Hallo
Ik kan de juiste categorie niet vinden dus daarom plaats ik hem hier.
Als ik op de site van FreeRecordShop kijk, zie ik een dvd voor €0,00 staan. Die nog niet is uitgekomen, dus die je moet reserveren. Je kan hem thuis laten opsturen voor €1,95.
Als je hem wilt bestellen hoef je ook alleen maar €1,95 te betalen. Dat staat namelijk in het winkelmantje.
Zou ik deze dvd bestellen.
Niet dat ik later €20,- voor een dvd moet gaan betalen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gratis dvd
Re: gratis dvd
Het zal een foutje van de Free Record Shop zijn, zag het laatst ook een keer bij Bol.com.
Wij, als consument, verwachten (lees:eisen) redelijkheid van bedrijven. Laten we dan ook in dit geval redelijk zijn en ons niet met dezelfde hebzucht op de Free Record Shop storten.
Wij, als consument, verwachten (lees:eisen) redelijkheid van bedrijven. Laten we dan ook in dit geval redelijk zijn en ons niet met dezelfde hebzucht op de Free Record Shop storten.
Als de genoemde prijs duidelijk niet reeël is en het dus ook voor de consument duidelijk zou kunnen zijn dat het om een vergissing gaat, of dat het in elk geval geen serieus aanbod is, dan hoeft de winkelier zich niet aan de genoemde prijs te houden. Zelfde geldt voor bv. een TV die voor 9,99 ipv 999 euro geprijsd is; die hoeven ze ook niet te leveren.
Het zou natuurlijk wel grappig zijn als de boel zo geautomatiseerd zou zijn dat het bij Bol niemand zou opvallen en je op deze manier inderdaar de dvd tegen slechts verzendkosten geleverd zou krijgen...
Het zou natuurlijk wel grappig zijn als de boel zo geautomatiseerd zou zijn dat het bij Bol niemand zou opvallen en je op deze manier inderdaar de dvd tegen slechts verzendkosten geleverd zou krijgen...
-
Beste
Heb je niks zinnigers te vragen..
Nu wat denk jezelf ??? een nieuwe dvd voor alleen de verzendkostenZou ik deze dvd bestellen.
Niet dat ik later €20,- voor een dvd moet gaan betalen.
Heb je niks zinnigers te vragen..
Waarschijnlijk staat er 0,00 euro omdat hij nog niet uit is en de verzendkosten in alle gevallen 1.95 zullen zijn.
Maar verder: nee natuurlijk krijg je een nieuwe DVD niet voor niets.
Maar verder: nee natuurlijk krijg je een nieuwe DVD niet voor niets.