LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Starguide Castingbureau

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Aicha

Re: Starguide Castingbureau

Ongelezen bericht door Aicha »

Hallo beste mensen,

ik heb ook een aantal problemen gehad met de starguide, na verscheidene mailtjes te hebben gestuurd kreeg ik nog steeds geen reactie maar ondertussen wel geld van mijn bank afschrijven terwijl ik binnen 7 dagen had aangegeven het niet te willen.

op de 1 of andere manier ben ik achter het nummer gekomen, en zo is het ineens makkelijk opgelost.

dus hierbij het nummer, dan kunnen jullie het makkelijker oplossen want ik kon het nummer ook niet vinden op de site.

Tel: 0302724087

Groetjes,

yskeizer

Ongelezen bericht door yskeizer »

Ook wij hebben een groot probleem om van Starguide af te komen, mijn zoon heeft vorig jaar alles betaald om er uit eindelijk maar vanaf te zijn, dit jaar komen ze vrolijk weer met een rekening, inmiddels zijn we weer in gesprek met Dhr xxxx van Incasso bureau Edw, alle gestuurde brieven hebben ze nooit ontvangen en inmiddels staat op hun site dat je alleen kan opzeggen per @mail, telefoongesprekken zijn nooit gevoerd, wij zijn daar ook nooit geweest om verhaal te halen.. Weer 100 ?? Euro als het aan Starguide ligt als water weg
Kunnen wij ons bundelen mochten hier bij een van ons een rechtzaak van komen...
En wat dan volgend jaar staan ze weer op de stoep!!!
Yvonne de Keizer/Joey den Braven

jojo21313

Ongelezen bericht door jojo21313 »

Ik zag vorige maand dat er door Docdata payments een bedrag van 48,10 euro van mijn rek van geschreven. Nu even zoeken bleek dat er door docdata al verschillende keren geld was afgeschreven. In het totaal ruim 200,-. Bij navraag kreeg ik bericht van docdata dat dit in opdracht was van starguide.nl. Een website zonder contactadres of telefoongev. alleen een email adres. Een mail naar starguide leverde geen reactie op. Pas nadat ze erachter kwamen dat ik de bankrek van docdata had laten blokkeren, werd er op een email gereageerd (heb er verschillende gestuurd). Ik was lid en moest hun geld betalen. Na wat op en keer gemail kreeg ik de gegevens van hun lid dat was gekoppeld aan mijn bankrek. Dit bleek een persoon met een hotmailadres uit Amsterdam.

Via de bank kon ik het laatst afgeschreven bedrag terug gestort krijgen, maar de andere bedragen konden niet worden teruggestort, omdat dit te lang geleden was.

Na starguide verschillende keren duidelijk te hebben gemaakt dat ik geen lid ben en mijn geld terug wil, is de enige reactie die ik per mail krijg, dat ik lid ben en moet betalen voor het lidmaatschap.

Het verbaasde mij dat er geld van mijn rek kan wordt afgeschreven, door een willekeurig persoon, waarbij de adresgegevens van een willekeurig persoon wordt gebruikt, zonder mijn toestemming.

Ik vraag mij af welke controle starguide, docdata en mijn bank had moeten uitvoeren. Inmiddels heb ik mijn bank gevraagd bij wie ik nu verhaal kan halen. Mijn bank zegt dat de fout bij hen ligt, omdat zij steeksproefsgewijs controleren bij dergelijke transacties. Maar hoe zit het met docdata en starguide. Bij hen heb ik ook een naar gevoel. Helemaal gezien de reacties die ik van starguide ontvang.

Want iedereen kan toch een website opzetten waar je lid van kan worden en zelf fake-leden aanmaken. Om vervolgens met een tussenpersoon de bankrek waar je over beschikt te plunderen. En vervolgens nog de brutaliteit hebben om vol te blijven houden dat de tenaamgestelde van de bankrek door moet blijven betalen.

En wat een ellende kan dit geven als ze wel over mijn juiste naam hadden beschikt.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dit is een bekend bedrijf, ook hier op het forum.

Zoek maar eens op 'starguide' hier - vooral onder het kopje incasso.

Dan even een paar tips.

