LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ALDI, Lifetec (MD15215) Hartslagmeter
ALDI, Lifetec (MD15215) Hartslagmeter
Ik heb op 03-03-2010 bij de ALDI in Amsterdam een hartslagmeter gekocht. Van het merk: Lifetec (MD15215) Medion.
De hartslagmeter werkt echter niet helemaal naar behoren. De bijgeleverde band maakt geen contact met het horloge waardoor het horloge geen hartslag weer geeft.
Ik heb op verschillende andere sites al gelezen dat er meerder mensen met het zelfde probleem zitten. Ook na het vervangen van de batt. is het probleem niet opgelost.
Mail contact met ALDI is niet mogelijk, want ze hebben geen emailadres op hun site staan. De leverancier MEDION kan pas binnen 3 dagen reageren.
De hartslagmeter werkt echter niet helemaal naar behoren. De bijgeleverde band maakt geen contact met het horloge waardoor het horloge geen hartslag weer geeft.
Ik heb op verschillende andere sites al gelezen dat er meerder mensen met het zelfde probleem zitten. Ook na het vervangen van de batt. is het probleem niet opgelost.
Mail contact met ALDI is niet mogelijk, want ze hebben geen emailadres op hun site staan. De leverancier MEDION kan pas binnen 3 dagen reageren.
Re: ALDI, Lifetec (MD15215) Hartslagmeter
Wommus, even paar tips van mijn kant. Het plaatsen van dezelfde bijdrage op meerdere plekken is volgens mij niet toegestaan op dit forum.
En in de tijd die het gekost om het internet af te speuren naar mensen die ook problemen hebben met dit apparaat en om deze twee bijdragen te maken had je volgens mij ook gewoon naar de Aldi terug kunnen gaan om je geld terug te vragen
En in de tijd die het gekost om het internet af te speuren naar mensen die ook problemen hebben met dit apparaat en om deze twee bijdragen te maken had je volgens mij ook gewoon naar de Aldi terug kunnen gaan om je geld terug te vragen
Hé Wommus,
Bekend probleem. De hartslagmeter maakt gewoon geen contact. De oplossing staat in de handleiding: gebruik ECG-gel, te verkrijgen bij de apotheek.
Maar het kan ook goedkoper, zeker om even te testen of dit de oplossing is.
Maak je borst nat met gewoon kraanwater en breng de band opnieuw aan. Wedden dat ie nu na een paar seconden gaat werken?!
En ben je eenmaal aan het sporten (en aan het zweten) dan blijft het apparaat gewoon werken.
Bekend probleem. De hartslagmeter maakt gewoon geen contact. De oplossing staat in de handleiding: gebruik ECG-gel, te verkrijgen bij de apotheek.
Maar het kan ook goedkoper, zeker om even te testen of dit de oplossing is.
Maak je borst nat met gewoon kraanwater en breng de band opnieuw aan. Wedden dat ie nu na een paar seconden gaat werken?!
En ben je eenmaal aan het sporten (en aan het zweten) dan blijft het apparaat gewoon werken.
-
Ja het klopt ik heb hem ook gekocht wilde al terug gaan naar de winkel.
maar toch nog een keer op internet gekeken.
borst nat gemaakt met water en het werkt goed.
maar toch nog een keer op internet gekeken.
borst nat gemaakt met water en het werkt goed.
Bedankt daar heb ik wat aan!!
-
Beetje off topic en vooral ook erg laat maar weet er iemand toevallig nog goeie koopjes voor hartslagmeters ergens momenteel?
Grtz
Olivier
Grtz
Olivier
-
wommus schreef:De hartslagmeter werkt echter niet helemaal naar behoren
LOL kidding me right? Wat dacht je dan, medische equipment bij de supermarkt? Proest.
Ik heb ook een goedkope hartslagmeter. Bij deze, maar vaak ook bij de wat duurdere merken moet je een vochtige substansie tussen de meter en je borst toevoegen voor de geleiding.