LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
yessica38
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2010 19:10

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door yessica38 »

Hoi allen,

graag wil ik even op dit onderwerp reageren.Het klopt inderdaad dat Hi een foutieve voorlichting/aanbieding geeft.Ik heb zelf begin vorig jaar eindeloos gebeld met ze om alleen al mijn abonnement te verlengen en het uitzoeken van een nieuwe telefoon.Nadat ik uit mijn plaat ben gegaan tegen de manager en verteld dat ik wel een andere provider zoek die me beter te woord kan staan en me helpt ipv mij een oor aan te naaien(ook al jaren klant)konden ze me ineens een aanbod doen.Heb door al de gesprekken die ik heb gehad enz enz toch een aanbod gekregen van 6 maanden gratis abonnement om mij te compenseren.Dus mssn een idee om nogmaals contact op te nemen met ze en laat je ajb niet van kastje naar de muur sturen want daar zijn ze heel goed in.Tevens hebben ze ook een normale nummer waar je ze gratis kan bellen ipv dat het je €0,10ct p/m kost.

Overigens is het ook zo dat als je je abonnement opzeg dat je toch de rest van de tijd de abonnment moet betalen voor de restant looptijd.Als je dus een 2-jarig contract hebt ga je ook 2 jaar lang dat bedrag betalen dus opzeggen lijkt mij geen optie.
Succes en ik hoop dat ze je tegemoet komen.


Groetjes Yessica

Sunshine80
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

Hoi Yessica,

Mag ik vragen wat het (gratis) telefoonnummer dan is?

Mvg,
Sunshine80

yessica38
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2010 19:10

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door yessica38 »

de nummer is 08000346 ipv 1200..succes

Sunshine80
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

yessica38 schreef:de nummer is 08000346 ipv 1200..succes
Thanks! ;)

Ik heb het momenteel niet (meer) nodig, mijn probleem is enige tijd geleden al opgelost.
Maar voor het geval dat... Is het wel handig om dit gratis nummer in mijn bezit te hebben.

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

mich24 schreef:Krijg kaartjes van de Hi Promo die deze week allemaal weer pos rotzooi kwamen brengen...

Alleen bij Hi,2 x zoveel smsjes voor het zelfde geld.
SMS Dubbel Aan naar 1266 of ga naar hi.nl/dubbel
Dubbel Aan is een dienst waarmee je de Hi SMS Verdubbelaar activeert. Met de Hi SMS Verdubbelaar kun je 2 keer zoveel SMS-berichten versturen. Zonder de Hi SMS Verdubbelaar kost ieder SMS-bericht 1 belminuut. Met de Hi SMS Verdubbelaar kun je 2 SMS-berichten versturen voor 1 belminuut. De Hi SMS Verdubbelaar is gratis en je kunt deze dienst activeren door ‘Dubbel Aan’ te SMS’en naar 1266 of via onderstaande link.

http://www.hi.nl/dubbel

Met vriendelijke groet,

Lotte Hi Webcare

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

yessica38 schreef:de nummer is 08000346 ipv 1200..succes
Het telefoonnummer 0800-0346 is voor het afsluiten van nieuwe abonnementen of het verlengen van je abonnement.
Het telefoonnummer 1200 is van de Telefonische Klantenservice. Zij ondersteunen de klanten bij problemen en vraagstukken, ze verlenen telefonisch advies en geven informatie over de producten.

Met vriendelijke groet,

Lotte Hi Webcare

rrenes
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2010 22:00

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door rrenes »

Hi,

Hier wil ik dan toch graag even op reageren! helois? ben blij dat alles voor je opgelost is!:) elke provider heeft zo zijn procedures en methodes om te handelen bij dit soort problemen, jij als klant hebt hier last van. en de provider heeft hier ook last van. namelijk een ontevreden klant.

even voor de duidelijkheid! wat een gezeik en gezeur over KPN of een proivder hier zeg. bij iedre provider kun je deze problemen krijgen. de een is wel blij met zijn provider de ander niet. maar om KPN hier belachelijk staan te maken is gewoon stom en doelloze tijdverdrijf.

