LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Had Groeivermogen van Fortis Bank komt dit overeen met Legio

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Is dit ook een legio produkt

ja
1
25%
nee
1
25%
zo ja kan ik me dan ergens bij een belangen vereniging aansluiten??
2
50%

Totaal aantal stemmen: 4

ecom

Had Groeivermogen van Fortis Bank komt dit overeen met Legio

Ongelezen bericht door ecom »

Hallo allemaal,

nu 6 jaar geleden ben ik een contract aangegaan met de fortis bank met het produck Groei Vermogen. Ik kon voor 5 10 of 15 jaar meedoen. Heb toen gekozen voor 5 jaar. Heb toen in een keer het bedrag betaald wat ik wilde inleggen. Na die 5 jaar kreeg ik een bericht of ik verder wilde gaan of niet. Ik wilde niet verder gaan want ik zou een huis gaan komen in dat jaar. En had dit geld dan nodig voor aanschaf inboedel e.d. Toen kreeg ik dus te horen dat ik dan het contract zou moeten afkopen. :evil: Want ik had een restschuld. Mijn vraag is nu: heeft iemand dit ook meegemaakt??? :?: :?: :?: En is dit ook een product vergelijkbaar met Legio Lease. Ik heb besloten om de aandelen te komen en naar mijn huidige effectendepot over te hevelen. In de hoop dat het in de toekomst weer beter zal gaan met de beurs. (zodat ik mijn geld weer terug kan verdienen.

Graag uw reactie :) :roll:

Roel

Re: Had Groeivermogen van Fortis Bank komt dit overeen met Legio

Ongelezen bericht door Roel »

Het is niet helemaal hetzelfde, maar het komt wel op hetzelfde neer.
Ik zou eens gaan kijken op de website van Pay-back. Daar tref je een berg informatie over dit product.
Groet,
Roel

ecom

Ongelezen bericht door ecom »

Bedankt voor de tip ik zal zeker op deze site gaan kijken. Trouwens ben nu een jaar van dit product af. Moest er geld op toe leggen, om de aandelen in mijn bezit te krijgen. Kan ik jaar na dato nog eventueel rechten claimen dan??

Mvg

:?: :?:

Roel

Ongelezen bericht door Roel »

Binnen n jaar na dato moet je een klacht indienen,
weet niet exact wat de verjaringstermijn is.
Groet,
Roel

Gesloten