Verleden jaar 2009 wou ik mijn abbonement opzeggen,Maar krijg van een medewerker van online een mooi aanbod.
En dat was als ik zou blijven zou ik nog maar 17.50 gaan betalen in plaats van 29 euro.
Maar wat blijkt ik betaal dus nog steeds 29euro,Gebeld met online 2weken terug en die mevrouw gaf toe dat het klopte dat de afspraak 17.50euro is.
Maar dat ik in maart even terug moets bellen dan konden ze het voor elkaar maken.
Dus vandaag gebeld en jahoor ze wisten van niets,ik was woeden en heb gelijk mijn abo opgezegd,Vanaf 6 april.
Mensen ik voel me opgelicht en vies genaaid
Dit wou ik even kwijt.
Groetjes
Jackie
En krijg vandaag een email dat het op 07-05-2010 pas word beeindigt.
Mensen bedenk goed voor je naar online gaat
Ik vind het oplichters 1ste klas
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online liegt en bedriegt
Re: Online liegt en bedriegt
Ik adviseer iedereen die niet om z'n geld geeft naar online te gaan. Ik ben door deze dievenbende van Online redelijk wat geld kwijt geraakt, maar een oplossing bieden ze alleen over de telefoon, als dan later blijkt dat de afspraak niet nagekomen word is er niemand die er nog van weet. Schriftelijke klachten worden vrij rap behandeld, maar dan is het opeens geen probleem van Online.
Je kan er stappen tegen ondernemen, maar de kosten zijn in dat geval weer hoger als de baten omdat het om relatief lage bedragen gaat. Op die manier komen ze iedere keer weer weg met die dieven praktijken..
Je kan er stappen tegen ondernemen, maar de kosten zijn in dat geval weer hoger als de baten omdat het om relatief lage bedragen gaat. Op die manier komen ze iedere keer weer weg met die dieven praktijken..
Heel vervelend dat dit allemaal gebeurd is maar om het dievenbende en oplichters te noemen is onjuist.
Dit zijn namelijk duidelijk administratieve fouten en geen oplichting.
Dit zijn namelijk duidelijk administratieve fouten en geen oplichting.
In geval van TS wel, maar ook hier is TS de dupe omdat het lijkt alsof de 'administratieve fouten' altijd in voordeel van Online zijn.. Zo proberen ze toch mensen te houden die anders lang en breed naar een andere provider zouden zijn gegaan maar komen ze gewoon afspraken niet na..
Athoz, valt me op dat op iedere plek waar je kan je je gal aan het spuwen bent. Ik heb je destijds proberen te verklaren waarom online het naar alle waarschijnlijkheid het op die manier heeft aangepakt. Dat klantenservice medewerkers dingen hebben toegezegd die niet zijn nagekomen dat is niet netjes, volkomen met je eens. Dat na een foutieve overboeking van jezelf het bedrag is verrekend in plaats van teruggestort is in jouw situatie lastig geweest maar helaas door niemand te voorkomen. Zo is dat proces blijkbaar ingericht. Dat je uiteindelijk benaderd bent na een brief en dat online uitleg heeft gegeven en je belkosten heeft vergoed, plijt dan toch wel weer voor online. Misschien heb je er een zure nasmaak aan overgehouden maar om het nou overal er zo dik bovenop te leggen, niet nodig!
Jup en dat snap ik ook helemaal.. Maar online blijft stug volhouden dat ze niet fout zijn, en dat zijn ze wel. Dat de medewerkers toezeggingen doen die ze niet nakomen gebeurd ook wel vaker. Dat het administratief makkelijk is voor ze om te verrekenen snap ik ook nog. Maar ik blijf negatief over ze, want Online heeft namelijk ook die telefoonkosten niet vergoed, dus op geen enkele manier houden ze zich aan de afspraken.. Ja dan blijft Online in mijn ogen een corrupt zooitje, sorry
Ik zal dan ook eens wat positiefs over Online neerzetten: Ik heb nu al in geen 2 weken meer storing of een onderbreking van m'n connectie gehad... Zo beter dan?
Ik zal dan ook eens wat positiefs over Online neerzetten: Ik heb nu al in geen 2 weken meer storing of een onderbreking van m'n connectie gehad... Zo beter dan?
Hehe, het glas gaat van half leeg naar half vol
Dat wel, maar voorlopig is het nog steeds 'maar' half voloppie11 schreef:Hehe, het glas gaat van half leeg naar half vol