LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Surseance HansVerkerk

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Zilverreiger

Re: Surseance HansVerkerk

Ongelezen bericht door Zilverreiger »

reactie op quote 16again:
Bij de koopprijs van het appartement was een standaard keuken inbegrepen ad 2970 euro. Wilde je de basis keuken niet dan mocht je een andere keuken kiezen met aftrek van de 2970. Wilde je de basiskeuken niet maar ook geen andere keuken van Verkerk dat kreeg je nog maar de helft mee van 2970! De meeste mensen hebben dus een andere keuken aangeschaft onder aftrek van 2970.
Dat blijkt ook achteraf een wassenneus. Mijn bestelde keuken kwam ongeveer op 8170 euro. Voor dit bedrag heb ik inmiddels betere keukens gezien bij Grando! Kortom wij zijn er twee keer ingeluist.
Ik hoop dat er geen doorstart komt iedereen zijn geld terugkrijgt en met een zeker bedrijf in zee kan gaan aangesloten bij het CBW!

De aannemer gaat volgens mij nu ook de bietenbak in die zal toch overal een standaardkeuken van 2970 moeten laten plaatsen nietzijnde van Verkerk want die levert niets meer zonder doorstart.

Het blijft afwachten en uitzoeken hoe af te komen van de order van Verkerk mocht er toch een doorstart plaatsvinden. Verkerk mag geen kans meer krijgen wederom in de toekomst klanten te duperen!

san73

Ongelezen bericht door san73 »

Die CBW garantie is ook maar een wassen neus! Wij vallen er nog wel onder omdat we onze keuken al in 2001 kochten en ze toen nog wel lid van het CBW waren.. We hebben het CBW al gebeld. Als er geen doorstart komt, dan zoeken zij een keukenleverancier voor ons uit die de keuken wil leveren met aftrek van de aanbetaling...
Echter die keuken kost dan wel de prijs van nu... (2004!!!) Dat betekent dat we dan gigantisch het schip ingaan. Want onze mooie keuken kostte in 2001 aanmerkelijk minder dan nu.. Dus leuk die korting van 3000 gulden, maar die kunnen we ook zonder het CBW bedingen...
Wij hopen dus wel op een doorstart. Dan krijgen we de keuken die we hebben uitgezocht tegen de prijs die we toen hebben afgesproken....

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Zilverreiger
Dit lijkt wel koppelverkoop (hetgeen wettelijk niet toegestaan is)
Bij aankoop van het appartement kreeg je de verplichting om een verkerk keuken af te nemen, terwijl die nog niet geplaatst was.

Ga je voor een andere keukenleverancier, dan betaal je feitelijk 50% annuleringskosten aan Verkerk. Je krijgt namelijk maar de helft terug.

Wilde je een andere verkerk keuken, dan had je geen goede onderhandelingspositie bij Verkerk. Aan uw nieuwe adres kon de Verkerk verkoper al zien wat voor vlees hij in de kuip had, waardoor de verkoper (zoals u inmiddels heeft ondervonden) minder met de prijs hoeft te stunten.

Staar je overigens niet blind op die CBW "garanties"

Zilverreiger

Ongelezen bericht door Zilverreiger »

16again.
Mocht dit een geval van koppelverkoop blijken dan is er dus nog hoop bij een doorstart onder de order vandaan te komen?
En wat kan de rol van de aannemer nog zijn? Bij de aankoopprijs van het appartement staat immers nog steeds dat er een keuken in komt van 2970 Euro van Hans Verkerk!

16again

Zilverreiger
Ik verwacht dat de aannemer zo slim is geweest niets aan te betalen aan Verkerk, waardoor zijn schade beperkt blijft.
In dat geval zal de aannemer vermoedelijk mee willen werken aan een oplossing, welke afhankelijk is van uw eerdere keuze:
-u regelt een eigen keuken en krijgt de 2970 Eur retour.
OF
-Aannemer regelt een soortgelijke keuken bij een andere ondernemer
(indien de soortgelijke keuken niet tijdig geplaatst is kan je de aannemer aansprakelijk stellen voor geleden schade)

Uw Verkerk aanbetaling beschouw ik als verloren.

m.hemert

Ongelezen bericht door m.hemert »

Als reactie op de artikelen over een zgn. link tussen de organisaties Hans Verkerk Keukens, Spectrum keukens en badkamers en Home Retail Facilities bericht ik u graag het volgende;

Home Retail Facilities is een dienstverlenende organisatie, welke ICT-diensten, PZ-diensten en Logistieke diensten levert aan bedrijven in de woonbranche. Hans Verkerk Keukens en Spectrum keuken en bad zijn beiden klanten van Home Retail Facilities.

Het SIDN-overzicht dat werd gepubliceerd op dit forum vertelt u niets meer of minder, dan het feit dat beide organisaties gebruik maken van dezelfde Internet Service Provider (Home Retail Facilities).

Als bedrijf A EN bedrijf B een website en e-mail onderbrengen bij dezelfde Internetprovider, maakt dat nog niet dat beide organisaties dezelfde eigenaar hebben !

Met vriendelijk groeten,

Sterkte aan alle gedupeerde keukenkopers,

Home Retail Facilities - ICT Services

Mark van Hemert
[email protected]

gast2003

Ongelezen bericht door gast2003 »

Wat een toeval allemaal weer? nou die toevalligheden daar zijn de mensen onderhand stik moe van geworden. Het is een feit dat in de kamer van koophandel registers de tennaam stelling van het bedrijf Spectrum is geregistreerd onder de persoonlijke naam van? dhr Stamsnijders? eens? ja toch. Wie is de heer Stamsnijders dan? De directeur van Hans Verkerk keukens en Home retail facilities? eens!!!!! dat zijn feiten........ ik begrijp beste meneer Van Hemert dat jij in de bres probeert te springen. Dus jij gaat gewoon door met het voor de gek houden van alle mensen en consumenten en gedupeerden? ik zou je nu willen zeggen ENOUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En de mensen hebben nu toch wel het recht om de waarheid te ondervinden vindt je niet dan?

Succes

Anti Kerk

Ongelezen bericht door Anti Kerk »

Jammer voor de mensen die al hebben betaald maar gelukig voor al die andere mensen.
Het zijn gewoon oplichters .Ook die verkooppraatjes.
Die prijzen die ze zeggen van de concurenten daar klopt niks van.
Het is één al ellende geweest met dat bedrijf.
Ga toch naar een goede keukenzaak want goedkoop is nog altijd duurkoop bij zulke zaken.Ik ken niemand die geen ellende met dat bedrijf hebben gehad.

16again

Opmerkelijk bericht in het Noordhollands dagblad:
http://www.nhd.nl/Pagina/0,7106,15-1-20 ... --,00.html
De keten Hans Verkerk Keukens vroeg officieel 20 november faillissement aan. ,,Wij zijn zo'n acht weken geleden al door de curator ingeseind'', vertelt Van Kampen.
En maar aanbetalingen vragen.....

Rob H

Ongelezen bericht door Rob H »

De keten Hans Verkerk Keukens vroeg officieel 20 november faillissement aan. ,,Wij zijn zo'n acht weken geleden al door de curator ingeseind'', vertelt Van Kampen.
Tja, zo te lezen, heeft de curator blijkbaar een vooruitziende blik....

Ex-werknemer

Ongelezen bericht door Ex-werknemer »

Wil van hieruit de groeten doen aan al mijn ex-collega's. Mis VERKERK nog steeds. Wat een tijd!

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

Ik hoop van harte dat je goed terecht bent gekomen.

Gesloten