LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi SMS Eindeloos - eindeloos duur ??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gerk

Hi SMS Eindeloos - eindeloos duur ??

Ongelezen bericht door gerk »

Hi verkoopt voor 10 euro per maand een SMS eindeloos bundel, waarmee je 1000 SMS-jes per maand kunt versturen.

Nu lijkt 1000 wel eindeloos veel, maar mijn dochter weet wel bijna 50 SMS-jes per dag te versturen, en dat ging tot een paar maanden geleden wel goed.

Immers je kon bij Hi via een SMS naar 1266 (inhoud "SALDO EXTRA") achterhalen hoeveel tegoed je nog had voor de lopende maand.

Echter deze service ligt er al geruime tijd uit en ja hoor, mijn dochter is al een aantal maanden 30 of 40 euro te veel aan het SMS-en en kan niet controleren hoeveel ze in de lopende maand nog tegoed heeft.

Mooie actie van Hi (klantenservice ga aan dat niet bekend is wanneer de saldo functie weer werkt, en dat ik er toch ook niets van mag verwachten want de saldo functie is gratis :evil:

Is dit normaal dat je niet kunt zien hoeveel je verbruikt hebt?

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ger Kersten

mich24

Re: Hi SMS Eindeloos - eindeloos duur ??

Ongelezen bericht door mich24 »

Vanuit Hi is het een extra service dat je kan kijken hoeveel je vebruik is. Werkt dit niet, dan is het een helaasje.

* Als je dochter meer als 50 smsjes per dag verstuurd zal ik maar eens vragen of dat minder kan, jij klaagt nu dat er teveel betaald moet worden,wat geheel haar schuld is*

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ze zijn bij KPN/Hi erg handig om klanten zo veel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Nu Hi onverwachts de stekker uit de SMS-dienst die je omschrijft heeft getrokken kunnen ze weer flink meer geld verdienen: die argeloze tieners SMS'en wel lekker door.

Dit kan natuurlijk niet. Je moet betalen voor de diensten die je afneemt. Maar Hi handelt verwijtbaar door klanten dom te houden over hun tegoed.

Ik zou kwijtschelding van de extra kosten eisen binnen 14 dagen. Doe dit per e-mail met ontvangstbevestiging of schriftelijk. Als het niet lukt kun je het beste een geschil aanspannen tegen Hi via

https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=tel

Hi-Webcare

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

gerk schreef:Immers je kon bij Hi via een SMS naar 1266 (inhoud "SALDO EXTRA") achterhalen hoeveel tegoed je nog had voor de lopende maand.

Echter deze service ligt er al geruime tijd uit en ja hoor, mijn dochter is al een aantal maanden 30 of 40 euro te veel aan het SMS-en en kan niet controleren hoeveel ze in de lopende maand nog tegoed heeft.

Mooie actie van Hi (klantenservice ga aan dat niet bekend is wanneer de saldo functie weer werkt, en dat ik er toch ook niets van mag verwachten want de saldo functie is gratis :evil:

Is dit normaal dat je niet kunt zien hoeveel je verbruikt hebt?

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ger Kersten
Je geeft aan dat de BudgetCheck niet naar behoren werkt. Ik begrijp dat dit vervelend is. Dit wordt veroorzaakt door een storing. Helaas is het niet bekend wanneer de storing is verholpen. Er is helaas geen andere mogelijkheid om het aantal nog te verzenden SMS-berichten op te vragen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare

Sunshine80

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

Hoi,

Er was helemaal geen sprake van een 'storing'. Gewoon lekker 'makkelijk' om zo'n reactie te geven...

Ze hebben die dienst er in 1e instantie uitgehaald omdat 99% van de gebruikers toch niet over hun SMS Eindeloos bundel komen.

Nu heb ik ze telkens gemaild dat ik het fijn vind dat deze dienst bestaat en of het terug gedraaid kan worden, zodat ik mijn tegoed weer op kan vragen.

HET WERKT WEER!!!

De aanhouder wint. :wink:

Groet,
Sunshine80

xnez

Ongelezen bericht door xnez »

Die HI sms bundel voor 10 euro kun je max 1000 mee versturen.
(heb zelf namelijk ook zo'n bundel)

U zegt zelf dat u dochter er cker 50 per dag verstuurd.
50 smsjes x 30dagen per maand= 1500 smsjes per maand.

Uw dochter zit dus 500 smsjes erover heen.
Ga uit van 0.10 cent er smsje...dan zit je zo op 50 euro per maand extra :wink:
En die tikken dan wel aan!!!

Is dit misschien het geval?

xnez

Ongelezen bericht door xnez »

Heb het even opgezocht op de site van HI:

Voorwaarden:
exclusief aanbod voor Hi klanten met een Hi Abonnement
1000 sms’jes naar alle Nederlandse mobiele nummers
je sluit de Hi Eindeloos Sms- bundel af bovenop je Hi Abonnement
geldig binnen Nederland
opzeggen kan altijd. Stuur een sms met ‘SMS UIT’ naar 1266. Je krijgt altijd bericht wanneer je aanvraag verwerkt is. De bundel wordt dan beëindigd vanaf de eerste dag van de volgende maand

Dus zoals ik al zei...dan zit je vast boven die 1000 smsjes.

Gesloten