LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontbijtlakenactie Milner

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Heitie

Ontbijtlakenactie Milner

Ongelezen bericht door Heitie »

Ik had al snel de benodigde punten binnen voor de gratis ontbijtlakenactie van Milner. Snel de codes ingetypt, en op 19 februari kreeg ik bericht dat mijn ontbijtlaken onderweg was. Maar tot nu toe niets gekregen. Ik heb gemaild met Milner via het formulier op de website, maar geen reactie. Zijn er meer mensen die voor Jan met de korte achternaam hebben gespaard en ingetypt?

Frans75

Re: Ontbijtlakenactie Milner

Ongelezen bericht door Frans75 »

Misschien dat mijn telraam niet goed is, maar er zijn nog geen 6 weken voorbij.

Dat is trouwens de indicatieve levertijd die aangegeven wordt in de voorwaarden van de actie. :idea:

Heitie

Ongelezen bericht door Heitie »

Het is mij niet gelukt de actievoorwaarden meer dan gedeeltelijk te lezen. Het kleine scherm met de schuifbalken schuift telkens zover door, dat een aantal regels niet te lezen is. Het gaat van nummer 1 tm 4 naar 12 tm.... enzovoort. Met geen mogelijkheid krijg ik de voorwaarden op een normale manier in beeld. Dus mij was tot nu toe niets bekend over een levertijd. Als je een e-mail krijgt dat het kleed je wordt toegezonden, dan verwacht je het toch binnen enkele dagen te krijgen. Maar ik begrijp nu dus dat ik 6 weken geduld moet hebben. Bedankt voor de tip. Blijft een feit dat ook Milner dat even had kunnen doorgeven op mijn vraag, of dit in de mail te vermelden.

Frans75

Ongelezen bericht door Frans75 »

OK, kan gebeuren. Staat trouwens bij de voorwaarden onder lid 10.

Bij dit soort acties wordt zoveel mogelijk alles in 1 keer verzonden (is goedkoper voor de afzender). Dus stel dat ze 10.000 van die kleden hebben, verzenden ze ze pas als er 1000 aanvragen zijn. Daardoor de lange levertijd.

Als ik zo het restant van de voorwaarden lees lijkt het er trouwens op dat het bezorgd gaat worden door Sandd. Maar die is natuurlijk wel afhankelijk van het moment van afsturen.

Voorlopig gewoon je bevestiging bewaren, mocht je na 6 weken nog niets ontvangen hebben even contact opnemen met Milner.

Gesloten