Jij geeft aan ze niet te kennen, en ook geen lid te zijn.
Dan geldt de terugboekingstermijn van 50 dagen niet - maar langer. (1 jaar, meen ik) Je zult alleen waarschijnlijk aangifte moeten doen.

Wat je kan proberen is contactgegevens te achterhalen:
http://sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_d ... arguide.nl

Daar zie je dat dit van "shoebox media" is :
http://sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_d ... 2&zoek.y=8

Laat die nu een site hebben (http://www.shoeboxmedia.nl/) met contactgegevens:
WESTERKADE 33 - 3511 HC UTRECHT - 030-289 54 46 - [email protected] (copy paste van site)

Ik zou ze een kans geven. Stuur een brief, aangetekend ivm bewijs, waarin je aangeeft geen lid te zijn, niet te zijn geweest, en dat je nooit een machtiging hebt gehad.
Meld dat je binnen een X periode (15 dagen of zo) al het onterecht geincasseerde geld (even nakijken, en narekenen hoeveel dit is) terug wenst op je rekening, en dat als dit niet gebeurd je aangifte zal doen van diefstal, en een juridische procedure zult starten om het alsnog terug te krijgen.

Succes, en houd ons op de hoogte.

(Mischien kan dit onder kopje Incasso beter staan?)

AKKELIEN901

Ongelezen bericht door AKKELIEN901 »

Ikzelf ben ook opgebelt door starguide, met de vraag of ik 2 shoots voor hun wou doen, ja prima toch wie wil dat nu niet..
Maar moest eerst vollid zijn en ze moesten mn rekeningnummer,, heb gezegd dat ik wel contant betalen zou op de shoot zelf.. maar na lang aandringen oplaatst toch maar dat rekeningnummer gegeven, toen mn vriend dat die savonds hoorde heeft ie er direct heengebelt, ja tel was uitgezet nou dan maar een paar mails sturen omdat we hier ook alle verhalen hadden gelezen..
ik heb ge eist dat ze die 48,10 onmiddelijk zouden terugstorten en me uit hun bestand zouden verwijderen, want ik had geen toestemming gegeven om geld van mn rekening af te laten schrijven...
heb vandaag 2 mails terug gehad dat ze dat zouden doen, want je hebt 3 dagen opzegtermijn.
ben ook naar de bank geweest dat ze het geld zouden terughalen, en het rekeningnummer blokkeren :D
Enja ook nog mn geld teruggekregen , vind ik netjes van hun omdat ik hier de grootste horrorverhalen hoor haha..
Nou wens iedereen veel succes met dit bedrijf!!

jojo21313

Ongelezen bericht door jojo21313 »

Maar ik ben nooit door hen gebeld, sterker ik had nog nooit van hen gehoord. Ik heb aangegeven dat er misbruik is gemaakt van mijn bankrek. Het enige antwoord dat ik krijg is dat ik hen geld schuldig ben en mijn lidmaatschap moet opzeggen. Maar ik ben helemaal geen lid. Nooit geweest.

sayang_jennifer

Ongelezen bericht door sayang_jennifer »

Beste gedupeerden!
Ik ben zelf ook in aanmerking gekomen met de vreselijke achtervolgende incasso's!
Heb vorig jaar ook afgezegd maar ben helaas mijn opzegbevestiging kwijt doordat ik mijn email archiveer en dus ook om de drie maanden opschoon. Ik las hier op het forum een gat in de algemene voorwaarden waar wel degelijk door jullie gebruik van moet worden gemaakt! In ieder geval zolang zij dit niet al weer hebben aangepast!
Ik zal mijn mail even kopieeren om jullie een voorbeeld te geven. Let op,dit is alleen gunstig voor degenen die er net achter zijn gekomen een stilzwijgende verlenging te hebben verkregen door een automatische incasso te hebben getraceerd op hun rekening die zodanig actueel is dat het binnen zeven dagen heeft plaatsgevonden!
Zo ja lees dit dan door en kopieer het desnoods op pas het aan op jouw situatie, ben rechten student en hoop dat jullie hier ook me gebaat zijn!

