LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs gewonnen op de HHbeurs 100% NL
Prijs gewonnen op de HHbeurs 100% NL
Hallo,
Ik heb tijdens de HHbeurs een reisje gewonnen voor 2 pers. naar New Castle bij de stand 100% NL, deze reis wordt aangeboden door Vakantieveilingen.
Nu kreeg ik vandaag te horen dat mijn man en ik aanstaande dinsdag daar heengaan, helaas is het voor ons niet mogelijk om zo snel al te vertrekken en wat ons ook tegenviel is dat wij de maaltijden aan boord zelf moeten betalen. De drankjes vinden wij heel logisch en de rest maar eten hoort hier toch bij?
als je dus 2x ontbijtbuffet en 2x dinerbuffet zou kiezen zijn wij € 170,00 kwijt.
Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden.
Groetjes Margreet
Ik heb tijdens de HHbeurs een reisje gewonnen voor 2 pers. naar New Castle bij de stand 100% NL, deze reis wordt aangeboden door Vakantieveilingen.
Nu kreeg ik vandaag te horen dat mijn man en ik aanstaande dinsdag daar heengaan, helaas is het voor ons niet mogelijk om zo snel al te vertrekken en wat ons ook tegenviel is dat wij de maaltijden aan boord zelf moeten betalen. De drankjes vinden wij heel logisch en de rest maar eten hoort hier toch bij?
als je dus 2x ontbijtbuffet en 2x dinerbuffet zou kiezen zijn wij € 170,00 kwijt.
Groetjes Margreet
Re: Prijs gewonnen op de HHbeurs 100% NL
Simpel gewoon niet gaan..
higgens schreef:Hallo,
Groetjes Margreet
cliff schreef
Maar higgens schreef alSimpel gewoon niet gaan..
Dus ze gaan ook niet. En of € 170 duur is hangt er vanaf. Als je daarvoor met 2 personen 2 maal mag ontbijten en 2 maal mag dineren valt het wel mee.helaas is het voor ons niet mogelijk om zo snel al te vertrekken
Je hebt een reis gewonnen, wie zegt dat het eten daarbij hoort ?
-
Juist!
Als je enkel de reis wint is het logisch dat je het eten zelf moet betalen.
En bekijk het eens anders, je wint iets, iets wat je gratis krijgt.
Dat je dan € 170,- kwijt bent aan eten is dan toch geen ramp?
Thuis eet je ook, oké, goedkoper, maar je bent op reis!
Geniet er gewoon van en vraag of je een andere vertrekdatum kunt regelen.
Het ontbijten en dineren op die boot is vaak duurder als dat de reis zelf kost.VioletPrue schreef:Juist!
Overigens ben je niet verplicht om deel te nemen aan het diner, doen hele velen mensen niet.
-
Als je niets over hebt voor een reis, moet je vooral niet gaan.Chocomelk schreef:Het ontbijten en dineren op die boot is vaak duurder als dat de reis zelf kost.VioletPrue schreef:Juist!
Overigens ben je niet verplicht om deel te nemen aan het diner, doen hele velen mensen niet.
Natuurlijk ben je op een boot of in een heel toeristisch plaatsje meer kwijt aan eten, maar dat weet je van te voren.
Ook op de luchthaven zijn dingen erg duur.
Heb je het er niet voor over, ga dan vooral niet op reis zou ik zo zeggen!
Ik zou ier ook van balen.
Als ik die reis gewonnen zou hebben dan zou ik er ook vanuit zijn gegaag dat het eten erbij had gehoord en ik zou grondig gebaald hebben als dat niet zo zou zijn.
Niet dat ik niets ove rheb voor een reis, maar deze reis heb je "gewonnen" m.a.w. hij is "gratis" en als je dan ineens toch €170,- moet betalen dan kan ik me voorstellen dat je op je neus kijkt.
Daarbij zijn er tegenwoordig genoeg mensen die niet zomaar ineens €170,- op kunnen hoesten om gebruik te kunnen maken van hun gewonnen prijs.
Nee ik vind het eigenlijk ook niet kunnen
Als ik die reis gewonnen zou hebben dan zou ik er ook vanuit zijn gegaag dat het eten erbij had gehoord en ik zou grondig gebaald hebben als dat niet zo zou zijn.
Niet dat ik niets ove rheb voor een reis, maar deze reis heb je "gewonnen" m.a.w. hij is "gratis" en als je dan ineens toch €170,- moet betalen dan kan ik me voorstellen dat je op je neus kijkt.
Daarbij zijn er tegenwoordig genoeg mensen die niet zomaar ineens €170,- op kunnen hoesten om gebruik te kunnen maken van hun gewonnen prijs.
Nee ik vind het eigenlijk ook niet kunnen
-
Maar mevrouw wint geen volledig verzorgde vakantie, zij wint een reis, zoals u ook al aangeeft.
Als ik een campingvlucht boek, verwacht ik toch ook geen slaapaccomodatie?
Je kunt toch je eigen aardappels, groenten, fruit en brood meenemen, dat doen zo veel Nederlanders als ze met vakantie gaan.
Dat niet maar ik denk dat je tijdens die vlucht (afhankelijk van de duur) wel een maaltijd aan boord van je vliegtuig verwacht, dat hoort er in mijn ogen iig bij.VioletPrue schreef:Maar mevrouw wint geen volledig verzorgde vakantie, zij wint een reis, zoals u ook al aangeeft.
En daar gaat het hier om, de maaltijden TIJDENS de reis naar de bestemming.
Wat ze op die bestemming doen komt in mijn ogen idd voor eigen rekening maar tijdens de reis mag ze wel voorzien worden van een paar maaltijden.
-
Ik weet niet wanneer u voor het laatst heeft gevlogen, maar op bestemmingen in en rondom Europa worden al tijden geen maaltijden meer verschaft.
Je kunt zelf voedsel aanschaffen, net als drankjes, daar moet je ook voor betalen.
Bij een reis zit geen voedsel in, dat is al tijden zo, dus ik zie niet in waarom er zo'n punt van wordt gemaakt.
Je kunt zelf voedsel aanschaffen, net als drankjes, daar moet je ook voor betalen.
Bij een reis zit geen voedsel in, dat is al tijden zo, dus ik zie niet in waarom er zo'n punt van wordt gemaakt.