Ik had eigenlijk al mijn bedenkingen een dag nadat ik ja had gezegd, na wat rondvraag bleek het toch erg traag te zijn en vrij kostbaar. Daarnaast heb ik internet niet echt nodig op andere plekken dan thuis en op het werk, dus eigenlijk te enthousiast ja gezegd... Op zich geen probleem, want je kon binnen een maand retourneren, dan verviel het contract.
Afgelopen dinsdag is het afgeleverd en toen begon het. Ik wil het retourneren, maar ze geven alleen een antwoordnummer, geen straat en huisnummer. Naar een postbusadres of antwoordnummer kan ik niet met handtekening voor ontvangst retourneren, wat ik eigenlijk wel wil om te voorkomen dat ze achteraf zeggen dat ze niks ontvangen hebben. In dat geval zijn de kosten 70 euro voor de usb stick en zit er een jaarcontract aan vast. Dat wil ik voorkomen door een bewijs te hebben van verzending.
Gebeld met hun, maar nee, geen adres
Ik stelde voor om het dan zelf in te leveren in Maastricht (de postcode bij het antw. nr. is in Maastricht), maar ook dat kan niet!
Wat is nu wijsheid? Met afleveren vragen ze een geldige inschrijving kvk, paspoort, bankpasje als bewijs, dit wordt zelfs gefotografeerd, maar van hun krijg ik niet eens een simpele straatnaam...
Is er een manier om dit te retourneren met bewijs? Ik moet erbij zeggen dat ik nog geen tijd heb gehad om naar het postkantoor te gaan omdat ik zelf met mijn openingstijden zit, maar wij gebruiken zakelijke verzendsoftware van TNT omdat we veel verzenden (verzekerd, bewijs voor ontvangst, rembours enz) maar met alleen deze beperkte gegevens accepteert het programma dit niet, terwijl normaal alles gewoon verzonden kan worden.
Heeft iemand ervaring met het retourneren naar Vodafone? En wat als het onderweg bv. 'kwijt' raakt tijdens verzenden?
Op zich een hele tevreden Vodafone klant, maar dit vind ik toch heel erg vreemd.