****Beste Starguide,

Ik meld mij vandaag af als vollid,
Dit is een rechtsgeldige rechtshandeling aangezien volgens artikel 10 Starguide vollidmaatschap, zie bijlage er een denkperiode binnen 7 dagen na aankoop geldt. Aangezien mijn lidmaatschap is verlengd en wederom dus opnieuw een lidmaatschap voor komend jaar is verkocht, geld naar redelijkheid en bilijkheid art. 2:8 jo. 1 BW, dat ik nu gedurende de zeven dagen na aankoop, dat tevens heeft plaatsgevonden via automatische incasso, op XXX, ik geheel in mijn recht ben de overeenkomst alsnog op te zeggen. En aangezien ik mij hierbij beroep op de algemene voorwaarden die gelden op dit vollidmaatschap dat op XXXis ingegaan heb ik deze als reeds geldend pdf, bestand als bijlage in de email gevoegd. Met de datum erbij als bewijslast dat deze algemene voorwaarden bij mijn opzegging vandaag rechtsgeldig zijn,en u hierbij dan ook aan gebonden bent.

De omstandigheden van vele gedupeerden en mijn eerdere ervaring met uw bedrijf, nopen ertoe geen vertrouwen in deze afhandeling alsmede in het voldoen aan de verschuldigde 48,10 door jullie aan mij, te hebben. Vandaar dat ik mij beroep op de onzekerheidsexceptie, art. 6:263 lid 1 jo 2 BW. Ik weiger ,gezien de omstandigheden, de aan mij verschuldigde betaling, van 48,10 af te wachten, en laat dan ook mijn geld, het verschuldigde bedrag van u naar mij, terug boeken.

Ik verlang een bevestiging van u, en ben uw bedrijf dan ook geen lidmaatschap kosten van 48,10 euro schuldig.
Aangezien ik hierbij aan geef geen gebruik te willen maken van uw lidmaatschappen nog uw diensten, wens ik dan ook dat mijn gegevens en dan met name mijn naam,contactgegevens en bankrekening nummer uit uw systeem worden verwijderd en hiervan tevens een bevestiging word verstuurd in verband met privacy overwegingen die voor mij van zeer groot belang zijn!

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en afwachtende op uw respons*******

Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest,

Met vriendelijke groet,
Jennifer

AmberPos

Ongelezen bericht door AmberPos »

Beste Jennifer,
Bedankt voor je duidelijke mail op dit forum. Ik heb jouw bericht inderdaad gekopieerd en geplakt in mijn mail geadresseerd aan starguide. Ik heb ze duidelijk gewezen op het termijn van 7 dagen. Nu kreeg ik een mail met daarin een bevestiging dat mijn portfolio geblokkeerd zou zijn. Ik heb hier direct op gereageerd met de vraag of ik dan ben uitgeschreven vanaf 12 februari 2010 (dag van betaling (48,10)) en of ik dan mijn geld retour ontvang.
Hierop ontving ik een mail, dat het wordt stopgezet vanaf 12 februari 2011. Nu vraag ik me af waarom ze mijn portfolio blokkeren, maar de lidmaatschap niet stopzetten, ik kan geen gebruik maken van de diensten dus daar ben ik nu mee bezig. Ik ga natuurlijk niet akkoord hiermee, maar nu vroeg ik me af hoe het bij jou is verlopen na het zenden van de brief.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
MvG,
Amber Pos

kellyy

Ongelezen bericht door kellyy »

Hallo allemaal,

Ik ben Kelly en ben gister gebeld door Starguide. Ik had een profiel aangemaakt en gelijk die avond werd ik gebeld voor een fotoshoot enzovoort.
Ik heb gezegd dat ik erover na zou denken om eerst te kijken of er mensen met ervaringen zijn met deze mensen. Nu ik dit lees schrik ik echt. gelukkig heb ik even gekeken op internet. Ze bellen mij het einde van de week terug en kan ik het gewoon afhandelen. Ik doe de opleiding juridisch medewerker dus ik kom er wel vanaf denk ik.

groetjes kelly

hestar

Ongelezen bericht door hestar »

