LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GGN Utrecht, in naam der koningin

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door snepke »

witte angora schreef: Maar als je weet hoe goed Deurwaarder Mark, Guusje61 en Pavlova op het forum bezig zijn... Ik ben blij dat ze er zijn, leer veel van hen, en velen met mij, denk ik. Beter gezegd: weet ik.



Persoonlijk denk ik dat jij dat ook beter kunt doen. Anderen een beetje steun geven, maar de echte adviezen overlaten aan degenen wiens dagelijks werk het is. :wink:
  • Dit ben ik volkomen met je eens en ik weet zeker dat kruisvaarder er ook nog veel van kan leren :mrgreen:

De Kruisvaarder
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 dec 2008 12:34

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door De Kruisvaarder »

Leuke reacties, maar als je ruim 11 jaar op een debiteurenafdeling werkt en elke dag te maken heb met debiteuren, zo wel schriftelijk als aan de telefoon en dagelijks de DW (dus ook GGN) en het incassobureau aan de lijn hebt om dagvaardingen uit te laten brengen, vorderingen over te dragen en weer in te trekken, rechtszaken hebt gevoerd, voorbereidingen etc., dan denk ik, dat ik heus wel een beetje weet waar over het gaat, net zo goed als de DW. Jullie moeten eens weten hoeveel vorderingen wij dagelijks overdragen, hoeveel vonnissen wij krijgen etc. Wij hebben klanten die gemiddeld drie dossiers bij deurwaarderskantoren hebben lopen. Wij hadden in het verleden een vaste zittingsdag bij de Kantonrechter in Rotterdam. Dus genoeg stof gezien en gelezen.

De gene die twijfelt aan mijn kennis is DW Mark, hij geeft in zijn laatste gedeelte van zijn reactie aan, dat ik er weinig van bak. Ik heb nooit gezegd, dat hij niet goed zit, met zijn informatie. Ik heb alleen maar een vraag gesteld en nog geen eens aan hem, maar aan de gene die het topic is gestart, n.a.v. het volgende:

Gisteren ontving ik een brief van GGN utrecht dat er blijkbaar een deurwaarder aan de deur is geweest om een grosse af te geven in naam van koningin. Nu staat er dat ik binnen 2 dagen moet betalen, maar er zit ook een antwoordvel bij waar ik mijn inkomsten uitgave

Dat vind ik dus heel raar, een melding maken van het uitgeven van een dagvaarding en je mag toch binnen 2 dagen betalen. Ik heb geleerd dat een dagvaarding niet zomaar ingetrokken kan worden en dat de DW daar heel moeilijk overdoet, als je als opdrachtgever hier om verzoekt, omdat ze met de kosten zitten van het exploot etc. Daarnaast kan de schuldenaar altijd betalen voor zitting, maar dan moet de DW, dit altijd vragen aan de opdrachtgever.
Tevens zijn de rechters daar ook niet altijd blij mee, dit geven ze door aan de
DW, die dat weer vermelden aan ons.
Mij was namelijk het voortraject niet bekend en dat heeft zij volgens mij ook niet gemeld, dus een terechte vraag, als ik vraag of ze een sommatie heeft gehad, want een DW mag nooit rauwelings dagvaarden. In de dagvaarding wordt ook vermeld en ook in de eventuele conclusie of de gedaagde een sommatie heeft gehad.

Wat betreft verhaal onderzoeken, dat is heel normaal, men moet eens weten hoeveel afboekvoorstellen wij krijgen van de deurwaarderskantoren, met de gekste meldingen, waarom er geen verhaal is. Het doen van een verhaalsonderzoek heeft te maken met het nut van het dagvaarden.

