LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Leon Buijs
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2008 18:03

Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Leon Buijs »

Al dagen probeer ik mijn online BTW factuur te zien te krijgen, zodat ik die kan uitprinten voor mijn administratie. Dit lukt niet, als je probeert in te loggen krijg je te zien:

Vanwege een technische storing heeft u op dit moment geen toegang tot Mijn Telfort. Onze excuses voor het ongemak.

Ze weten dus dat er een storing is en dat duurt al dagen, maar toch laten ze je éérst inloggen voor je dat te zien krijgt :evil:

Branziej
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2010 08:36

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Branziej »

Algemeen bekend, Telfort is goedkoop maar service ho maar. Beste is gewoon om een specifieke factuur per post te ontvangen. :)

Dirkie
Berichten: 2940
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Dirkie »

Bij mij werkt het wel gewoon, ik heb het zojuist nog even geprobeerd.
En in het storing overzicht wordt er ook geen melding van gemaakt.

Leon Buijs
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2008 18:03

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Leon Buijs »

@Dirkie Apart, want ik heb het vandaag al drie keer geprobeerd en ik kom er nog steeds niet in.

Toen ik via de site een mailtje wilde sturen hierover, dus juiste pagina gezocht, mailtje getypt, catcha overgetypt, telefoonnummer nog maar eens ingevuld.. krijg ik doodleuk te zien dat ook dat niet lukt vanwege, jawel 'een technische storing'. :evil: Aaargh!!

Ja, je kan ook bellen, à 30 cent per minuut. En dan zeker weer een half uur in de wacht staan, dacht het niet.

pineapple
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 mei 2007 23:46

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door pineapple »

Ik kan gewoon inloggen. Ik heb geen last van storing. Ik kan gewoon m'n facturen inzien. Ik snap het niet dat je niet kan inloggen

Leon Buijs
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2008 18:03

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Leon Buijs »

Dat er ook mensen zijn die er wel in komen is natuurlijk heel mooi. Voor hen. :|

Ik heb wel een linkje voor iedereen die er zelf wel in kan:
https://telfort.nl/mijntelfort/mobiel/i ... =no_access

Dirkie
Berichten: 2940
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Dirkie »

Aha, nu snap ik het. Ik log in op Mijn Telfort en dan Internet en niet op Mobiel. Vandaar het verschil dus :( .

Leon Buijs
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2008 18:03

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Leon Buijs »

Ook nu probeer ik alweer een paar dagen in te loggen, maar het #$% systeem is weer eens down. Het lijkt er op dat het eerder regel dan uitzonder is, die technische storing!?

Nog een twitter gestuurd naar #telfort maar geen enkele reactie gehad. Fijne club is het toch, dat Telfort.. :x

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort nu al dagen technische storing mijntelfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Ik ben uw Tweet vandaag nog niet tegengekomen.
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Hugo

Gesloten