![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
In 2007 kwam ik er achter dat ik al enige tijd geen facturen meer kreeg van yarden.
Ikzelf en mijn 3 zonen van nu 4jaar, 7jaar en 20 jaar zijn van begin af aan bij yarden verzekerd voor onze uitvaart.
Ik heb toen met hun gebeld en zij zouden gaan uitzoeken wat er aan de hand was. U raad het al ik krijg geen bericht terug, dus ging ik nog maar eens bellen.
Zij hebben nu een adviseur naar mij toe gestuurd om alles in order te krijgen. zo gezegd zo gedaan, adviseur langs geweest nog wat extra polissen afgesloten maar acceptgiro's kwamen er niet.
Dus ik maar weer bellen, ze gingen het weer uitzoeken.
Inmiddels (2 jaar later)was ik verhuist en heb dat ook netjes aan Yarden doorgegeven.
Dus in 2008 maar weer eens bellen met Yarden (het bloed begon onderhand al bij me te koken maar goed) hoe het er nu maar weer eens voor stond en of ik nu aub mocht gaan betalen!
Ze konden niets vinden van bestaande polissen em konden ook niets voor me doen.
Toen ben ik begonnen met brieven schrijven omdat het me onderhand de keelgat uit kwam hangen.
Ik heb in de brief gezegd dat ik wel nu een oplossing wilde hebben of anders zou ik het hele zooitje opzeggen en ergens anders heen gaan.
Op deze brief kreeg ik 2 maanden later antwoord dat ook zij niets konden vinden van bestaande polissen van mij of een van mijn zonen.
Heb toen maar weer een brief gestuurd met al mijn polisnummers erin vermeld en wanneer deze in zijn gegaan.
Weer 2 maanden later kreeg ik een onbevredigd antwoord dat ze uit gingen zoeken wat er fout was gegaan en dat ze het zo spoedig mogelijk op zouden lossen.
kreeg als antwoord 10 acceptgiro's van totaal € 1200.- of ik deze even binnen 2 weken over wilden maken!!!!!
Ik dacht dat ik niet goed werd!
Niet eens een excuus brief of wat, nee gewoon dat is het bedrag maak maar over.
en dan dacht je dat je het al gehad hebt! Nou mooi niet!
nog geen week later krijg ik 2 brieven dat mijn 2 jongste zonen geroyeerd zijn ivm een betalingsachterstand!!!
Heb even tot 10 geteld en maar weer naar Yarden gebeld!
WEER de situatie uitgelegd en gezegd dat dit toch niet waar kan zijn!
Ik ben nu 3 jaar verder en heb alleen maar een hoop ellende met ze.
Nu hebben ze weer voorgesteld een adviseur langs te laten komen om alles weer op zijn pootjes te zetten.
Deze komt 12 oktober 2009 bij mij langs ik mag nu toch wel eens hopen dat de administratie van Yarden op orde is!
Heeft iemand een idee wat ik aan deze ellende kan doen??? want ik sta met mijn handen in het haar.
Graag hoor ik van jullie.
Gr Fabienne van Mullem