LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn telefoon en internet en digitenne

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
[email protected]

kpn telefoon en internet en digitenne

Ongelezen bericht door [email protected] »

deze week digitenne contract kpn opgezegd, wij denken maandkosten gaan 8,5 euro naar beneden, maar nee ons internet kosten gaan met 5 euro omhoog, deze hadden wij bij planet afgesloten heel lang geleden. als je nu dus iets van kpn verandert veranderen ze meteen alle kontrakten ook als je die met een ander bedrijf hebt afgesloten die zij over hebben genomen.
je hebt dus geen kontrakt bescherming.deze week nog een telefoon aanbieding gekregen binnen 7 dagen afmelden anders zit je er tot januari aan vast. lekker sociaal in de kindervakantie, je kunt hem in januari iedere dag beeindigen, maar dan voel ik de bui al hangen gaan ergens anders de kosten weer omhoog, erg jammer want wij waren zo tevreden over planet dat deze nu net door kpn overgenomen moet worden.

SirPeter

Re: kpn telefoon en internet en digitenne

Ongelezen bericht door SirPeter »

Het opzeggen van een digitenne heeft geen invloed op een adsl pakket.
Wat voor pakket krijgt u? Kan zijn dat dit 2x zo snel is dan oud planet. In verhouding dus veel goedkoper.
Kan ook zijn dat u overstapt van digitenne naar Interactieve tv en wordt dus automatisch een KPN pakket.

[email protected]

ik heb alleen digitenne opgezegd omdat ik over ben gegaan naar cai way ivm hd kwaliteit. ik kwam er pas achter toen we het contract opgestuurd kregen. het was voor een jaar en vijf euro duurder. planet is door kpn overgenomen en ik had waarschijnlijk wel betere voorwaarde als de kpn bied.
dus zij willen natuurlijk heel graag dit openbreken, dus andere planet gebruikers opgelet het begint met een aanbieding en dan, ik zal vast niet de enige zijn.
kpn wil het ook niet meer terug draaien, maar je hebt een bedrijf met klanten en kontrakten overgenomen en dan moet je je verantwoording nemen.

Isa2010

Ongelezen bericht door Isa2010 »

Het is echt de grootste onzin allertijden dat je internet/adsl abonnement duurder wordt als je je Digitenne abonnement opzegt.
Misschien heb je inderdaad wel een ander internetabonnement gekregen maar ik kan je verzekeren dat dit niets met Digitenne te maken heeft.
Kijk je rekeningen eens na; betaal je niet toevallig voor PC veilig of Service thuis (allebei 5 euro)?

[email protected]

hoe komt het dat jij mij kan verzekeren dat dit niets met opzeggen digitenne te maken heeft.

oppie11

Ongelezen bericht door oppie11 »

Omdat hij waarschijnlijk meer verstand van zaken heeft en je van dienst probeert te zijn. Waarom zo sceptisch en niet ingaan op de vraag die hij je stelt?

Isa2010

[email protected] schreef:hoe komt het dat jij mij kan verzekeren dat dit niets met opzeggen digitenne te maken heeft.
Nou, nou, nou. Ik kan helemaal niets verzekeren maar aangezien deze dame (!!) idd meer verstand van zaken heeft (zoals hier aangegeven wordt :D ) weet ik bijna 100% zeker dat dit niets met elkaar te maken heeft. Dat kan gewoon niet.
Daarom vraag ik aan je om je rekeningen of nota's eens na te gaan kijken. Betaal je niet voor de diensten die ik hier boven noem?

[email protected]

laten we het vriendelijk houden ik wil alleen maar delen wat mijn overkomen is en natuurlijk sta ik open voor adviezen, ik denk dat het nog niemand is over komen. deze week wederom met kpn gesproken, er is niets verandert op een klein dingetje na, de kpn medewerker die digitenne beëindigd heeft, veranderde planet abonnement in kpn. deze is 5 euro duurder. Het schijnt technisch onmogelijk te zijn dit terug te draaien. Ik mag per direct mijn abonnement kosteloos beëindigen.
Of een jaar lang nog voor de oude prijs, en heb de tijd om naar iets anders uit te zien.

SirPeter

Maar dan wel in 2x tot 4x hogere snelheid.

[email protected]

ik begrijp je bent er niet mee eens, maar ik heb niet gevraagd naar een hogere snelheid.

Isa2010

Ik zeg ook niet dat er géén fouten gemaakt zijn, dat kan best als ik jouw verhaal zo hoor. Ik zeg alleen dat het echt de grootste onzin allertijden is dat jouw internet duurder is geworden omdat je je Digitenne opgezegd hebt. Dat is echt gewoon flauwekul.
Het kan wel zo zijn dat ze je een ander internetabonnement hebben gegeven.

cvproductions
Contacteer:

Ongelezen bericht door cvproductions »

Ik had eerst Digitenne en Internet Plus Bellen van KPN. Veranderd in Internet Plus en TV van KPN.
Digitenne heb ik nog steeds en kan er gebruik van maken voor € 0,00 per maand!!!

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

[email protected] schreef:laten we het vriendelijk houden ik wil alleen maar delen wat mijn overkomen is en natuurlijk sta ik open voor adviezen, ik denk dat het nog niemand is over komen. deze week wederom met kpn gesproken, er is niets verandert op een klein dingetje na, de kpn medewerker die digitenne beëindigd heeft, veranderde planet abonnement in kpn. deze is 5 euro duurder. Het schijnt technisch onmogelijk te zijn dit terug te draaien. Ik mag per direct mijn abonnement kosteloos beëindigen.
Of een jaar lang nog voor de oude prijs, en heb de tijd om naar iets anders uit te zien.

als ik u was zou ik maar opzeggen , kpn flikt steeds dit soort dingen , zorg dat u een bevestiging krijgt , want echt met kpn ken je je lol op als u niks op papier hebt, succes!!!

@ Isa, hou eens je mond!!!!

SirPeter

tiptoo misschien moet jij eens je mond houden. Is helemaal niets mis met de post van Isa. Het enige wat jij post zijn nutteloze klaag posts die meestal ook nergens op slaan en niet op feiten zijn berust.

tiptoo

SirPeter schreef:tiptoo misschien moet jij eens je mond houden. Is helemaal niets mis met de post van Isa. Het enige wat jij post zijn nutteloze klaag posts die meestal ook nergens op slaan en niet op feiten zijn berust.

denk dat jij eens wat minder moet posten sir peter :D

ik weet wat kpn betreft precies hoe ze werken en het is een rotprovider , als ik mensen daarmee het advies ken geven weg te gaan zal ik het niet laten en al helemaal niet voor jou ....sir peter!!!!

SirPeter

Ik bepaal of ik wil reageren of niet, jij niet. Het enige wat ik jou steeds hoor zeggen is "ga niet bij kpn".

Als je een slechte ervaring hebt gehad met een provider dan is dat jammer. Bij alle providers gaan er dingen fout. Soms heeft het met een menselijke fout te maken. Soms met een technische fout, soms met de klant zelf. Als er dingen fout gaan dan zijn daar altijd oplossingen voor. Bevalt de oplossing niet of ben je niet eens met de oplossing dan ga je naar een ander provider. Om toch nog ontopic te blijven is dat laatste ook aan TS aangeboden.

Adviezen geven om bij provider X weg te gaan is prima. Die posts worden door de meeste mensen hier toch niet gelezen of met een korreltje zout gelezen.

tiptoo

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

tiptoo

advies aan ts......blijf niet bij KPN , zoek een goede provider!! :mrgreen:

Gesloten