Hier ook een gedupeerde....
Heb 1/11 twv 119 euro lingerie besteld en betaald met Ideal.
Geen enkele reactie gekregen op mijn vragen en verzoeken.
Het emailadres hol at zwangerschapslingerie.nl vind ik ook erg raar, ik heb gemaild naar
[email protected], ik hoop dat dit de juiste 'vertaling' is van het adres.....
Vanmorgen nog maar weer eens gemaild, indien ik geen spoedige reactie krijg (lees: geld terug) dan stap ik ook naar de politie.
Vervelend is natuurlijk in deze ook dat het typisch een product is dat je binnen een bepaald tijdsbestek nodig hebt. Inmiddels ben ik bijna bevallen en heb ik mijn heil elders moeten zoeken voor passende bh's.
En daar ben je toch terughoudend in als je al voor veel geld een bestelling hebt uitstaan.
Graag word ik hier op de hoogte gehouden door mede-gedupeerden over de voortgang en evt tips.
De reactie van zwangerschapslingerie.nl in dit forum vind ik vreemd, al ben ik inmiddels al blij met elk teken van leven.
Hoe kan het zo zijn dat deze website nog steeds blijft verkopen? En er overduidelijk misleidende info op de site staat?
Een juiste eerste stap van zwangerschapslingerie.nl zou zijn om mensen die nog een bestelling open hebben staan en hiervoor reeds betaald hebben (maanden geleden!) juist te informeren en correct te reageren op telefoontjes en emails!
Zolang ze hierin in gebreke blijven kan ik geen begrip opbrengen voor hun situatie.