Wat betreft het betekenen van een vonnis, daar moet de DW ook toestemming voor hebben van de opdrachtgever. Een DW is niet iemand die zelf kan bepalen wat er moet gebeuren, daar is altijd de opdrachtgever voor. Een opdrachtgever moet altijd toestemming geven voor de wijze waarop er gevorderd mag worden. Wij laten bijvoorbeeld alleen beslag leggen op het inkomen. De DW mag van ons geen beslag leggen op de bezittingen.
Verder kan een DW wel zeggen, natuurlijk mw of mijnheer u krijgt een betalingsregeling van ons. De opdrachtgever bepaald of dat mag ja of nee, daar worden zogehete onderlinge afspraken van gemaakt. Wij maken dagelijks mee, dat debiteuren bellen met de melding; "dan vraag ik wel een betalingsregeling aan het incassobureau of de DW". Dan zeggen wij altijd; "ook daar worden de zelfde voorwaarden gehanteerd als bij ons".

Verder ben ik niks aan het bewijzen, alleen geef ik een reactie op iemand, die
meent mij te moeten schofferen, terwijl ik gewoon informatie vraag om zo verder te kunnen helpen. Dat mijn reacties lang zijn aan het adres van de DW, komt omdat ik wat onregelmatigheden in zijn antwoorden meent te ontdekken.
Met name het verhaal van het dagvaarden, een dagvaarding hoef je niet perse in persoon te overhandigen.
Zijn antwoord had heel kort kunnen zijn: "ja mw heeft sommaties gehad" dan was het klaar.

Kijk de DW, preekt natuurlijk vanuit zijn eigen Parochie. Ik daar in tegen, zit aan de kant die de vorderingen uit handen geeft aan het deurwaarderskantoor, dat houdt in, dat ik hele andere belangrijke informatie kan geven omdat ik weet hoe sommige deurwaarderskantoren en incassobureaus werken, dus ook GGN.

Nogmaals, ik ben mij hier niet aan het bewijzen, maar voor mij zelf aan het opkomen en dat recht heb ik. Een prettig weekend:x

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door Guusje61 »

Dit moet me toch even van het hart ...
De Kruisvaarder schreef: Leuke reacties, maar als je ruim 11 jaar op een debiteurenafdeling werkt en elke dag te maken heb met debiteuren, zo wel schriftelijk als aan de telefoon en dagelijks de DW (dus ook GGN) en het incassobureau aan de lijn hebt om dagvaardingen uit te laten brengen,....
Ik ben op 17-jarige leeftijd op een debiteurenafdeling begonnen, ondertussen 48 jaar, op debiteuren- en deurwaardersgebied dus enige ervaring opgedaan.
En tot op heden heb ik in Mark's antwoorden geen onregelmatigheden terug gevonden.
De Kruisvaarder schreef: Gisteren ontving ik een brief van GGN utrecht dat er blijkbaar een deurwaarder aan de deur is geweest om een grosse af te geven in naam van koningin. Nu staat er dat ik binnen 2 dagen moet betalen, maar er zit ook een antwoordvel bij waar ik mijn inkomsten uitgave
Dat vind ik dus heel raar, een melding maken van het uitgeven van een dagvaarding en je mag toch binnen 2 dagen betalen.
Hier haal je toch heel duidelijk twee zeer belangrijke dingen door elkaar.
Een grosse is een titel, in dit geval denk ik wel een vonnis. Conform de wet wordt er dus een bevel tot betaling binnen twee dagen gedaan. Een antwoordvel wordt over het algemeen standaard meebetekend.
Je zegt daarbij dat je het raar vindt dat bij een dagvaarding een tweedagentermijn gegeven wordt. Hier is dus helemaal geen dagvaarding betekend.
De Kruisvaarder schreef:Ik heb geleerd dat een dagvaarding niet zomaar ingetrokken kan worden en dat de DW daar heel moeilijk overdoet, als je als opdrachtgever hier om verzoekt, omdat ze met de kosten zitten van het exploot etc. Daarnaast kan de schuldenaar altijd betalen voor zitting, maar dan moet de DW, dit altijd vragen aan de opdrachtgever.
Tevens zijn de rechters daar ook niet altijd blij mee, dit geven ze door aan de
DW, die dat weer vermelden aan ons.
Op verzoek van de opdrachtgever kan 'om haar moverende redenen' elke dagvaarding ingetrokken worden. En de opdrachtgever weet dan zelf heel goed dat hij de kosten van de deurwaarder moet betalen, en toch zijn er opdrachtgevers die toch laten intrekken. En ik ben nog geen rechter tegen gekomen die het hier niet mee eens was, of die desondanks een vonnis wil uitspreken.
Als de deurwaarder weet dat de complete (geld)vordering is voldaan (incl kosten dagvaarding etc) dan moet hij de dagvaarding intrekken. Er is dan namelijk geen rechtsgrond meer om de procedure voort te zetten.
De Kruisvaarder schreef:Wat betreft verhaal onderzoeken, dat is heel normaal, men moet eens weten hoeveel afboekvoorstellen wij krijgen van de deurwaarderskantoren, met de gekste meldingen, waarom er geen verhaal is. Het doen van een verhaalsonderzoek heeft te maken met het nut van het dagvaarden.
Een verhaalsonderzoek voorafgaande aan een dagvaarding gebeurt op verzoek van de opdrachtgever, die neemt dan ook het financieel risico van het onderzoek.
Je had in een eerder bericht aangegeven dat vorderingen terug kwamen met de mededeling geen bel of gordijnen dicht. Dit zijn voor mij geen situaties om een zaak terug te sturen. Maar als je uitsluitend beslag wil laten leggen op de inkomsten en die zijn al volledig belast met meerdere beslagen dan loop je eerder het risico dat een dossier oninbaar retour komt.

