LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort en service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RoelLemmer
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 jan 2010 20:52

Telfort en service

Ongelezen bericht door RoelLemmer »

Op 12 januari 's avonds gebeld met de klantenservice van Telfort. Over de opzegging van één van mijn twee abonnementen. Per 24-3 loopt deze af.
Klantenservice zegt toe dit abonnement per die datum te zullen beeindigen.
Tot mijn grote verbazing wordt dezelfde avond nog het nummer afgesloten, kan ik (mijn betere helft) dus niet meer bellen!
Op de volgende dagen 13 en 14 januari met mijn andere nummer gebeld om dit weer recht te zetten en steeds de garantie dat het meteen geregeld zal worden.
Totdat er iemand eindelijk meldt dat je de telefoon aan en uit moet zetten.
Eindelijk is bellen weer mogelijk.
Kost echter wel 20 á 25 euro belkosten met mijn providers eigen klantenservice.
Doe even normaal Telfort! Jullie hebben dit probleem veroorzaakt.

Brief aan Telfort gestuurd met het verzoek om deze kosten te crediteren op de volgende rekening en het schriftelijk opzeggen van beide abonnementen. Krijg ik op twee verschillende dagen, twee verschillende opzegbevestigingen (dus 4 brieven voor 2 opzeggingen) waarin ze het betreuren dat ik opzeg en dat ze wanneer ik mij bedenk nog wel wat leuke verlengingen voor mij hebben.
Geen excuses voor het afsluiten en over crediteren al helemaal geen enkele melding.
Laatst gewijzigd door RoelLemmer op 09 mar 2010 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

sjaak9
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 feb 2010 20:10

Re: Telfort en service

Ongelezen bericht door sjaak9 »

telfort is een onderdeel van kpn en heeft dus dezelfde service
bij hen geld alleen maar hoe kan ik het meeste geld verdienen aan de burgen met zijn telefoon
ik ben blij dat je alles heb opgezegt want ik zou graag willen dat ze daar bij kpn(telfort) eens wakker worden en de burger eens de service gaan verlenen die ze verdienen tegen een aannemelijke prijs
opzeggen van telfort en kpn en tele 2 abbonementen dat zouden meer mensen moeten doen
wat mij betreft gefeliciteerd met je beslissing

gr
sjaak

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort en service

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@RoelLemmer

Ik heb begrip voor uw reactie. Administratief hebben wij in dit geval niet netjes gehandeld. Mijn excuses hiervoor.

Ook bied ik mijn excuses aan omdat uw simkaart zonder notificatie per direct van het netwerk is afgesloten. Graag duik ik alsnog in uw dossier.

De door u gemaakte telefoonkosten wil ik voor u crediteren. In een PB kunt u uw naw-gegevens en het betreffende 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Telfort en service

Ongelezen bericht door mich24 »

sjaak9 schreef:telfort is een onderdeel van kpn en heeft dus dezelfde service
bij hen geld alleen maar hoe kan ik het meeste geld verdienen aan de burgen met zijn telefoon
ik ben blij dat je alles heb opgezegt want ik zou graag willen dat ze daar bij kpn(telfort) eens wakker worden en de burger eens de service gaan verlenen die ze verdienen tegen een aannemelijke prijs
opzeggen van telfort en kpn en tele 2 abbonementen dat zouden meer mensen moeten doen
wat mij betreft gefeliciteerd met je beslissing

gr
sjaak
Kom dr maar in Sjaak :roll:

RoelLemmer
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 jan 2010 20:52

Re: Telfort en service

Ongelezen bericht door RoelLemmer »

Telfort webcare bedankt voor de goede service.

Voor de overigen: Telfort heeft de gehele rekening over februari gecrediteerd als tegemoetkoming. Kijk zo hoort het nou! :D

Met dank aan Daphne.

Gesloten