Naar aanleiding van mijn bellen naar t-mobile verschijnde keren, ben ik het
nu echt zat.
Ik heb drie aansluitingen bij T-mobile
De eerste twee heb ik nogal problemen (zacht uitgedrukt) mee,
bij het eerste nummer worden kosten in rekening gebracht terwijl ik die servicesnummers nog nooit gebeld heb, en dit valt dan allemaal wel buiten het tegoed telkens
Ik woon vlakbij een grensgebied telkens valt t-mobile weg ! en dan komt er een belgische provider tevoorschijn, nu blijkt dat ik telkens tegen duurder tarief zit te
bellen en smsen(dit heeft zelf een mederwerker van t-mobile bevestigd), terwijl ik gewoon in NEDERLAND woon.
EN EEN ABBONEMENT HEB AFGESLOTEN FLEX 25 DUS 15CENT PM/PSMS: VOOR SMS EN STARTTARIEF BELLEN, EN DUS GEEN 40CENT PM OF 29CENT SMS.
Ik vind dit gewoon ronduit schandalig dat ik op zo manier bedonderd word.
Bij de andere aansluiting heeft heel minimaal bereik en ook het bovenstaande komt regelmatig voor , maar ook als mensen dit nummer niet kunnen
bereiken krijg ik pas 3 a 4 dagen naderhand pas een voicemail bericht of een sms hiervan.
Ook heeft een medewerker van t-mobile gezegd dat het bereik slecht/niet optimaal was, MAAR WAARVOOR BETAAL IK DAN ?????
Als dit zo door moet gaan vorder ik alle automatische incasso's in en betaal ik niet meer.
Ik ga niet betalen voor nummers die ik niet bel en voor buitenlandse kosten terwijl ik gewoon in nederland woon.
En ik mag aannemen als je een abbonement heb bij t-mobile dat de bereikbaarheid dan ook goed is.
Ik mag hopen dat tros radar hier iets aan kan doen.
want dit is niet de eerste keer dat ze kosten bij mij in rekening brengen waarvan ik niet weet wie of wat het is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile Service
Re: T-mobile Service
Wij hebben het ook helemaal gehad met T-Mobile.
Sinds T-Mobile het ooit zo goede Orange heeft overgenomen, is bij ons (Hillegom) de dekking van het netwerk belabberd geworden.
Ik en mijn dochter hebben in een eerder stadium reeds ons abonnement bij T-Mobile opgezegd omdat er bij ons vanuit huis en de buurt via het netwerk van T-Mobile een fatsoenlijk telefoongesprek niet mogelijk is.
Echter mijn vrouw, ook een abonnement bij T-Mobile, had tot voor kort de beschikking over een "gsm van de zaak" en gebruikte daarom haar T-Mobile abonnement eigenlijk zelden.
Door het wegvallen van haar "gsm van de zaak" is ze weer aangewezen op haar eigen toestel met T-Mobile abonnement en was zij er weldra achter dat de netwerkdekking hier in de omgeving bar slecht is.Na veel heen en weer gemail is er tot op heden geen bevredigende oplossing door T-Mobile aangedragen, terwijl T-Mobile toch echt zelf het probleem heeft veroorzaakt!
Erg verdrietig dat het eens zo mooie Orange is ontmanteld door T-Mobile.
Sinds T-Mobile het ooit zo goede Orange heeft overgenomen, is bij ons (Hillegom) de dekking van het netwerk belabberd geworden.
Ik en mijn dochter hebben in een eerder stadium reeds ons abonnement bij T-Mobile opgezegd omdat er bij ons vanuit huis en de buurt via het netwerk van T-Mobile een fatsoenlijk telefoongesprek niet mogelijk is.
Echter mijn vrouw, ook een abonnement bij T-Mobile, had tot voor kort de beschikking over een "gsm van de zaak" en gebruikte daarom haar T-Mobile abonnement eigenlijk zelden.
Door het wegvallen van haar "gsm van de zaak" is ze weer aangewezen op haar eigen toestel met T-Mobile abonnement en was zij er weldra achter dat de netwerkdekking hier in de omgeving bar slecht is.Na veel heen en weer gemail is er tot op heden geen bevredigende oplossing door T-Mobile aangedragen, terwijl T-Mobile toch echt zelf het probleem heeft veroorzaakt!