Jij als klant bepaalt wat je met je abonnement doet, en die mederwerker aan de telefoon doet zijn best om het juiste te verkopen, zo is dit ook i de winkels en dat een rekening niet naar wens is, of een toestel fouten bevat kan zijn. weet je wat hier het probleem is van helois? zij heeft hier een abonnement afgesloten via de telefoon zonder daadwerkelijk te weten wat zij afsloot? een hi bel en sms of een hi online met 400 belminuten en 800 sms? of heeft ze het toch verkeerd verstaan? we zullen het nooit weten.

Saldo extra naar 1266? omdat het toch niet handig bleek te zijn maar opdoeken?(of had je gewoon niks zinnigs te zeggen) HI!! aplaus! dit is namelijk inderdaad een storing.

stel op jou werk komt er zo een klant die problemen heeft met de proivder, omdat bijvoorbeeld de klantenservice haar niet geholpen heeft zoals zij wenste, misschien wel snauwend was? weet je hoe ze dit noemen? ruis? je ziet namelijk niet iemands zijn/haar expressie uitdrukking in het gezicht. denk je dat ik de hele dag daar voor me lol werkte? of dat ik het puur voor het geld doe? nee dat is niet zo! want asl je daar staat! en je bent er met dat idee, dan wil de provider jou niet in dienst. jij verkoopt het merk/product of dienst! ieder doet dat op zijn manier, en in zijn baantje.

dus waarom KPN afsnauwen? niet echt een zinnige weblog dus. Helois heeft iets afgesloten zonder dit van te voren uitgezocht te hebben. en loopt dan op radar te klagen in de hoop dat radar er iets mee gaat doen? neem aan dat radar ook wel begrijpt dat hier sprake is van ruis:)

groet Remco

Sunshine80
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02

Re: Foute voorlichting door HI KPN bij afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

rrenes schreef:Hi,

Hier wil ik dan toch graag even op reageren! helois? ben blij dat alles voor je opgelost is!:) elke provider heeft zo zijn procedures en methodes om te handelen bij dit soort problemen, jij als klant hebt hier last van. en de provider heeft hier ook last van. namelijk een ontevreden klant.

even voor de duidelijkheid! wat een gezeik en gezeur over KPN of een proivder hier zeg. bij iedre provider kun je deze problemen krijgen. de een is wel blij met zijn provider de ander niet. maar om KPN hier belachelijk staan te maken is gewoon stom en doelloze tijdverdrijf.

Jij als klant bepaalt wat je met je abonnement doet, en die mederwerker aan de telefoon doet zijn best om het juiste te verkopen, zo is dit ook i de winkels en dat een rekening niet naar wens is, of een toestel fouten bevat kan zijn. weet je wat hier het probleem is van helois? zij heeft hier een abonnement afgesloten via de telefoon zonder daadwerkelijk te weten wat zij afsloot? een hi bel en sms of een hi online met 400 belminuten en 800 sms? of heeft ze het toch verkeerd verstaan? we zullen het nooit weten.

Saldo extra naar 1266? omdat het toch niet handig bleek te zijn maar opdoeken?(of had je gewoon niks zinnigs te zeggen) HI!! aplaus! dit is namelijk inderdaad een storing.

stel op jou werk komt er zo een klant die problemen heeft met de proivder, omdat bijvoorbeeld de klantenservice haar niet geholpen heeft zoals zij wenste, misschien wel snauwend was? weet je hoe ze dit noemen? ruis? je ziet namelijk niet iemands zijn/haar expressie uitdrukking in het gezicht. denk je dat ik de hele dag daar voor me lol werkte? of dat ik het puur voor het geld doe? nee dat is niet zo! want asl je daar staat! en je bent er met dat idee, dan wil de provider jou niet in dienst. jij verkoopt het merk/product of dienst! ieder doet dat op zijn manier, en in zijn baantje.

dus waarom KPN afsnauwen? niet echt een zinnige weblog dus. Helois heeft iets afgesloten zonder dit van te voren uitgezocht te hebben. en loopt dan op radar te klagen in de hoop dat radar er iets mee gaat doen? neem aan dat radar ook wel begrijpt dat hier sprake is van ruis:)

groet Remco
En jij werkt zelf bij KPN?

Gesloten