LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vijf kilo inktvis

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kuijp367

Vijf kilo inktvis

Ongelezen bericht door kuijp367 »

Op donderdag 4 maart Dongel besteld voor internet op laptop. Zaterdag 6 maart in huis Slogan: Binnen 5 minuten Online met de Dongel. Maandag 8 maart Dongel doet het nog steeds niet. Contact Helpdesk antwoord: Uw sim is nog niet geactiveerd, gebeurt morgen dinsdag 9 maart. Op 9 maart geen werking. Donderdag 11 maart gebeld, er is een storing, u wordt uiterlijk vrijdag 12 maart geactiveerd. Op maandag 15 maart, Dongel werkt niet. Er is helaas door de storing wat misgegaan. Wordt melding van gemaakt en nu duurt het 5 WEKEN ?!?!? voordat de Dongel kan gaan werken. Helaas bent u 1 dag te laat om de overeenkomst te annuleren. Hier is verder niets aan te doen en ook de activering kan niet sneller dan 5 weken.
Doe mij maar 5 kilo inktvis

Boomy IT

Re: Vijf kilo inktvis

Ongelezen bericht door Boomy IT »

Beste Kuijp367,

Zover ik weet mag je bij internet providers na 4 weken je contract beëindigen omdat zij 4 weken geen diensten hebben kunnen leveren.

Zij hebben 4 weken de tijd om het op te lossen, dus mocht het echter langer dan 4 weken zijn. Dan kun je het contract beëdigen.

Succes!

Ik weet dat dit zo bij Tele2 en Telfort is!

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wie bij KPN probeer je te bellen?

1200 (mobiel) of 06 1200 1200 heeft bij mij doorgaans wel resultaat.

Het is handig om klantnummer en contractbeheerdersnamen bij de hand te hebben.

Geef aan dat je belt om een SIM te activeren (simnummer bij de hand).
In principe kan dit met ongeveer 1 uur geregeld worden (heb ik zelf, bedrijfsmatig als beheerder dan) al regelmatig gehad.

Als men niet kan leveren - is er geen sprake van annuleren - maar van ontbinding wegens geen levering - hoe dat precies werkt weet ik niet.

Annuleren is volgens mij een actie van 'de klant' (jij dus).
Ontbinden is een gevolg van inactie van 'de leverancier' waardoor de afgesproken dienst, of het product, niet geleverd word (of kan worden).
Gevolg is wel dat de dongel retour gestuurd zou moeten.

Een andere optie is bij een business center langsgaan, met alle papieren (en ID) en vragen of zij dit kunnen activeren. Nog 5 weken wachten is in mijn ervaring onzin - aangezien men dit in een uurtje voor elkaar kan hebben.
Succes.

Gesloten