Samia »

Madelieverd schreef:Ik heb de oudere uitvoering van de H2O mop.....daar zit de stoomreiniger er apart bij, misschien dat zoiets beter werkt? Ik heb geen problemen met een druppend apparaat.
Maar, wat ik mij afvraag.....zie dat soms de H2O mop gelijk na proberen is terug gestuurd.....u bljkbaar niet....dan moet u Tel sell niet de schuld geven van een ondeugelijk apparaat, maar uw eigen laksheid.....Vriendelijke groet, fijne voortzetting van deze zonnige woensdag en rest vd week......
Ik heb de mijne gelukkig al teruggestuurd. Ik moet er niet aan denken om dat ding nog een dag langer in huis te hebben.

Samia
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:31

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Samia »

Madelieverd schreef:
Samia schreef:Het apparaat is gewoon onhandig in gebruik. Wanneer ik de knop naar beneden duw, dan gaat ie ook niet gelijk uit. Ik moet het meerdere malen doen voordat ie uit wilt gaan.

Verder heb ik ook de extra accesoire set erbij gekocht en ook die werkt niet naar behoren!
Natuurlijk houdt het apparaat niet direct op met stomen, als het wordt uit gezet....als u een fluitketel van de vuurbron haalt, houdt die ook niet gelijk op met fluiten/stomen......
Soms gaat ie pas na een paar keer uit en andere keren heb ik gewoon de stekker eruit getrokken omdat ie niet uit wilde gaan. Lijkt mij duidelijk genoeg dat dit niet de bedoeling geweest moest zijn van de makers.

Samia
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:31

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Samia »

seconds-out schreef:
Madelieverd schreef: Natuurlijk houdt het apparaat niet direct op met stomen, als het wordt uit gezet....als u een fluitketel van de vuurbron haalt, houdt die ook niet gelijk op met fluiten/stomen......
Vraag me toch af waarom jij zo n waardeloos apparaat met hand en tand verdedigd?
Ja, dat vraag ik me ook af....

mooijer
Berichten: 0
Lid geworden op: 05 mar 2010 09:01

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door mooijer »

hoi. deze mop ken ik niet, maar de stoomreinigers van karcher oa de 1020 die ik zelf heb zijn heel erg goed. Ik vind wat deze dames laten zien ontzettend slecht. En onproferssioneel. De karcher stoomreiniger is mijn linker en rechter arm ik ben zeer tevreden en met mij nog heel veel mensen.

L-Vosje
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door L-Vosje »

mooijer schreef:De karcher stoomreiniger is mijn linker en rechter arm ik ben zeer tevreden en met mij nog heel veel mensen.
Ik heb even gekeken maar behalve dat karcher een goede reputatie heeft op dit gebied staat er bij de specificaties ook netjes de druk opgegeven 3.2 bar, en ja, dan heb je het wel over stoom.
Denk het prijsverschil meer dan waard.

Sailors
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:10

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Sailors »

Karcher zal nooit verkocht worden via die teleshop progjes maar een H2O mop (wat een mop) wel, want iets wat in een teleshop programma te koop aan geboden wordt is ten eerste veel te duur en de apparaten werken gegaranderd niet. Ik snap trouwens totaal niet waarom mensen via deze programma's hun spullen kopen, hebben ze niets te doen of zo????

Wat ik trouwens vermoed is dat mensen die deze tinnif met hand en tand verdedigen zelf in dit circuit van promotie en verkoop zitten.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door seconds-out »

Sailors schreef:Karcher zal nooit verkocht worden via die teleshop progjes maar een H2O mop (wat een mop) wel, want iets wat in een teleshop programma te koop aan geboden wordt is ten eerste veel te duur en de apparaten werken gegaranderd niet. Ik snap trouwens totaal niet waarom mensen via deze programma's hun spullen kopen, hebben ze niets te doen of zo????

Wat ik trouwens vermoed is dat mensen die deze tinnif met hand en tand verdedigen zelf in dit circuit van promotie en verkoop zitten.
H2O moppie en karcher is een step met een racefiets vergelijken.

mevrouw rutte
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 apr 2009 11:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door mevrouw rutte »

Ik heb met veel plezier, ruim 2jaar de witte H2O mop gebruikt: geweldig.
Elke week de badkamer-, toilet en keukenvloer schoongemaakt. Direct na het "moppen "gebruikte ik een droge vloerdoek aan stok, want helemaal droog kreeg ik de vloer niet.
Ik sloot de "sessie "altijd af met het schoonmaken van de deurmatten.
Ik zag de poetsdiva's in de weer met de tapijten en ook ik vond dat ze de boel een beetje beduvelden: ik heb rode wijnvlekken uit mijn vloerbedekking gekregen door met de H2O mop te deppen: iedereen weet dat je nooit vlekken moet wegwrijven, dus ook niet met de mop.

Eind 2009 is mijn trouwe mop ter ziele gegaan, nadat er kortsluiting optrad.
Dat heeft mij weerhouden weer een H2O mop te kopen. Ik heb nu een Duits merk met een gele kleur

Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

Wat ik trouwens vermoed is dat mensen die deze tinnif met hand en tand verdedigen zelf in dit circuit van promotie en verkoop zitten.[/quote]

Hahaaaa, ja joh, ik ontvang per aanbeveling/goede reclame......1000 Euro, hahaaaaaaaaaahaha (wat een mop)

Trouwens....wat denk jij wat die schoonmaakdiva`s ontvangen om juist het tegendeel te beweren?

Sailors
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:10

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Sailors »

Madelieverd schreef:Wat ik trouwens vermoed is dat mensen die deze tinnif met hand en tand verdedigen zelf in dit circuit van promotie en verkoop zitten.
Hahaaaa, ja joh, ik ontvang per aanbeveling/goede reclame......1000 Euro, hahaaaaaaaaaahaha (wat een mop)

Trouwens....wat denk jij wat die schoonmaakdiva`s ontvangen om juist het tegendeel te beweren?[/quote]


Madelieverd wat ben ik blij voor jouw dat je met het promoten en verkopen zo lekker kunt verdienen. Echt door gaan hoor niets mis mee.

L-Vosje
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door L-Vosje »

mevrouw rutte schreef:Ik zag de poetsdiva's in de weer met de tapijten en ook ik vond dat ze de boel een beetje beduvelden: ik heb rode wijnvlekken uit mijn vloerbedekking gekregen door met de H2O mop te deppen: iedereen weet dat je nooit vlekken moet wegwrijven, dus ook niet met de mop.
Even naar de commercial kijken mevrouw, daar worden alle vlekken weg gewreven, ook de zg wijnvlek.

Gesloten