Erg verdrietig dat het eens zo mooie Orange is ontmanteld door T-Mobile.
Je telefoon kent 2 instellingen wat betreft zoeken naar netwerk nml handmatig en automatisch. Jouwe staat op automatisch en gaat hij het sterkste netwerk selecteren dat kan dus als je vlak bij een belgische zendmast zit het Belgische netwerk zijn. Zet daarom altijd je telefoon op handmatig kiezen dan overkomt je dat niet meer zonder het te willen.Ik woon vlakbij een grensgebied telkens valt t-mobile weg ! en dan komt er een belgische provider tevoorschijn, nu blijkt dat ik telkens tegen duurder tarief zit te
Dat is nu het slechtste wat je kan doen,komen er incasso kosten bij en wordt je voor 5 jaar geregistreerd als wanbetaler( negatiefe BKR). In dat geval kan je het aanvragen van een hypotheek/lening vergeten ( staan al tientallen topics daarover op diverse consumenten sites).Als dit zo door moet gaan vorder ik alle automatische incasso's in en betaal ik niet meer
gr Henk
-
IK BEGRIJP JE SITUATIE VOLLEDIG!
vorig jaar augustus heb ik me abonnement bij tmobile genomen!vanaf dat moment ging alles mis! dit bedrijf is te schandalig voor woOrden!!
je kent t wel, men probeert je te bellen , maar kunnen je niet bereiken ... tijdje daarna krijg je een melding " gemiste oproep" terwijl je nikx gemist heb ,
Geldtrekkerij!!
ze kunnen je niet helpen ! oplichters !!
ik kon me opeens niet meer inloggen op de site... want ze hadden storingen en opeens was me rekening toren hoog, toen heb ik ze gebeld dat ik me in wil loggen een nieuwe wachtwoord had aangevraagd en dat ze die naar me toe zouden zenden ... dat was begin november !!! tot op heden heb ik geen moer ontvangen!! geen enkele sms!! kan opeens ook geen smsjes ontvangen .... bellen af en toe.... en NEE t ligt niet aan me telefoon ! bereik van tmobile is dus gewoon BAGGER..
ik reis dagelijks van noord -holland naar zuid-holland en in die reis van een uur heb ikIN 3 ZONES GEEN GEREIK verbinding valt gewoon weg.. dus in bepaalde gedeeltes kunnen mensen me niet bereiken , als je klantenservice belt hoor je ! " ja we zijn bezig met de signaalmasten bij je in de buurt! KLINK KLARE ONZIN!!HET HELE JAAR DOOR WERKZAAMHEDEN!!NO WAY!!
Ben al bezig met rechtsbijstand om me van het contract af te helpen , want dit bedrijf, houd zich totaal niet aan hun verplichtingen !!
vorig jaar augustus heb ik me abonnement bij tmobile genomen!vanaf dat moment ging alles mis! dit bedrijf is te schandalig voor woOrden!!
je kent t wel, men probeert je te bellen , maar kunnen je niet bereiken ... tijdje daarna krijg je een melding " gemiste oproep" terwijl je nikx gemist heb ,
Geldtrekkerij!!
ze kunnen je niet helpen ! oplichters !!
ik kon me opeens niet meer inloggen op de site... want ze hadden storingen en opeens was me rekening toren hoog, toen heb ik ze gebeld dat ik me in wil loggen een nieuwe wachtwoord had aangevraagd en dat ze die naar me toe zouden zenden ... dat was begin november !!! tot op heden heb ik geen moer ontvangen!! geen enkele sms!! kan opeens ook geen smsjes ontvangen .... bellen af en toe.... en NEE t ligt niet aan me telefoon ! bereik van tmobile is dus gewoon BAGGER..
ik reis dagelijks van noord -holland naar zuid-holland en in die reis van een uur heb ikIN 3 ZONES GEEN GEREIK verbinding valt gewoon weg.. dus in bepaalde gedeeltes kunnen mensen me niet bereiken , als je klantenservice belt hoor je ! " ja we zijn bezig met de signaalmasten bij je in de buurt! KLINK KLARE ONZIN!!HET HELE JAAR DOOR WERKZAAMHEDEN!!NO WAY!!
Ben al bezig met rechtsbijstand om me van het contract af te helpen , want dit bedrijf, houd zich totaal niet aan hun verplichtingen !!