En ja, de opdrachtgever bepaalt het hoe, wat, wanneer. En ook of er al of niet een regeling wordt toegestaan. Maar een deurwaarder zal altijd advies voor een regeling geven als de situatie zich daarvoor leent (als er dus geen alternatieven zijn).

De Kruisvaarder
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 dec 2008 12:34

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door De Kruisvaarder »

Eindelijk een normale reactie. Dankje Guusje61.

Ik lees nu al meer dan een jaar dit topic.
De vragen die de mensen hier stellen, zijn ook de vragen die
wij dagelijks voorgelegd krijgen van onze debiteuren.

Dus ik dacht bij mijzelf, laat ik ook eens eenkeer, een reactie plaatsen.
Ik was gewoon benieuwd, naar het voortraject, omdat ervaring leert,
dat mensen gelijk aan de bel hangen; Ik heb opeens een vonnis gekregen,
heb nooit iets van de DW gehoord. Ik adviseer mensen meestal gewoon
naar de zitting te gaan en daar hun verhaal te doen. De rechter eet je heus
niet op. Ik begrijp dat mensen, dat soms een brug te ver vinden of eng.
Wij zullen zaken ook niet zomaar intrekken, tenzij iemand alles in eenkeer
wil betalen, maar dat gebeurd weinig.

Ik blijf het topic gewoon volgen en daar waar nodig, aanvullende informatie
geven. Het is misschien soms een voordeel, dat ik, om het zomaar te zeggen,
de opdrachtgever ben. Tenslotte krijgen wij de zelfde debiteuren aan de lijn, die jullie ook dagelijks te woord moeten staan. Alleen ik zit wat dichter bij de "oorzaak", waardoor ik mensen kan adviseren om beter maar bij de oprachtgever te betalen dan het zover te laten komen dat het uit handen
gegeven moet worden aan de DW.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door snepke »

Dus jij bent gewoon een incassomedewerker?Die praten toch alleen voor zichzelf,meestal kun je daar niet mee praten.Ze zeggen gelijk betalen,ook al is te vordering niet terecht,
  • En ze zijn meestal niet al te vriendelijk
Laatst gewijzigd door snepke op 07 mar 2010 19:34, 2 keer totaal gewijzigd.

