LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie ATAG combi oven

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
AxeZZ

Garantie ATAG combi oven

Ongelezen bericht door AxeZZ »

Goedendag,

Ik heb op 20 december 2007 een keuken laten plaatsen in mijn woning. Hierbij zat een ATAG Combi oven MX4011A. In de keukenzaak vertelde zij mij dat ik een goede garantie met goede voorwaarden bij ATAG zou hebben.

Op 6 maart 2010 precies 2 jaar en ong 2 maanden kapt mijn oven ermee. Ik bel de keukenzaak op en die zegt tegen mij dat ik 2 jaar garantie heb en dat ik dan zelf atag moet bellen voor een reparatie omdat de 2 jaar net verstreken is.

Atag zegt: sorry meneer 2 jaar voorbij u heeft niet meer dan 4 apparaten van Atag en u heeft de apparaten niet geregistreerd. Ik kan u aanbieden een monteur

Voorrijkosten 54,00
per 10 min 11,20 excl. onderdelen
tot een max van 275,00 euro.

De keukenzaak heeft mij nooit verteld dat ik beter 4 of meer apparaten van Atag kon nemen voor de 8 jaar garantie die ze dan bieden. Of dat ik mijn overige Atag producten moest registreren voor 5 jaar garantie.

Heb ik nou nog een poot om op te staan tegen over de keukenzaak of Atag?

kweenie

Re: Garantie ATAG combi oven

Ongelezen bericht door kweenie »

Zulke informatie staat meestal ook in de papieren die bij de apparatuur geleverd is. Als het daar wel in stond en u die informatie niet goed heeft doorgelezen, dan heeft u volgens mij niet echt een poot om op te staan.

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

en dat van die 8 jaar garantie, da's pas van dit jaar.

maar 2 maanden na de garantie termijn. Je leverancier (winkel) mag best proberen om er een coulance regeling van te maken.

Aniekkk

Ongelezen bericht door Aniekkk »

legoleek schreef:en dat van die 8 jaar garantie, da's pas van dit jaar.

maar 2 maanden na de garantie termijn. Je leverancier (winkel) mag best proberen om er een coulance regeling van te maken.

Mee eens. Laat ze contacten met de vertegenwoordiger, moet echt wel lukken. Heb er nooit problemen mee gehad.

Gesloten