LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H2O mop

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
mevrouw rutte
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 apr 2009 11:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door mevrouw rutte »

@ Vosje, De H2O mpo wordt op de wijnvlek gezet en blijft daar zo'n 5 tellen.
Door ook zo te handelen, heb ik menig vlek verwijderd en ziet mijn tapijt er nog als nieuw uit.

Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

Sailors schreef:
Madelieverd schreef:Wat ik trouwens vermoed is dat mensen die deze tinnif met hand en tand verdedigen zelf in dit circuit van promotie en verkoop zitten.
Hahaaaa, ja joh, ik ontvang per aanbeveling/goede reclame......1000 Euro, hahaaaaaaaaaahaha (wat een mop)

Trouwens....wat denk jij wat die schoonmaakdiva`s ontvangen om juist het tegendeel te beweren?



Madelieverd wat ben ik blij voor jouw dat je met het promoten en verkopen zo lekker kunt verdienen. Echt door gaan hoor niets mis mee.[/quote]

Haha, was het maar waar.........

hensar
Berichten: 0
Lid geworden op: 06 mar 2010 18:47

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door hensar »

De in de uitzending gebruikte H20 mop is een nieuwe.Ik gebruik al 2 jaar met zeer veel plezier 1x per week het vorige model op mijn natuurstenen Jura vloer.

L-Vosje
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door L-Vosje »

mevrouw rutte schreef:@ Vosje, De H2O mpo wordt op de wijnvlek gezet en blijft daar zo'n 5 tellen.
Door ook zo te handelen, heb ik menig vlek verwijderd en ziet mijn tapijt er nog als nieuw uit.
Ik bekijk het technisch en niet schoonmaaktechnisch ,neem aan dat U op dat punt meer ervaring heeft dan ik, zou best kunnen dat ik dat verkeerd inschat.

CorW
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 mar 2010 11:19

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door CorW »

Mooie verkooppraatjes en op televisie ziet het er gelikt uit. Met een reliëfvloer zoals ik die heb liggen doet het ding zeker niet wat het geacht wordt te doen. Het reinigt oppervlakkig maar het "diepere" vuil blijft zitten. Er gaat wat dat aangaat niets boven een hogedrukspuit die wel alles verwijdert. Maar het nadeel daarvan is dat je wel heel de woonkamer leeg moet ruimen.
Op de televisie hoor ik een man toch duidelijk zeggen dat het voor alle vloeren geschikt is, maar in de bijsluiter annex gebruiksaanwijzing wordt toch duidelijk vermeld dat dat niet zo is. Kortom, op mijn wensen is het ding zeker niet afgestemd !!

Jessica31
Berichten: 0
Lid geworden op: 29 apr 2010 22:11

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Jessica31 »

Hallo, ik ben blij dat de h2o mop is getest.
Het leek mij namelijk een handig ding (met de wetenschap dat het op tv er altijd super handig uitziet)en dus niet is, maar nu hoef ik daar niet achter te komen door hem eerst te bestellen.

bedankt ! Groetjes Jessica

Gesloten