Ja, ook ik ben ooit in de praatjes van Starguide getrapt.
Een Castingbureau op het gebied van zang! Precies wat ik zocht! Maar na mijn auditie en mijn plekje op de speciale talentlist gebeurde er niets, ik kreeg alleen maar uitnodigingen om ergens in het publiek te komen zitten. Dus besloot ik me al snel weer uit te schrijven. Vorige week kwam ik er toevallig achter toen ik op m'n bankrekening aan het kijken was, dat Starguide, na mijn uitschrijving, tot twee maal toe geld van m'n rekening gehaald heeft.
"Een foutje" dacht ik eerst, maar na even googelen zag ik dat ik dus niet de enige ben die dit is overkomen. Ook bij mijn vriendin met wie ik me tegelijkertijd heb ingeschreven, en weer heb uitgeschreven, heeft starguide onrechtmatig geld van haar rekening gehaald.
Het laatste bedrag van 48,10 euro heb ik direct gestorneerd bij de bank, gisteren zag ik dat ze het alweer opnieuw van m'n rekening geboekt hebben. dus opnieuw gestorneerd. Ik ben bang dat ik een lange adem nodig zal hebben om mijn 48,10 te houden.
De 46,10 die ze vorig jaar afgeboekt hebben wil ik ook terug, daar heb ik diverse mailjes over geschreven en ook een paar keer over gebeld. Mijn mailtjes hebben ze niet ontvangen, zeggen ze. En telefonisch zeggen ze wel dat ik die 46,10 terug krijg, maar dan moet ik eerst even een mailtje sturen. Tja, kunnen zij weer lekker vol houden dat m'n mailtjes niet zijn aankomen. Misschien is hierin de enige oplossing het versturen van een aangetekende brief, maar dat kost weer extra geld, en ben ik dan verzekerd dat ze me mijn geld terug geven?
Bij het juridish loket is mij verteld dat ik weinig kan beginnen. 46,10 euro is een te laag bedrag om juridische stappen op de ondernemen. En dat is dus de truc van Starguide, voor elk persoon die zij oplichten is het bedrag ws te laag om juridische stappen voor te ondernemen. Dus kunnen ze lekker doorgaan, en reken maar uit, 100 keer 46 euro, dat tikt lekker aan. En wie weet, is het wel 1000 keer 46 euro?
Nog wat praktische tips:
-Ander telnr. van starguide die soms wél wordt opgenomen: [persoonsgegevens verwijderd door moderator]
-het telnr. van modelsinc. zelfde lokatie: [persoonsgegevens verwijderd door moderator]
-Vraag na elk gesprek met wie je gesproken hebt, en stuur je mail of brief gericht naar die persoon.
-Schrijf een mail naar docdata payments, het bedrijf dat het betalingsverkeer van Starguide afhandeld. Misschien dat na voldoende klachten, doctata inziet het betalingsverkeer niet meer te willen regelen voor een bedrijf dat mensen oplicht.
-Schrijf een mail naar Tros Radar, Tros Opgelicht en Kassa met de vraag of ze Starguide als onderwerp willen behandelen in hun programma.

Ik ben benieuwd hoe het nu met jullie is afgelopen? Hebben er al mensen hun geld terug gekregen, en hoe? Zijn er nog mensen die toch ook nadenken over juridische stappen? Samen staan we sterker!

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Lees het topic dubbel afgeschreven abonnement McAffee.Die krijgt het onterechte afboeking wel terug,dat moet wel binnen een jaar,lees het maar eens.

hestar

Bedankt voor de tip Snepke,
Ik ga deze week direkt naar de bank en zal deze onterechte afschrijving laten terugboeken. Ik moet dan snel wezen, want ik zie op consuwijzer dat hiervoor de termijn 13 maanden is, en op 19 maart is die termijn verstreken.

Na het lezen van consuwijzer is mijn vermoeden nog eens bevestigd dat Starguide zijn eigen regels bedacht heeft om automatische incasso's te mogen doen.
Op consuwijzer staat dat je via de telefoon toestemming mag geven voor automatische incassos, mits je met het bedrijf al eerder contact hebt gehad, daarnaast moet ik hen zelf gebeld hebben met mijn vaste telefoon.

Dat is sowieso bij starguide niet het geval geweest, zij hebben mij gebeld, op mijn mobiel, en vroegen mij om mijn rekeningnummer onder het mom van, een formliteit, niets aan de hand. (hoe kon ik ooit zo stom zijn?!)

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Oke succes ermee.Laat een selectieve blokkade voor starguide aanbrengen,kunnen ze niet meer afschrijven.

