LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel bellen KPN, Vodafone en T-Mobile 30% duurder

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bob Schurkjens

Mobiel bellen KPN, Vodafone en T-Mobile 30% duurder

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Klanten die één minuut en één seconde mobiel bellen bij KPN, Vodafone of T-Mobile moeten sinds kort bij bepaalde abonnementen voor twee volle minuten betalen. Eerder werden er slechts 61 seconden afgerekend.

KPN is het meest agressief in het doorvoeren van deze enorme prijsverhoging:

Het nieuwe afrekenregime geldt voor alle nieuwe abonnementen bij KPN, de 'sim-only'-klanten van Vodafone en het 'Voordeel sim-only'-abonnement van T-Mobile.

Klanten die hun abonnement verlengen, komen echter ook automatisch onder de nieuwe tariefregimes te vallen.

http://www.fd.nl/artikel/14355971/koste ... stijgen-30

Dirkie

Re: Mobiel bellen KPN, Vodafone en T-Mobile 30% duurder

Ongelezen bericht door Dirkie »

Toen ik mijn abonnement van KPN wilde verlengen in september 2009 (!) werd ik hier al gewezen door de medewerkers in de KPN winkel. Zij vertelden uitgebreid, dat er verschillen waren tussen mijn oude en mijn nieuwe abonnement. Een van die zaken was, dat de kosten per minuut berekend gingen worden ipv. per seconden. Een ander verschil was dat niet meer alles uit 1 bundel zou gaan. Bepaalde zaken vielen voortaan buiten de bundel. Voor mij geen probleem overigens.
Ik vind het dus vreemd, dat 'men' hier nu pas achterkomt. De medewerkers van de KPN winkel waren hier zeer eerlijk en open in.

Branziej

Ongelezen bericht door Branziej »

Het is ook vaak de kunst om te luisteren. Mensen zijn meestal helemaal in de "hemel" van hun nieuwe abonnement en lezen dan het contract niet, eigen schuld dikke bult, sorry het is hard. Maar iedereen weet dat je vooraf moet lezen en niet moet intrappen in verkoop verhaaltjes. :)

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De NMa gaat de hogere tarieven onderzoeken
http://webwereld.nl/nieuws/65404/nma-be ... =news_list

Sunshine80

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

Dit is bij KPN al geruime tijd het geval hoor? En dit staat ook op de site vermeld.

Gesloten