Onlangs (zoals in eerdere posting al gemeld) een "akkefietje" gehad met Juricasso, waarbij ik nogmaals op wil merken dat de zaak in principe helemaal klopte. De wijze van te woord staan en contact laat echter op alle mogelijke wijzen te wensen over. Zo weigeren zij mij informatie te verschaffen omtrent de betalingen die ik heb gedaan (wel of niet ontvangen). Over de grove en intimiderende werkwijze van Juricasso hebben we het dan nog even niet...
Is Juricasso verplicht mij te voorzien van deze informatie, of moet ik afwachten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is incasso bericht verplicht betaling te bevestigen?
-
Re: Is incasso bericht verplicht betaling te bevestigen?
Hallo,
Ook ik heb met ze van doen, en het gaat dan om een kwestie met een bedrijf wat ik hier niet kan noemen. (ned....landodern**mt) Want dat is geen consumenten aangelegenheid.. Waar koop ik mijn boodschappen? juist. dus ik ben ook een consument! dat even ter zijde, veder met Juricasso. ze "Verdommen" het inderdaad om informaite te verschaffen. En mijn advies aan u is: Doe dat dan zelf ook niet. Geef niet zomaar iets toe! Het is in nederland normaliter zo: Wie eist die bewijst. Dus ze kunnen 2 kanten op:
1 Ze hebben geen afdoende bewijs en zullen het dus op den duur opgeven.
2 Ze hebben wel bewijs maat willen dit niet afstaan/inzage geven. U maakt dit in de rechtzitting kenbaar door mails etc. En de rechter (is voorgekomen in de praktijk), veroodeelt u tot betaling van de vordering en de eisende partij tot betaling van de kosten. welke in veel gevallen hoger zijn dan de oorspronkelijke vordering.
Dikwijls zie je dat incassoclubjes als Juricasso achter de dubieuze rekeningen aan gaan.
Ook ik heb met ze van doen, en het gaat dan om een kwestie met een bedrijf wat ik hier niet kan noemen. (ned....landodern**mt) Want dat is geen consumenten aangelegenheid.. Waar koop ik mijn boodschappen? juist. dus ik ben ook een consument! dat even ter zijde, veder met Juricasso. ze "Verdommen" het inderdaad om informaite te verschaffen. En mijn advies aan u is: Doe dat dan zelf ook niet. Geef niet zomaar iets toe! Het is in nederland normaliter zo: Wie eist die bewijst. Dus ze kunnen 2 kanten op:
2 Ze hebben wel bewijs maat willen dit niet afstaan/inzage geven. U maakt dit in de rechtzitting kenbaar door mails etc. En de rechter (is voorgekomen in de praktijk), veroodeelt u tot betaling van de vordering en de eisende partij tot betaling van de kosten. welke in veel gevallen hoger zijn dan de oorspronkelijke vordering.
Dikwijls zie je dat incassoclubjes als Juricasso achter de dubieuze rekeningen aan gaan.
Re: Is incasso bericht verplicht betaling te bevestigen?
pieter omdat het kan schreef:Hallo,
Beste Pieter.....
ben je al lang in de war? Je verhaal is niet erg duidelijk, en dan druk ik me nog zwak uit...
Verder reageer je op een topic dat al TWEE EN EEN HALF JAAR oud is....
TS is allang vertrokken....