Lies1960

Ongelezen bericht door Lies1960 »

Starguide boekt zomaar geld van een rekening af zonder dat er een machtiging is afgegeven.
Mijn dochter had ooit een tip gekregen van een vriendin. Kijk eens bij dit modellenburo. Is dta niks voor jou?
Dochterlief had info aangevraagd en werd op een zondagmiddag (rare werktijden)
gebeld door iemand van dat buro. Ze wilde natuurlijk wel wat informatie hebben. Dus adres gegeven. Mooi dat ze verder geen info kreeg. maar wel kwamen er acceptgiro's. Ze was volwaardig lid en of ze maar even wilde betalen. Ik dacht het dus niet. Ze was toen 16 jaar. En ja hoor. Ook hier kwamen de dreigbrieven met EDR incassoburo. Ik heb gebeld..en gemaild..met beide buro's. Met de oplichters en met hun incassoburo. Betalen? Never nooit niet. Ze deden er een tandje bij. Mijn dochter voortdurend bellen terwijl ze op school of op stage was. Ik bellen...als ze mijn dochter nog langer lastig zouden vallen zou ik ze aangeven voor stalken.
Ze is niet meer gebeld. Maar nu..bijna een jaar later...kijk ik op haar bankrekening..is er gewoon het lidmaatschapsbedrag van haar rekening afgeschreven. Dus ik bellen naar de bank. Het bedrag wordt teruggeboekt. En ik heb alle incasso's maar laten stopzetten. Gehele incasso blokkade dus. Als je namelijk een bedrijf als dit op de blokkeerlijst zet hebben ze vast nog wel andere rekeningnummers waarmee ze hun oplichtpraktijken blijven herhalen. Als je een rekeningnummer op de bloklijst zet...kunnen ze namelijk via een ander nummer nog wel gewoon incasseren. Ik hoorde van een paar andere ouders in de buurt al dat ze aangifte hadden gedaan tegen dit buro. Allemaal dezelfde praktijken. Ik ga ook maar eens langs de politie.

dylena

Ongelezen bericht door dylena »

Hallo,

Dit klinkt mij ook bekent in de oren! Heb net zojuist 2 mailtjes gekregen van EDR incassobureau. Begin 2010 ben ik begonnen met modellenwerk. Via internet kwam ik bij starguide terecht, waar ik mij GRATIS kon laten inschrijven. Dat heb ik gedaan. Word ik een week later gebeld vanaf een 06 nummer rond 7 uur s'avonds. Of ik ook volwaardig lid wilde worden, want dan had ik meer mogelijkheden. Ik ben zo stom geweest haar te geloven en ben akkoord gegaan met het volwaardige lidmaatschap van 44 euro per jaar. Werd ik een paar dagen later weer gebeld (weer met 06 nummer en rare tijd) of ik niet in aanmerking wilde komen voor de casting dag met daarbij behorende fotoshoot. Weer ben ik zo stom geweest om de verkooppraatjes van die stomme trut te geloven en heb ja gezegd. In tussentijd ben ik in contact gekomen met agency4models, dat overigens wél een heel goed en zeer betrouwbaar modellenbureau is. Ik heb telefonisch contact gezocht met agency4models en heb verteld op welke manier ik benaderd was door Starguide en me daar niet helemaal goed bij voelde. Gelukkig heeft hij mij toen verteld hoe starguide echt in elkaar zit. Ik heb onmiddelijk een aangetekende brief verstuurd naar Starguide/Starshoots met de mededeling dat ik de shoot afzeg ivm de vele negatieve publicatie en dat ik hun niet machtig om mijn volwaardige lidmaatschap stilzwijgend te verlengen. Heb ik helemaal niets meer gehoord van ze. De shoot stond gepland begin januarie. Tot vandaag ineens die mailtjes met zeer dreigende taal. En een belachelijk hoog bedrag, wat niet eens lijkt op de 120 euro die ik moest betalen voor de shoot. Ik heb geen aanmaningen gehad of uberhaupt een rekening.
In hun voorwaarden staat ook dat de shoot niet afgezegd kan worden, maar stel nou datje onder een bus loopt?? of ziek bent?? Dat is toch te belachelijk voor woorden, dat dat niet afgezegd kan worden. En aan de telefoon hebben ze dat er NIET bijverteld. Is het misschien niet een goed idee, om een oproep te plaatsen voor alle mensen die bedonderd zijn door starguide, met z'n allen naar 1 advocaat te gaan en een massaclaim/massarechtzaak tegen hun in te zetten?? Ik weet niet of dit juridisch mogelijk is? Weet iemand dat? Want dit zijn pure oplichtings praktijken en ze moeten toch een keer stoppen??