De Kruisvaarder
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 dec 2008 12:34

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door De Kruisvaarder »

sorry Snepke, maar ik ben geen gewone incassomederwerker en die reactie
van jou vindt totaal geen pas.
Mijn collega's en ik hebben de zelfde opleiding moeten volgen die medewerkers
bij een incasso en deurwaarderkantoor hebben gekregen.
Ook wij moeten weten hoe het vordering/verbintennissenrecht werkt.
Ook wij moesten weten van de DW hoe je een dagvaarding moet opstellen, want daar hebben wij 2 jaar lang les van gekregen. Ook hoe gerechtelijke
procedures werken etc. Daarbij zijn medewerkers van een deurwaarders-
kantoor en incassobreau ook "gewoon" incassomedewerkers.
Voor alle duidelijkheid, ik werk niet bij een incassobureau!!!!!!
Maar bij een Zorgverzekeraar.

Dat mensen een keer niet kunnen betalen kan gebeuren, maar niet
ons voor teringlijders uitmaken aan de telefoon, wat vaak gebeurd.
Mensen die bellen en zeggen, dat ze niet kunnen betalen, terwijl ze wel op vakantie gaan. Dat vergeet je zeker en al die andere verhalen.
Ga er maar vanuit, dat 99% van de achterstand die een debiteur
heeft klopt. Als je gewoon normaal doet aan de telefoon en
op tijd betaald, dan hoefje ons ook niet te bellen en uit te schelden.
Wel zorg van ons willen ontvangen, maar niet betalen, hoe vind jij, dat dan?

Mocht je willen reageren, graag een normale reactie.

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door Guusje61 »

Deze hele discussie gaat nu off-topic verder.
Ik denk dat TS er met DW Mark er wel uit is. Kunnen we nu stoppen :?:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door snepke »

Sorry Guusje maar ik heb geen al te beste ervaringen met incassomedewerkers.Ik geef gewoon mijn mening,zoals ik het ervaren heb.En ik heb goede adviezen van deurwaarder Mark en Pavlova gehad en daar waren geen foute adviezen bij.

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk inderdaad dat TS en Deurwaarder Mark er in zoverre uit zijn dat ze prima in staat zijn IRL de kwestie verder te behandelen en naar een oplossing te zoeken.

En daar was het TS om te doen.

Het zal niet met een kop koffie zijn, maar ik denk, zoals ik Deurwaarder Mark ken, en zoals ik de posts van TS lees, dat de komende gesprekken met voldoende respect en openhartigheid gevoerd zullen worden om een en ander netjes af te handelen. Ook als TS nog verdere vragen heeft naar Deurwaarder Mark toe, of als dingen nog niet helemaal duidelijk zijn, zullen zij er beiden heus wel uitkomen.

Al het andere is feitelijk off-topic. In dit topic dan. :wink:

Dus ik denk inderdaad dat wat dat betreft het topic gesloten kan worden.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door Pavlova »

snepke schreef:Sorry Guusje maar ik heb geen al te beste ervaringen met incassomedewerkers.Ik geef gewoon mijn mening,zoals ik het ervaren heb.En ik heb goede adviezen van deurwaarder Mark en Pavlova gehad en daar waren geen foute adviezen bij.
:oops: Ik ben medewerkster op een deurwaarderskantoor, en dat kun je ook wel omschrijven als incassomedewerker, of medewerker inning, als het beestje maar een naam heeft. We zijn niet allemaal hetzelfde hoor.

@ De Kruisvaarder: Ik wil niet gaan afgeven op je kennis, maar ik moet zeggen dat het wel duidelijk is dat je niet goed op de hoogte bent van hoe het er daadwerkelijk aan toegaat op een deurwaarderskantoor.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door snepke »

Pavlova schreef:
:oops: Ik ben medewerkster op een deurwaarderskantoor, en dat kun je ook wel omschrijven als incassomedewerker, of medewerker inning, als het beestje maar een naam heeft. We zijn niet allemaal hetzelfde hoor.
  • Gelukkig niet.En ik ben echt wel wijzer geworden van je antwoorden op vragen, door anderen of door mij gesteld.En ik weet nu ook wat een incassoburo mag en niet mag,en wat ik van een deurwaarder kan verwachten.

De Kruisvaarder
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 dec 2008 12:34

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door De Kruisvaarder »

Dit is de laatste reactie, hierop het forum. Ik vind het wel goed met jullie
hier, als je amper in staat bent om normaal te reageren en alleen
maar iemand onder uit wil halen en zwart wil maken, dan is het
voor mij duidelijk dat ik niet bij deze mensen hoor.

Nog wel een ding, wij moeten vaak genoeg de medewerkers van
diverse incassobureau's en deurwaarderskantoren wijzen op
de soms groffe nalatigheid en foute die ze maken, waardoor
wij problemen krijgen met het incasseren van onze vorderingen
en daar valt GGN ook onder.

Vriendelijke groet en het beste met jullie!!!!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door snepke »

De Kruisvaarder schreef:Dit is de laatste reactie, hierop het forum. Ik vind het wel goed met jullie
hier, als je amper in staat bent om normaal te reageren en alleen
maar iemand onder uit wil halen en zwart wil maken, dan is het
voor mij duidelijk dat ik niet bij deze mensen hoor.
  • Wie reageert hier niet normaal?Wie maakt hier iemand zwart?
  • Wie haalt hier iemand onderuit?Wij niet hoor

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door Pavlova »

De Kruisvaarder schreef:Dit is de laatste reactie, hierop het forum. Ik vind het wel goed met jullie
hier, als je amper in staat bent om normaal te reageren en alleen
maar iemand onder uit wil halen en zwart wil maken, dan is het
voor mij duidelijk dat ik niet bij deze mensen hoor.

Nog wel een ding, wij moeten vaak genoeg de medewerkers van
diverse incassobureau's en deurwaarderskantoren wijzen op
de soms groffe nalatigheid en foute die ze maken, waardoor
wij problemen krijgen met het incasseren van onze vorderingen
en daar valt GGN ook onder.

Vriendelijke groet en het beste met jullie!!!!
Jammer dat het zo moet lopen. Nu is het zo dat ook ik als medewerkster van een deurwaarderskantoor ook onze opdrachtgevers moet wijzen op grove nalatigheid en op fouten die ze maken. Dat gebeurt dus ook. Ik weet niet wat je aan wil tonen met je opmerking dat je diverse incassobureau's en deurwaarderskantoren op "groffe nalatigheid en foute "[sic!] die ze maken moet wijzen, maar kennelijk is dit bedoeld om aan te tonen dat iemand als Deurwaarder Mark ook ongelijk kan hebben, of zoals je al eerder opmerkte dat de informatie van hem niet altijd juist is (ik zie dat nergens door je toegelicht).

Als je jezelf zo op de borst gaat kloppen aangaande je opleiding, kennis en ervaring maar intussen uit je reacties blijkt dat je wel de klok hebt horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt, en spellingsfouten maakt, dan is het ook niet raar dat er vraagtekens worden geplaatst bij je deskundigheid. Als je dan ook de kennis van een deurwaarder in twijfel gaat trekken wordt het des te ongeloofwaardiger.

Ik ben van mening dat er normaal op je is gereageerd tot nu toe. Jammer dat je het ander opvat. Evenwel, ook voor jouw wens ik het beste!

Innies
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 feb 2010 08:59

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door Innies »

Van mij mag hij op slot, ik kom er hopelijk wel uit met GGN en met de deurwaarder. Bedankt voor al het advies, maar het lijkt me handiger dat dit topic de ijskast ingaat nu het eigenlijk niet meer over mijn vraag gaat, maar over hele andere dingen.