Hier nog een paar tips voor de ouders van meisjes die graag model willen worden: betaal nooit!! Een goed bureau vraagt geen inschrijf kosten. En laat ze NOOIT alleen heen gaan. Een zeer goed en betrouwbaar modellen bureau is agency4models in Meppel.

hestar

Hopelijk ben ik vanaf nu van Starguide af! Ik heb m'n geld van vorig jaar teruggestort gekregen (ik was echt verbaasd) en nu, na de tweede keer storneren van het geld van dit jaar is het niet opnieuw van m'n rekening getrokken. Deze week heb ik voor de zekerheid bij de bank een selectieve blokkade aangebracht, zodat Starguide nooit meer bij mij kan incasseren.

Dylena, misschien is het wel een goed idee om met meerdere mensen samen een rechtzaak aan te spannen. Voor mij is het nu niet meer nodig, maar er zijn vast meerdere gedupeerden.
En ik heb gemerkt dat als je maar vaak genoeg dreigd met een rechtzaak, starguide uiteindelijk toch maar toegeeft.
Ik heb me vastgebeten als een pitbul om m'n geld terug te krijgen. Ikh eb heel vaak gebeld, en telkens weer naar dezelfde persoon gevraagd waar ik eerder mee had gesproken. Ik nam alle gesprekken op, en ook alle mailtjes heb ik bewaard. Ik heb ze op alle mogelijke manieren duidelijk gemaakt dat ik juridische stappen zou ondernemen als ik m'n geld niet terug zou krijgen, en ik denk dat ze toen uiteindelijk gedacht hebben, 'we geven haar dr geld maar terug, want in al dat gedoe hebben we geen zin, we proberen het wel bij een ander' Dus blijf erachteraan gaan, en laat het vooral niet rusten. Ik heb ervaren dat ze door te telefoon heel aardig zijn, en vooral niet als oplichters gezien willen worden, neem dus al je gesprekken op voor evt. bewijsmateriaal.
En laat een selctieve blokkade aanbrengen op hun rekeningnummer bij de bank, dan kunnen ze niet meer incasseren.

kimkuijper

Ongelezen bericht door kimkuijper »

Hoi Dylena,

Ook ik ben al 2 jaar bezig met Starguide, en word er helemaal niet goed van..
Het blijft gewoon aan de gang...en weet van gekkigheid niet meer wat ik nog kan doen.
Misschien is het inderdaad een idee om met een aantal óf iedereen die gedupeerd is een rechtszaak aan te spannen,
want ik denk dat niemand hier ooit nog vanaf komt zonder torenhoge rekeningen te krijgen/betalen van deze oplichters!

Groeten,
Kim

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Kim,

volhouden.
Door 'gekkigheid' opgeven is waar dit soort clubs op hopen.

Eventueel zou je advies bij het juridisch loket kunnen inwinnen.
Er zijn nog een of twee topics over 'starguide' - die kan je printen en meenemen.
Dit is geen bewijs op zich, maar geeft aan dat je niet alleen bent in je klachten.

Dan, per mail opzeggen, en desnoods per aangetekende brief met handtekening retour (voor bewijs) - en naar de bank en deze club verder blokkeren (selectieve blokkade aanvragen).

Tip: doe niets over de telefoon (vanwege bewijs) maar alles per mail / post en bewaar een kopie/print van alles wat ermee te maken heeft.

bregje1982

Ongelezen bericht door bregje1982 »

Hier hetzelfde probleem
Er werd ineens geld afgeschreven voor mijn vol-lidmaatschap en ze mailen mij letterlijk terug dat het om een stilzwijgende verlenging gaat terwijl dat 2 jaar geleden al niet meer mocht volgens de wet.
Is er iemand die al wel voor elkaar heeft gekregen dat starguide ophield met aanmaningen?
x

bregje1982

Ongelezen bericht door bregje1982 »

overigens is het nummer: 0302724087 van starguide niet meer bereikbaar: er word via een voicemail vriendelijk verzocht om te mailen....

Gesloten