Nogmaals bedankt voor het advies,

:)

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Kruisvaarder:
Nog wel een ding, wij moeten vaak genoeg de medewerkers van
diverse incassobureau's en deurwaarderskantoren wijzen op
de soms groffe nalatigheid en foute die ze maken, waardoor
wij problemen krijgen met het incasseren van onze vorderingen
en daar valt GGN ook onder.
Jij wijst de mederwerkers in kwestie op dingen die in JOUW opinie fout zijn, of ze echt fout zijn is een ander verhaal. Ik denk eerder dat de medewerkers in kwestie, in tegenstelling tot wat jij blijkbaar denkt, geen schoothondjes zijn die braaf op jouw commando gaan blaffen, zitten en liggen. Helaas voor jou.

Precies wat Pavlova zegt: je roept van alles, maar onderbouwt niks.

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Innies:

In een eerdere post schreef ik dit:
Ik denk inderdaad dat TS en Deurwaarder Mark er in zoverre uit zijn dat ze prima in staat zijn IRL de kwestie verder te behandelen en naar een oplossing te zoeken.

En daar was het TS om te doen.

Het zal niet met een kop koffie zijn, maar ik denk, zoals ik Deurwaarder Mark ken, en zoals ik de posts van TS lees, dat de komende gesprekken met voldoende respect en openhartigheid gevoerd zullen worden om een en ander netjes af te handelen. Ook als TS nog verdere vragen heeft naar Deurwaarder Mark toe, of als dingen nog niet helemaal duidelijk zijn, zullen zij er beiden heus wel uitkomen
Het zal even niet makkelijk worden, in financieel opzicht dan, maar ik denk er wel iets fatsoenlijks geregeld gaat worden.

Wel zul je uiteraard alle gegevens moeten aanleveren die Deurwaarder Mark je zal vragen, en zul je alle acties moeten ondernemen die hij je adviseert. Maar dat gaat je wel lukken, dat vertrouwen heb ik wel.

In ieder geval wens ik je sterkte de komende tijd.

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door malaga »

De Kruisvaarder schreef:Dit is de laatste reactie, hierop het forum. Ik vind het wel goed met jullie
hier, als je amper in staat bent om normaal te reageren en alleen
maar iemand onder uit wil halen en zwart wil maken, dan is het
voor mij duidelijk dat ik niet bij deze mensen hoor.


Vriendelijke groet en het beste met jullie!!!!
Ja kruisvaarder, als je niet in het patroon past of verweer doet, dan krijg je de hele pups over je heen.
Heb er ook de ervaring moeten maken, dan worden dingen geschreven, wat helemaal niet meer het onderwerp is!
Denk zo als ik: er zijn nog mensen welke zich op deze wijze moeten profilieren !
Sterkte !

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Innies schreef:Van mij mag hij op slot, ik kom er hopelijk wel uit met GGN en met de deurwaarder. Bedankt voor al het advies, maar het lijkt me handiger dat dit topic de ijskast ingaat nu het eigenlijk niet meer over mijn vraag gaat, maar over hele andere dingen.

Nogmaals bedankt voor het advies,

:)
Ha Innies,

Graag gedaan!

't Is leuk om te zien wat er allemaal kan gebeuren als je een weekend niet online bent, maar nu jij tevreden bent en je vragen zijn beantwoord kunnen we het hier inderdaad beter bij laten denk ik.

Een fijne week allemaal!
Laatst gewijzigd door Deurwaarder Mark op 18 mar 2010 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Branziej
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2010 08:36

Re: GGN Utrecht, in naam der koningin

Ongelezen bericht door Branziej »

GGN is een lachertje en dat dwangbevel helemaal, communicatie binnen GGN is niet geweldig je moet wachten tot de zaak behandelaar je ooit een keer belt. :x

Gesloten